Hotel Memphis Beach

• All inclusive

25 reviews over Hotel Memphis Beach

• 2019
    6Anna14-09-2019

Lastige dame aan de receptie

Het hotel is prima, voor het geld. Zeer grote nadeel: de dame bij de receptie, met donker haar - zeer onvriendelijk en absoluut niet behulpzaam. Alles wat je vraagt is echt nee, ze heeft altijd gelijk: de kamer was niet schoongemaakt - dat heb ik gemeld, nadat ik in hotel van de dag uit terug ben gekomen. Ik kreeg een antwoord ( rond 14:45 ) dat ik dat eerder moest melden. Ze heeft nu geen personeel. Hoe kon ik het eerder melden?? Het hotel zorgt niet voor de douchecel of shampoo. Volgens die dame omdat het hotel niet verplicht is om daar aan te voldoen. Dat is niet correct. Het is jammer voor de andere personeelsleden, die proberen iig wat van te maken.

Gereisd met vrienden in september 2019

• Oude reviews

6Maria21-09-2017

Eenvoudig net hotel

Erg schoon vriendelijk personeel! Eten is niet warm, bij het zwembad zijn de leuningen gammel! Eetzaal was niet gezellig.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8DUFOUR R.22-07-2017

goede prijs kwaliteit

locatie: zeer goed, dicht bij winkels, bars (coctails), dicht bij zee en strand Alhoewel hoogseizoen: niet druk, ook niet druk op 't strand en winkels Bars, eetgelegenheden, kledijwinkels, warenhuizen op nog géén 5 min.stappen : open tot 23u. Hotel zelf: all inn: de 3 maaltijden zeer simpel, .......tussendoor snacks : geen wel namaak coctails waar je niet zat van wordt. Bij de koffie altijd 1 soort koek: niet eetbaar.... De dessert bij het avondeten: 1 grote plateau gebak (als die leeg is, wordt die NIET aangevuld). Watermeloen is er voldoende. Nooit banaan appel peer maar er is een winkel om de hoek waar je alles kunt krijgen voor de bevoorrading op je kamer. Het personeel is vriendelijk. We waren met 8 pers. waaronder 1 kind van 4j en 1 kindje van 1 jaar. babymelk, pampers, natte doekjes, alles wat je bij ons kunt krijgen was te vinden om het hoekje ttz. 2 min. stappen. 10 euro om de oude stad te bezoeken (vervoer speciale bus): MOOI. Markt Kalithea: niet doen reden: is enkel een groentenmarkt. :(3/4u rijden lijnbus 3euro 80 enkele rit) Dus: tamelijk goedkope reis, eenvoudig maar practische kamer goeie ligging (via zijpoortje op 2 min. van winkels zee en strand) eten: eenvoudig. Dus ter plaatste : goed meegevallen. Luchthaven Griekenland: primitief en weinig tot geen hulp, info, hostess. Heenvlucht: ramp slechte begeleiding van touroperator personeel. Er waren vogels in de motor terecht gekomen waardoor het vliegtuig terug moest keren (zeer laat geïnformeerd), veeeeeel tijdverlies, geen begeleiding, bij aankomst geen eten meer in 't hotel (hotel werd niet verwittigd en waren in de veronderstelling dat we niet meer kwamen).(we waren 4u later). (onze leeftijd: 2 vijftigers, 2 twintigers, 2 dertigers, eentje 4j. en eentje 1 jaar) toch jammeren we dat, ons gezellig samenzijn voorbij is).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Brigitte01-06-2017

niet super

Het ontbijt kon beter, elke dag hetzelfde gaat vlug vervelen. De slaatjes s'middags en s'avonds zijn ook steeds hetzelfde, we misten de feta enz..., de rest van het eten was wel lekker en gevarieerd. Het restaurant is heel ongezellig, om tien voor zeven staat er al een lange rij ongeduldig aan te schuiven om als eerste binnen te zijn. Ook het terras waar het ontbijt wordt geserveerd heeft een "kantinegevoel". Het personeel is wel supervriendelijk en de kamers kraaknet. Wij verbleven vier jaar geleden in hotel Relax het iets duurdere broertje van hotel Memphis van dezelfde eigenaar, een hotel met een fantastisch uitzicht dus als wij ooit terugkeren naar Rhodos dan toch naar Relax en niet Memphis.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7pilaert elsie26-06-2013

kan veel beter .

