Hotel Mikri Poli

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

151 reviews over Hotel Mikri Poli

• 9Marisa Lablans17-11-2008

Super Hotel!

Een prachtige onderhouden park met lage gebouwen en verschillende zwembaden. Het eerste zwembad is erg druk vooral bezocht door de duitse gasten maar het zwembad achterin is goed te doen. Het strandje nabij het hotel stelt niet zoveel voor en heeft veel kiezels. Beter is het om een auto te huren (in het hotel niet duur!) en naar andere strandjes te gaan.

• 10r.sztrom24-09-2008

geweldig voor herhaling vatbaar

net terug van een geweldige vakantie. prima resort,prima prijs kwaliteit. we zijn met het hele gezin geweest,opa oma kinderen en kleinkinderen dus leeftijden van 1 tot 60 jaar en allen hebben het geweldig gehad en zeker volgend jaar voor herhaling vatbaar.eten prima ook voor kinderen,strand even wat verder doorlopen en je hebt een prima zandstrand en het dorp zelf vreselijk gezellig en waren we het daar na 14 dagen zeker nog niet zat.kortom moet je geweest zijn.rozi sztrom

• 9Heidi Knape17-09-2008

super gastvrij!

entertainment heel leuk. all inclusive formule heel goed, indien gewenst wordt het zelfs naar de hotelkamer gebracht.

• 9laura08-09-2008

zeker voor herhaling vatbaar

een fijn en schoon hotel met mooie kamers die elke dag worden schoongemaakt waarbij je tevens word voorzien van schone handdoeken, vlieg je laat op de dag weer naar huis dan kun je voor 20 'a 25 euro je kamer bijboeken.Het eten is goed al word het naar 2 weken wel eentonig.Een auto huren is zeker aan te raden je zit hier mooi centraal nl. tussen rhodos stad en lindos wat je eigenlijk wel gezien moet hebben. Er was 1 minpuntje dat waren de muggen maar ja dat is overmacht. al met al een fijn hotel .

• 8Karin Beeren29-08-2008

Goed hotel, zeer klantvriendelijk!!!

We zijn al weer een week terug maar we hebben gweldig genoten daar. Het personeel is ontzettend vriendelijk en daar waar ze kunnen helpen ze je. Het enige minpunt vond ik het avondeten voor kinderen. Geen frietjes, geen worstje, hamburger ect. Verder geen klachten over het eten hoor! Alleen zie je iedere avond bijna alle kinderen met een bordje pasta lopen... De ligging is wat minder, Kolymbia zelf ben je zo doorheen maar je kan er wel even lekker een terrasje pakken. Ik zou echt iedereen aanraden om een auto daar te huren want het eiland zelf is prachtig mooi en veel te zien. Kortom, je kan er een prachtige vakantie hebben.

• 9Jos17-08-2008

geweldig

ben er geweest van 05-08 tot 14-08-2008. we hebben volop genoten van het weer en de mensen, ze waren er vriendelijk en heel behulpzaam.Het dorpje ligt op 700 meter lopen en is een leuk winkel straartje, het is er ook niet duur Het is waar wat ze zeggen, dat de animatie in het duits is maar ook de nederlandse kinderen kunnen hier gewoon meedoen. diverse excursies gemaakt en deze zijn zeer de moeite waard ook vanwege de goede uitleg van de gids. Als je wat drinkt op het terras aan de voorkant neem dan wel muggenspray mee want ze vreten je anders op. Al met al een plaats om terug naar toe te gaan

• 8Commers en Verbeek16-08-2008

leuk hotel

Een vakantie tussen aangenamen Duitse en lawaaierige, boertige Italiaanse gasten die twee zwembaden inpalmen. Wij vertoefden dan ook vooral aan het vierde zwembad : weinig volk, zeebriesje en leuk voor de kinderen. Wel de kwaliteit van het water in het oog houden want enkele Belgische kinderen hadden een huidinfectie opgelopen. De kamers zijn super, het buffetrestaurant nooit overvol. Het à la carte restaurant stelt niet veel voor en het is er ijzig koud. Hét grote minpunt aan het hotel : de dranken : 'house spirits' zijn all-in maar zijn niet meer dan water met een smaakje aan. Toch blijven we het een mooi hotel vinden en kunnen we terugblikken op een geslaagde vakantie op een prachtig eiland. Huur een auto en trek erop uit, Rhodos heeft verrassende plekjes!

• 9jacqueline 07-08-2008

mooie akkomodatie gezellige sfeer veel zwembaden

Prima vakantie gehad, ruime familiekamer, goede airco (nodig !)Je hoeft geen lange broek aan in het buffetrestaurant. Wel in het kleine restaurant wat je zelf kan reserveren bij de receptie is een lange broek gewenst. Om rhodos beter te verkennen moet je wel een auto huren, vroeg opstaan en naar Lindos dan is het namelijk nog geen kalverstraat effect. De zeven bronnen en de vlindervallei zijn leuke bezienswaardigheden en ook de oude stad rhodos is prachtig.

• 7Rob23-07-2008

Aardig, maar geen 4 sterren.

Duits en Italiaans georienteerd hotel. Voor Nederlanders daardoor minder geschikt. Wel mooie zwembaden en kamers. Kids moeten zichzelf kunnen vermaken, animatie is Duits. Kolymbia is een lelijk stadje, wonen geen mensen en bestaat uit winkels en hotels. A la carte restaurant is ontoereikend voor 4 net als de sportmogelijkheden. Ook locale drank zoals Retsina en Mythos bier wordt niet geschonken. Zeer goedkope alternatieven zijn wel beschikbaar, voor de rest moet het allemaal extra betaald worden.

• 8Manon21-07-2008

Net en ruim complex met wat kanttekeningen

Op advies van kennissen heb ik dit jaar Hotel Mikri Poli geboekt. Het is een prachtig complex met veel kinderfaciliteiten. Mijn vriendin en haar man en zoon zouden een paar dagen later ook naar Mikri Poli komen. Echter bij aankomst op het vliegveld bleek dat zij waren overboekt. Net als heel veel andere gasten. Ik heb inmiddels vernomen dat er een groot aantal gasten zijn overboekt in juli en dit is schijnt regelmatig te gebeuren. U bent gewaarschuwd wanneer u voor dit complex kiest. Voor de rest uitstekend complex.

12 tips over Hotel Mikri Poli

• sjaak thomassen, 08-05-2014

Een paar uitstapjes gedaan: mini cruise en een jungle tour met Nikos Papas. Zeker die laatste is een absolute aanrader, zeker met kinderen (http://www.nikos-papas.nl)

• Edith Verboeket, 03-07-2012

Het oude Rhodos , de stad Lindos en de baaiencruise is zeker aan te raden. Verder compliment voor Oad Reizen voor de goede service, het globe reisburo in Maastricht alsook Jenny van Oad ter plekke. In een woord, een geweldige vakantie gehad.

• wimwolf, 05-08-2012

Huur een auto in het hotel voor weinig en ga er zelf op uit. Naar Rhodos stad kun je het best met de bus gaan, bushalte voor het hotel.

13 vragen over Hotel Mikri Poli

• Selma, 01-11-2018

Voetbalveld

Beschikt dit hotel over een voetbalveld? Het verschilt in de beschrijvingen....

• A Kraaijenzank, 30-07-2018

Diner..........

Mogen de heren met het diner ook een driekwart broek?

• Cindy, 08-03-2018

Waterpark

Ik lees op de website van Sunweb dat het Waterpark bij het hotel pas per 1 juni open gaat én tegen betaling toegankelijk is. Klopt dit?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën