Hotel Marianna Palace

27 reviews over Hotel Marianna Palace

• 2019
    8Greetje Woldering08-06-2019

Heerlijke vakantie

Wij begrijpen alle negatieve reacties niet. Wij hebben het hier heerlijk gehad.aardig personeel bij de receptie en restaurant. Lekker eten en een geweldige kamer met inloop douche , veilig voor mijn man.Prachtige tuin met veel ruimte en schaduw

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5Rosanne28-11-2018

Nooit meer!

Positieve punten: - schone kamer, elke dag een schoon bed - mooi zwembad, altijd stoeltjes genoeg vrij (september) - werkende airco op de kamer -onbeperkt drank - dicht bij het strand en restaurantjes, Echt het stadje kolympia is wel een stukje lopen

Negatief - onvriendelijk personeel!! - eten echt heel slecht en koud, ontbijt was nog wel te doen. - medicijnen gestolen uit de kamer. Heel de week achteraan geweest maar ons reisbureau vond het maar een gek verhaal en ook het hotel deed er vrij weinig aan. Dus kijk vooral uit met je spullen als je hier gaat boeken. (Kluis huren 15 euro).

Ondanks alles een mooie vakantie gehad, Rhodos is een mooi eiland met veel te doen!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Gerdi18-10-2018

wel goed !

In de omgeving is weinig te beleven - je hebt wel een auto nodig - hotel en tuin zijn best mooi - eten vaak wel eentonig maar gezien de prijs wel oké - personeel vriendelijk zelfs nog aan het eind van het seizoen

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5Sabine Jansen01-09-2018

Nooit meer

Het zwembad en het bedjes aanbod was prima!! Persoonlijk vond ik de verzorging op het gebied van eten en drinken slecht.. Het eten was karig en niet warm en als je in de avond drinken wilde halen kon je zomaar een half uur in de rij staan... Te weinig personeel om alle gasten te bedienen. Personeel bij de receptie was onvriendelijk en niet uitnodigend om wat aan te vragen. Geen gratis WIFI is niet van deze tijd en helemaal niet wanneer je 2 tieners bij je hebt... Zeker geen aanrader om heen te gaan..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Iris13-08-2018

Helaas geen 4 sterren waard

Naar mijn mening zeker geen 4 sterren hotel. Eten vonden wij zeer onder de maat.. vrij weinig keus mbt de warme gerechten. Pasta saus vrij smaakloos, vlees in heel veel saus (en vet!), gebakken aardappels dreven ook in het vet. Drankjes kwamen uit een automaat, in principe geen probleem maar toch wel slap van smaak en vaak zonder koolzuur. Wel altijd koud! Dit is toch wel jammer als je all inclusive boekt en het eten en drinken valt tegen. Dr cocktail bar naast het hotel heeft daarentegen wel lekkere drankjes en snacks, waardoor we savonds toch vaak daar waren te vinden en niet bij het hotel.

Hotel zelf zag er goed uit, grote schone kamers waar elke dag werd schoon gemaakt en schone handdoeken lagen. Lobby zag er ook goed uit en de dames aan de receptie waren behulpzaam en spraken meerdere talen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Anoniem06-08-2018

Mooi hotel op een leuke plek!

De ligging van het hotel was goed. De bushalte was nog geen 2 minuten lopen vanaf de receptie. Reistijden op het eiland vielen erg mee, maar vaak kwam de bus te laat aan. De service in het hotel was niet optimaal. Bij het halen van wat drinken in de middag en avond was het erg wisselvallig met het aantal personeel dat bediende. Bij de receptie werd er alleen op vragen antwoorden gegeven en verder waren ze onvriendelijk. Gedurende het verblijf zaten wij in een superiour hotelkamer die zeer in de smaak viel; werkende airco, mooie douche, mooi uitzicht, balkon aanwezig en bij aanvraag op schoonmaak altijd schone bedden en nieuwe handdoeken. Zwembad was vrij ruim en altijd op een goede temperatuur. Wellicht na een zoektocht, een bedje kunnen vinden bij het zwembad. Het eten was gevarieerd maar vaak toch koud. Aanbevolen wordt om na de opening van het middag en avondbuffet aan tafel te gaan.

• 6VdBJ05-08-2018

Geen 4 sterren

Hotel was over het algemeen goed, maar geen 4 sterren hotel.

Negatief: *) Wifi is betalend --> niet meer van deze tijd. Bovendien werkte de wifi meer niet als wel, zeer frustrerend als je hiervoor betaald hebt. Social media en mails zeer moeilijk te bekijken. Google raadplegen was een ramp.

*) De fitness waar " je jezelf in het zweet kan werken" bestaat uit 2 toestellen, die in een speelruimte voor kinderen staan. Als je wil sporten, kan je dus best gewoon zelf wat gaan lopen in de buurt.

