Hotel Memphis Beach

GriekenlandRhodosKolymbia

7.8GoedScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 25 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

26 Reviews over Memphis Beach

• 6Anna14-09-2019

Lastige dame aan de receptie

Het hotel is prima, voor het geld. Zeer grote nadeel: de dame bij de receptie, met donker haar - zeer onvriendelijk en absoluut niet behulpzaam. Alles wat je vraagt is echt nee, ze heeft altijd gelijk: de kamer was niet schoongemaakt - dat heb ik gemeld, nadat ik in hotel van de dag uit terug ben gekomen. Ik kreeg een antwoord ( rond 14:45 ) dat ik dat eerder moest melden. Ze heeft nu geen personeel. Hoe kon ik het eerder melden?? Het hotel zorgt niet voor de douchecel of shampoo. Volgens die dame omdat het hotel niet verplicht is om daar aan te voldoen. Dat is niet correct. Het is jammer voor de andere personeelsleden, die proberen iig wat van te maken.

• 6Maria21-09-2017

Eenvoudig net hotel

Erg schoon vriendelijk personeel! Eten is niet warm, bij het zwembad zijn de leuningen gammel! Eetzaal was niet gezellig.

• 8DUFOUR R.22-07-2017

goede prijs kwaliteit

locatie: zeer goed, dicht bij winkels, bars (coctails), dicht bij zee en strand Alhoewel hoogseizoen: niet druk, ook niet druk op 't strand en winkels Bars, eetgelegenheden, kledijwinkels, warenhuizen op nog géén 5 min.stappen : open tot 23u. Hotel zelf: all inn: de 3 maaltijden zeer simpel, .......tussendoor snacks : geen wel namaak coctails waar je niet zat van wordt. Bij de koffie altijd 1 soort koek: niet eetbaar.... De dessert bij het avondeten: 1 grote plateau gebak (als die leeg is, wordt die NIET aangevuld). Watermeloen is er voldoende. Nooit banaan appel peer maar er is een winkel om de hoek waar je alles kunt krijgen voor de bevoorrading op je kamer. Het personeel is vriendelijk. We waren met 8 pers. waaronder 1 kind van 4j en 1 kindje van 1 jaar. babymelk, pampers, natte doekjes, alles wat je bij ons kunt krijgen was te vinden om het hoekje ttz. 2 min. stappen. 10 euro om de oude stad te bezoeken (vervoer speciale bus): MOOI. Markt Kalithea: niet doen reden: is enkel een groentenmarkt. :(3/4u rijden lijnbus 3euro 80 enkele rit) Dus: tamelijk goedkope reis, eenvoudig maar practische kamer goeie ligging (via zijpoortje op 2 min. van winkels zee en strand) eten: eenvoudig. Dus ter plaatste : goed meegevallen. Luchthaven Griekenland: primitief en weinig tot geen hulp, info, hostess. Heenvlucht: ramp slechte begeleiding van touroperator personeel. Er waren vogels in de motor terecht gekomen waardoor het vliegtuig terug moest keren (zeer laat geïnformeerd), veeeeeel tijdverlies, geen begeleiding, bij aankomst geen eten meer in 't hotel (hotel werd niet verwittigd en waren in de veronderstelling dat we niet meer kwamen).(we waren 4u later). (onze leeftijd: 2 vijftigers, 2 twintigers, 2 dertigers, eentje 4j. en eentje 1 jaar) toch jammeren we dat, ons gezellig samenzijn voorbij is).

• 8Brigitte01-06-2017

niet super

Het ontbijt kon beter, elke dag hetzelfde gaat vlug vervelen. De slaatjes s'middags en s'avonds zijn ook steeds hetzelfde, we misten de feta enz..., de rest van het eten was wel lekker en gevarieerd. Het restaurant is heel ongezellig, om tien voor zeven staat er al een lange rij ongeduldig aan te schuiven om als eerste binnen te zijn. Ook het terras waar het ontbijt wordt geserveerd heeft een "kantinegevoel". Het personeel is wel supervriendelijk en de kamers kraaknet. Wij verbleven vier jaar geleden in hotel Relax het iets duurdere broertje van hotel Memphis van dezelfde eigenaar, een hotel met een fantastisch uitzicht dus als wij ooit terugkeren naar Rhodos dan toch naar Relax en niet Memphis.

• 5jeanmart16-07-2013

bof

Nous sommes partis 1 semaine. Le personnel sympathique, le menage dans les chambres rien a dire mais les repas vraiment tres bof, les aliments pas toujours frais et vraiment tres simple et pas tres diversifie, le all in vraiment basic boissons a volonte, les alcools locaux pas bons mais a volonte, bonbons a 16heures et c'est tout.Voila a quoi se resume le all in.Pas du tout d'animations.Je n'y retournerai plus.

• 7pilaert elsie26-06-2013

kan veel beter .

kan veel beter ,ligt in nogal drukke maar gezellige buurt,ideaal gelegen om verschillende uitstappen te doen.kamers zijn ruim en proper ,weinig variatie in het eten 'smiddags en 's avonds wel lekker maar altijd dezelfde slaatjes en twee soorten desserts ;watermeloen en rijstpap veel hetzelfde vlees ook.'sAvonds is het niet gezellig zitten om rustig nog iets te drinken.Voor de airco moet men 7euro per dag betalen behalve in juli en augustus wat ik duur vond maar zonder is het niet te doen.alles was anders wel kraaknet.

• 10Wilma en Chrit Veugen14-06-2013

Pareltje

Zeldzaam goed familiehotel, kraakhelder met vriendelijk personeel Verrassend goed eten !!! Heel afwisselend !!! Voor rustzoekers die niet elke minuut "geamuseerd" willen worden een verademing. Voldoende ligbedden aan de zwembaden zonder vervelende "handdoek claimers"

• 9leen michielssen20-05-2013

Charmant hotel

Prijs en kwaliteit een pefecte keuze voor een kleinschalig charmant hotel

• 8Kris Nagels31-01-2013

Prijs/kwaliteit absoluut een aanrader !!

Dit hotel heeft een ideale ligging om Rhodos te verkennen per scooter of per auto. Kamers zijn verzorgd en netjes. Eten is goed, vooral 's middags ruime keuze. Soms mocht het eten warmer zijn. Kolymbia is een leuk dorpje om te vertoeven, 's avonds genoeg bars Geen kindanimatie in het hotel. Grootste deel Tsjechen en Polen in het hotel maar heb mij daar niet echt aan gestoord. Ik ga hier zeker nog eens naartoe.

• 10Mateusz14-08-2012

Świetne miejsce

Hotel rewelacja, byliśmy z żoną na naszej pierwszej podróży zagranicznej (pełni obaw) ale mogę polecić wszystkim... :) jedzenie smaczne w dodatku nie do przejedzenia, w pokojach czyściutko, miła obsługa... jednoznacznie stwierdzam, że hotel niema słabych stron... na pewno tam wrócimy za parę lat... :)

Hotel Memphis Beach info

Facilities

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)