kan veel beter ,ligt in nogal drukke maar gezellige buurt,ideaal gelegen om verschillende uitstappen te doen.kamers zijn ruim en proper ,weinig variatie in het eten 'smiddags en 's avonds wel lekker maar altijd dezelfde slaatjes en twee soorten desserts ;watermeloen en rijstpap veel hetzelfde vlees ook.'sAvonds is het niet gezellig zitten om rustig nog iets te drinken.Voor de airco moet men 7euro per dag betalen behalve in juli en augustus wat ik duur vond maar zonder is het niet te doen.alles was anders wel kraaknet.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Wilma en Chrit Veugen14-06-2013

Pareltje

Zeldzaam goed familiehotel, kraakhelder met vriendelijk personeel Verrassend goed eten !!! Heel afwisselend !!! Voor rustzoekers die niet elke minuut "geamuseerd" willen worden een verademing. Voldoende ligbedden aan de zwembaden zonder vervelende "handdoek claimers"

Gereisd met partner in juni 2013

• 9leen michielssen20-05-2013

Charmant hotel

Prijs en kwaliteit een pefecte keuze voor een kleinschalig charmant hotel

Alleen gereisd in mei 2013

• 8Kris Nagels31-01-2013

Prijs/kwaliteit absoluut een aanrader !!

Dit hotel heeft een ideale ligging om Rhodos te verkennen per scooter of per auto. Kamers zijn verzorgd en netjes. Eten is goed, vooral 's middags ruime keuze. Soms mocht het eten warmer zijn. Kolymbia is een leuk dorpje om te vertoeven, 's avonds genoeg bars Geen kindanimatie in het hotel. Grootste deel Tsjechen en Polen in het hotel maar heb mij daar niet echt aan gestoord. Ik ga hier zeker nog eens naartoe.

Alleen gereisd in september 2012

• 0Van Baeten C15-10-2011

zijn zeer tevreden

Hotel Memphis beach is zeker een aanrader, proper en goed onderhouden. Alle dagen kamer gekuist en verse handdoeken, lekker eten, neen geen buffetten van de ene kant naar de andere maar wel lekker klaargemaakt. Familiehotel en ook zeer vriendelijk personeel die hun werk goed doen en niet telkens staan te wachten achter een TIP!

Gereisd met partner in september 2011

• 8andrea.carre24-09-2011

Zeker niet aan te bevelen

Meer pension dan hotel het enige dat positief was dat het heel netjes was eten aanschuiven niet te doen het was lijk iedereen stond te bedelen voor eten was all in nooit 'smiddags gaan eten . Spijtig het was niet zo duur maar voor die prijs was er zeker iets anders in aanbieding nooit meer terug daar.Strand slecht vol met grote stenen en slechte zetels 'savonds heel veel luide muziek van ander hotel wat verder niet te doen en zeker tot 12 u in de nacht oor doppen moeten kopen of anders moesten wij niet slapen.

Gereisd met vrienden in september 2011

1 tip over Hotel Memphis Beach

• Van Baeten C, 15-10-2011 Rapporteren

in september dit jaar, veel muggen. Dus spuitbus en vliegenmepper meedoen.

2 vragen over Hotel Memphis Beach

• Pascaline, 31-12-2015 Rapporteren

Verjaardag

Hallo,

Tijdens mijn verjaardag ben ik aanwezig in het hotel. Weet er iemand al er daar aandacht aan besteed wordt.

Alvast bedankt

• Chantal, 30-06-2011 Rapporteren

wie weet

Graag wil ik weten of er gerookt wordt in het hotel. Bedankt

Hotel Memphis Beach info

• Eten en drinkenLunch