*) Bar gaat pas open om 11u. Hierdoor is er dus in de voormiddag niet altijd drank ondanks all-in. Op zich is dit geen ramp, ware het niet dat het soms om 10u 's morgens al over de 30 graden was. Water in het winkeltje van het hotel is ook veel duurder dan in de supermarkt in de omgeving.

*) Aan de bar wordt er maar drank geschonken door 1 persoon, dit had zéér lange wachtrijen tot gevolg.

*) Kluis op de kamer is te betalen, staat niet opgenomen in de omschrijving.

*) In de namiddag is er enkel (droge) cake en dus geen ijsjes zoals in de omschrijving staat. Je kan deze enkel, tegen betaling, in de hotelwinkel gaan kopen.

*) Ontbijt was ok en gevarieerd. Middag- en avondmaal is echter altijd hetzelfde, lauw en smaakloos. Ook niet super uitgebreid. Ook altijd heel erg vettig. Wij zijn dan ook meermaals buiten het hotel gaan eten.

*) Onvriendelijk personeel aan de receptie.

Positief: *) Zeer nette kamers met altijd verse handdoeken. Ook meer dan ruim genoeg.

*) Rustig zwembad met voldoende plaats en goede ligbedden.

*) vriendelijk personeel in de bar en eetzaal.

Voor een driesterrenhotel zou deze prijs terecht geweest zijn. Ook een betere, accuratere, omschrijving op de website van All Tours zou een duidelijker beeld op voorhand gegeven hebben.

Op zich was de vakantie goed en is het hotel prima, je verwacht gewoon meer van een viersterrenhotel en door de omschrijving die je op voorhand krijgt.

• 8Lieke23-07-2018

Prima hotel voor deze prijs, wij hebben er genoten

Prima hotel. Kamer altijd schoon, iedere dag schone handdoeken. Je ligt heerlijk bij het zwembad. Niet te druk dus voor iedereen wel een bedje. Drinken was altijd ijskoud! Echt top. Eten was gewoon prima. Het soort wat je kunt verwachten voor deze prijs. Elke dag wel verschillende soorten vlees, vis, pasta & groentes. Altijd vers brood en vers fruit. Ook stond er altijd een tafel waar je zelf je salade kunt samen stellen.

Aan de receptie zijn ze niet vriendelijk. Uitchecken zonder een woord te zeggen. Strand vonden wij ook wat minder, maar daar zijn we sowieso niet van.

Leuk centrum! 10-15 minuten lopen vanaf het hotel. Heel gezellig met leuke winkels en barretjes. 35 minuten naar Rhodos met de bus. Opzich ook prima.

• 7Arie van Lankveld30-06-2018

Goeie vakantie gehad.

Goeie vakantie gehad maar...geen 4 sterren , maar 3, denken wij. Eten redelijk, soms lauw. Muziek veel te hard in het restaurant. WIFI moest je betalen ( € 20 voor 2 toestellen) in tegenstelling tot reisaanbieding en was lang niet stabiel. Soms lange rij voor poolbar en één persoon mocht maar tappen, terwijl er 2 glazen aan het ophalen waren. Een zwaar minpunt: tijdens een hevige onweersbui met flinke bliksem waren er toch mensen in het zwembad. Er was uberhaupt nooit geen badmeester maar nu was er ook niemand van het personeel die de zwemmers uit het bad haalde. Pas toen ik de receptie er op attendeerde werd er actie ondernomen. 1

Gereisd met partner in juni 2018

• 5Johan08-06-2018

geen 4 sterren

Personeel en Receptie zakelijk en onpersoonlijk (bv uitchecken tijdens telefoongesprek). Kamer en badkamer schoon. dagelijks goede schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad; in 14 dagen geen enkele meting of reiniging gezien. Dranken: veel cocktails en mixdranken; alles bij all-in. Eten basic: Ontbijt: goed; diverse broodjes croissants, gekookte- en gebakken eieren, Griekse yoghurt en fruit, toast en cerials. Lunch en Diner: er was altijd kip, vis en vlees. Maar daarmee was het gezegd: kwaliteit matig(kipvleugeltjes en blokjes, stoofvlees kleine snippers vlees in veel saus, etc) ,in veel vocht en weinig smaak. Temperatuur matig. Wij hadden het idee dat eten aangevoerd werd vanaf elders en in de keuken alleen opgewarmd werd. Voor maaltijd weinig geluiden van potten en pannen, tijdens maaltijd alleen geluiden van borden en schalen. wel veel rauwkost en salades( altijd dezelfde)Airco €6 per dag, Wifi € 15, voor 1 toestel per verblijf

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel Marianna Palace info