Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag27°21°
8,8

Hotel Atlantica Mikri Poli is een goed onderhouden hotel met schone zwembaden waar altijd een ligbedje vrij is. Sommige kamers zijn wat hoger gelegen, waardoor deze minder geschikt zijn voor mensen slecht ter been. Hotel Mikri Poli is gelegen op het Griekse eiland Rhodos op loopafstand van het dorpje Kolymbia.

35 reviews over Hotel Mikri Poli in het Nederlands

Familie Sangers
30-9-2019

Geweldig hotel voor jong en oud , voor jonge kinderen , Kinder disco en de ouderen worden goed geanimeerd met name door Sarena zij is echt geweldig en hier is voor iedereen wel het geschikte zwembad te vinden met glijbanen zonder of met een wild river zelfs de kleintjes worden niet vergeten . De ligging is ook perfect we zijn met de kolymbia express naar Lindos geweest was super en volledig geregeld door het hotel verder ligt in het dorpje op loop afstand nog een gezellig strandje Sandy beach gewoonweg een super vakantie gehad 👍

Gereisd Met partner in september 2019

Meer dan perfekt hotel!

Andre Gelder
17-9-2018

Wat een fantastisch Hotel. Heb er best wel veel gezien en geboekt, maar deze sloeg werkelijk alles. wij hadden samen een familyroom, zeer groot, en een balkon met zeezicht.

Het personeel is zeeeer vriendelijk, altijd bereid om te helpen. Het restaurant (1 van de vele) is buitengewoon goed, meer dan voldoende keuze, en voor ieder wat wils. kwaliteit van het eten meer dan goed. Zwembad en strand schoon en zeer goed onderhouden. Bedjes op het strand Eur. 4 p.p.p.d., schappelijk. kamers zijn ruim en goed schoongehouden. Voor mensen met (kleine) kinderen wordt er werkelijk van alles gedaan om het voor de kinderen maar zo leuk mogelijk te maken. Entertainment voor jong en oud, maar had je daar niet zo'n zin in, dat was er voldoende gelegenheid om een rustig plekje te vinden. Autohuur vanaf het hotel prima geregeld. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Niets voor koppels zonder kinderen

Forier
27-6-2018

Hele mooie kamer maar dit is ook omdat we aan de overkant van het hotel lagen. Bij aankomst om 23u stond er voor ons een buffet klaar en een glaasje Cava. We hadden wel een paar kinderen verwacht op 17juni maar er waren veel meer kinderen dan volwassenen, Zweden en Duitsers. Het eten was eentonig, steeds koud en niet afgekruid. Zwembaden super, personeel heel vriendelijk evenals het animatieteam. Alles is er heel proper en wat ook fijn is geen zwerfkatten of honden te bespeuren. In het hotel 3katten gezien maar ze zijn goed gevoed en laten je gerust. Kluis en strandhanddoeken gratis. Met de bus naar Rhodos of Lindos 3,90 euro, makkelijk halte tov het hotel. In Kolymbya is heel weinig, de eucalyptusstraat geeft mij niet echt een vakantiegevoel.

Gereisd Met partner in juni 2018

D-reizen

Absolute aanrader, ook met kinderen

Jos Veldhuisen
26-2-2018

Wij komen er al 12 jaar en zijn iedere keer weer verrast iver de klantvriendelijkheid in dit hotel. Bovendien is de kwaliteit en diversiteit vsn het eten erg goed, ondanks de all inclusive formule. Is ook geen massaal febeuren, hoogseizoen max 900 gasten, verdeeld over laagbouw kamers, max 1-hoog.

Heerlijk vertoeven

Henk de bont
15-1-2017

Heerlijke locatie. Strand dichtbij, boulevard dichtbij. Mikri poli is de juiste benaming voor dit hotel, nl klein dorp. Iedere dag andere gerechten in t restaurant, iets meer grieks zou wel leuk zijn. Ik blief niet echt pasta , anders ging ik wel naar italie. Hihi. Waar ik me alleen aan kan storen zijn die ellendige gasten die ondanks dat het verboden is, toch een plek bij t zwembad dmv een handdoek reserveren. Gun de anderen als jij er niet bent gewoon een plekje.!!!! Aso' s!! Verder heerlijk vertoeven. Ook dit jaar weer

Gereisd Met partner in januari 2017
Stefanos Stefanakis Hotel Manager, Hotel Manager, 12-6-2017

Lieve De Bond heel erg bedankt voor de leuke reacties en positieve beoordeling. We zijn erg blij om te zien dat ons hotel aan uw verwachtingen en je had een onvergetelijke vakantie. We hebben al kennis genomen van uw reactie toe te voegen wat extra Griekse gerechten. Het probleem waar we voor staan dat de gasten reserveren de ligbedden rond het zwembad is iets dat we werken elke dag op te lossen. We hebben notities toevoegen rond het zwembad en in de welkome folder in elke aankomst. Bedankt nogmaals voor uw steun, we kijken ernaar uit om u te verwelkomen in Mikri Poli in de toekomst.

Met vriendelijke groet Stefanos Stefanakis Hotel Manager

Een topper van de bovenste plank!

