Hotel Memphis Beach

21 reviews over Hotel Memphis Beach in het Nederlands

Eenvoudig net hotel

Maria
21-9-2017

Erg schoon vriendelijk personeel! Eten is niet warm, bij het zwembad zijn de leuningen gammel! Eetzaal was niet gezellig.

goede prijs kwaliteit

DUFOUR R.
22-7-2017

locatie: zeer goed, dicht bij winkels, bars (coctails), dicht bij zee en strand

Alhoewel hoogseizoen: niet druk, ook niet druk op 't strand en winkels

Bars, eetgelegenheden, kledijwinkels, warenhuizen op nog géén 5 min.stappen : open tot 23u.

Hotel zelf: all inn: de 3 maaltijden zeer simpel, .......tussendoor snacks : geen wel namaak coctails waar je niet zat van wordt. Bij de koffie altijd 1 soort koek: niet eetbaar....

De dessert bij het avondeten: 1 grote plateau gebak (als die leeg is, wordt die NIET aangevuld). Watermeloen is er voldoende. Nooit banaan appel peer maar er is een winkel om de hoek waar je alles kunt krijgen voor de bevoorrading op je kamer. Het personeel is vriendelijk. We waren met 8 pers. waaronder 1 kind van 4j en 1 kindje van 1 jaar.

babymelk, pampers, natte doekjes, alles wat je bij ons kunt krijgen was te vinden om het hoekje ttz. 2 min. stappen.

10 euro om de oude stad te bezoeken (vervoer speciale bus): MOOI.

Markt Kalithea: niet doen reden: is enkel een groentenmarkt. :(3/4u rijden lijnbus 3euro 80 enkele rit)

Dus: tamelijk goedkope reis, eenvoudig maar practische kamer goeie ligging (via zijpoortje op 2 min. van winkels zee en strand) eten: eenvoudig. Dus ter plaatste : goed meegevallen. Luchthaven Griekenland: primitief en weinig tot geen hulp, info, hostess. Heenvlucht: ramp slechte begeleiding van touroperator personeel. Er waren vogels in de motor terecht gekomen waardoor het vliegtuig terug moest keren (zeer laat geïnformeerd), veeeeeel tijdverlies, geen begeleiding,

bij aankomst geen eten meer in 't hotel (hotel werd niet verwittigd en waren in de veronderstelling dat we niet meer kwamen).(we waren 4u later). (onze leeftijd: 2 vijftigers, 2 twintigers, 2 dertigers, eentje 4j. en eentje 1 jaar)

toch jammeren we dat, ons gezellig samenzijn voorbij is).

niet super

Brigitte
1-6-2017

Het ontbijt kon beter, elke dag hetzelfde gaat vlug vervelen. De slaatjes s'middags en s'avonds zijn ook steeds hetzelfde, we misten de feta enz..., de rest van het eten was wel lekker en gevarieerd. Het restaurant is heel ongezellig, om tien voor zeven staat er al een lange rij ongeduldig aan te schuiven om als eerste binnen te zijn.

Ook het terras waar het ontbijt wordt geserveerd heeft een "kantinegevoel". Het personeel is wel supervriendelijk en de kamers kraaknet. Wij verbleven vier jaar geleden in hotel Relax het iets duurdere broertje van hotel Memphis van dezelfde eigenaar, een hotel met een fantastisch uitzicht dus als wij ooit terugkeren naar Rhodos dan toch naar Relax en niet Memphis.

kan veel beter .

pilaert elsie
26-6-2013

kan veel beter ,ligt in nogal drukke maar gezellige buurt,ideaal gelegen om verschillende uitstappen te doen.kamers zijn ruim en proper ,weinig variatie in het eten 'smiddags en 's avonds wel lekker maar altijd dezelfde slaatjes en twee soorten desserts ;watermeloen en rijstpap veel hetzelfde vlees ook.'sAvonds is het niet gezellig zitten om rustig nog iets te drinken.Voor de airco moet men 7euro per dag betalen behalve in juli en augustus wat ik duur vond maar zonder is het niet te doen.alles was anders wel kraaknet.

Pareltje

Wilma en Chrit Veugen
14-6-2013

Zeldzaam goed familiehotel, kraakhelder met vriendelijk personeel Verrassend goed eten !!! Heel afwisselend !!! Voor rustzoekers die niet elke minuut "geamuseerd" willen worden een verademing. Voldoende ligbedden aan de zwembaden zonder vervelende "handdoek claimers"

Charmant hotel

leen michielssen
20-5-2013

Prijs en kwaliteit een pefecte keuze voor een kleinschalig charmant hotel

Prijs/kwaliteit absoluut een aanrader !!

Kris Nagels
31-1-2013

Dit hotel heeft een ideale ligging om Rhodos te verkennen per scooter of per auto. Kamers zijn verzorgd en netjes. Eten is goed, vooral 's middags ruime keuze. Soms mocht het eten warmer zijn. Kolymbia is een leuk dorpje om te vertoeven, 's avonds genoeg bars Geen kindanimatie in het hotel. Grootste deel Tsjechen en Polen in het hotel maar heb mij daar niet echt aan gestoord. Ik ga hier zeker nog eens naartoe.

zijn zeer tevreden

Van Baeten C
15-10-2011

Hotel Memphis beach is zeker een aanrader, proper en goed onderhouden. Alle dagen kamer gekuist en verse handdoeken, lekker eten, neen geen buffetten van de ene kant naar de andere maar wel lekker klaargemaakt. Familiehotel en ook zeer vriendelijk personeel die hun werk goed doen en niet telkens staan te wachten achter een TIP!

Zeker niet aan te bevelen

andrea.carre
24-9-2011

Meer pension dan hotel het enige dat positief was dat het heel netjes was eten aanschuiven niet te doen het was lijk iedereen stond te bedelen voor eten was all in nooit 'smiddags gaan eten .

Spijtig het was niet zo duur maar voor die prijs was er zeker iets anders in aanbieding nooit meer terug daar.Strand slecht vol met grote stenen en slechte zetels 'savonds heel veel luide muziek van ander hotel wat verder niet te doen en zeker tot 12 u in de nacht oor doppen moeten kopen of anders moesten wij niet slapen.

fantastische plek

louis + marina
18-9-2011

19-09-2011

net terug - kamer oké - eten keuze voldoende doch niet altijd even warm - all in formule namiddag stelde niets voor - 's avonds slechts 1 barman waardoor er 's rijen ontstonden bij de bestelling van cocktails - geen animatie (hetgeen ons niet stoorde) - strandbedden aan zwembad zijn bijna allemaal versleten - zeer goede en rustige ligging (kort bij winkelstraat en kort bij het strand) kortom prijs kwaliteit goed

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Memphis Beach in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Memphis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.