Marian en Hans van Buren
14-10-2016

We zijn hier voor de 6e keer, en dat is niet voor niets! Een prachtig ressort, dat door de losse appartement blokken kleinschalig aandoet. Maar liefst 5 zwembaden en een waterpark, voor ieder wat wils. Een bad met muziek, maar ook drie baden waar het een stuk rustiger is. Het 5e bad is speciaal voor kleine kinderen.

Het restaurant is goed verzorgd. Het personeel is, ondanks eind van het seizoen, super vriendelijk. Alles wordt direct aangevuld en indien nodig schoongemaakt. Er is een behoorlijke keuze in het menu, goed vlees (niet vet!) en ook elke dag vis. De drankjes zijn prima, al zijn het geen A-merken, maar dat is nergens bij all inclusive.

Een heerlijk strand, weliswaar met wat stenen, maar wel schoon en ook goed verzorgd. Ook daar kan je je eigen drankjes tappen.

De kamers zijn heel functioneel. Als er iets kapot is, wordt het direct hersteld, ook als dat 's avonds is. Iedere dag, behalve zondag, wordt er goed schoongemaakt. Zo wordt elke dag de vloer gedweild.

Het park ligt 500 meter van de kern van Kolymbia met een paar leuke winkeltjes. Ook is het leuk om in een uurtje tijd over de heuvel van de landtong te wandelen, een prachtig natuurgebiedje met veel vogels. Voor de ingang van het ressort is de bushalte voor de bus naar Rhodos Stad en naar Lindos. Beide stadjes zijn de moeite waard. Ook kan je excursies boeken, tip: ga naar lokaal bureau, tegenover de supermarkt Zeus. Regelt alles heel goed en voordelig!

Kortom: Mr. Pakakis en zijn staf hebben het bij Mikri Poli geweldig voor elkaar. Wij komen in elk geval volgend jaar weer. En dan nemen we ook de kleinkinderen mee!

Gereisd Met partner in oktober 2016

verkeerde naam; moet zijn; Mikri Poli "dreamland"

ron balfoort
15-6-2015

Vanaf de eerste dag een droom! Het personeel, de kamers, het eten... Alles klopt en is goed. Je wordt er echt als gast behandeld! Nooit geen boos gezicht. De kamers zijn geweldig! Geen oude inboedels maar alles echt top! Het eten is elke dag een feestje; Een droom ontbijtje gevolgd door een heerlijke uitgebreide lunch en met als diner een zeer uitgebreid buffet met warm en koude salades. Ook kun je gebruik maken van de BBQ die bijna elke dag gehouden wordt. Voor mij niets anders meer dan dit zeer vriendelijke (kinder) resort.

Gereisd Met partner in Thu Jun 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen volgend jaar 2015 weer terug

adsl471277
3-10-2014

Wij hadden een prachtige suite, goed schoon, en lux..Onze suite grensde op de bg, schuin aan het zwembad.. De bediening is top, Van de top manager tot aan de Schoonmaakster. Mika van de pers sinaasappelen" maar onze benaming is de first lady van Mikri poli" wij hebben haar in ons hart gesloten, ook de vloer manager die dagelijks een hand geeft en een persoonlijk gesprek aangaat op diverse fronten. maar ook de hoofd manager kwam vaak even bij ons langs. Het eten is best gevarieerd, vlees-vis- pasta-Grieks-pizza-spaghetti-patat-chinees enz.. Het zwembad ziet er leuk en gezellig uit, het water hierin was wel koud. in de zee zwemmen was de temperatuur beter. De omgeving van kolymbia is niet zoveel te doen. pin automaat op 10 minuten lopen en wat leuke winkeltjes na 20 minuten lopen Wat een zeer vriendelijk en behulpzame mensen. Afscheid nemen van ons viel ook voor het personeel erg zwaar. Wij hebben een top vakantie gehad daar op Rhodos.

Gereisd Met partner in september 2014

Geweldig !

Patricia
5-8-2014

Top vakantie gehad! geweldige accommodatie, geweldige service, lekker eten en goede zwembaden.

Het enigste nadeel vondt ik dat er in de nabije omgeving niet heel veel te doen was.

Gereisd Met partner in mei 2014

Mooi (kindvriendelijk) resort!

boxbox
15-9-2013

Mooi kindvriendelijk resort. Verschillende zwembaden met poolbars en een waterpark. Er is een animatieteam aanwezig. Wij hadden een zeer ruime familiekamer met een groot balkon en uitzicht op zee. Deze kamer lag op een rustig gedeelte van het complex. Het eten is in het grote restaurant in buffetvorm. In het BQ restaurant kan men ook eten voor 2 euro p.p. extra Dit restaurant is iets exclusiever. De all inclusive drankjes zijn niet van de allerhoogste kwaliteit. De service is prima. Men is zeer behulpzaam. Vooral de receptie wil veel voor je doen. Het eenvoudige kiezelstrand ligt op 100 m van het hoofdgebouw. Strandbedjes kosten 8 euro p.p. per dag. Veel nationaliteiten uit de balkan en uit scandinavië.

Gereisd Met partner in Wed Aug 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand7 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mikri Poli in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mikri Poli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.