Hotel Kolymbia Star

Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Kolymbia Star

• 2019
    9Valérie Moray27-08-2019

Fantastische kids club met toegewijde monitors

Bedankt aan Nathalie, Steffi, Leona en Zuza om mijn zoontje Julien Moray een onvergetelijke tijd te geven in de Kids Club. Hij is er maar een paar keer geweest omdat we veel excursies hadden geboekt maar hij spreekt er nog over. Hij is 3 jaar en een echt mama's kindje maar ze wisten hem elke keer te boeien om toch te blijven en mee te doen aan de activiteit. Alleen al hiervoor zou ik terug naar de Kolymbia Star terug gaan!

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 31-08-2019

Dear Valérie Moray,

Let us thank you for choosing SunConnect Kolymbia Star for your holiday.

Fantastic that you have had a relaxed holiday at our hotel.

Honestly, we are proud of our achievements in quality, service, and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel the best place to stay.

It will be a great honor to welcome you soon again and offer you another amazing vacation.

Best regards Guest Relation SunConnect Kolymbia Star

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Paula14-08-2019

Leuke ervaring

Alles netjes, prima geregeld. Het eten is goed en gevarieerd. Gezellig. Weinig Nederlanders dat was voor mijn dochter soms lastig. De Nederlandse animatiemensen waren erg lief. Wel oppassen voor gladde tegels bij het zwembad. Zeker met badslippers, spekglad en gevaarlijk!

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 26-08-2019

Dear Paula, Thank you for your nice feedback and your praises.

We're more than happy that you enjoying your stay and that you especially liked our culinary.

We hope to have the opportunity to be able to welcome you back in the near future.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Diana08-08-2019

Onvergetelijke vakantie!!!

Kolymbia Star is een van de mooiste hotels die we ooit gezien hebben. Prachtig gelegen in het mooie Kolymbia. Het eten is heerlijk. Elke dag weer wat anders en voor ieder wat wils. Lekker vers en voor de kinderen is ook optimale keus. De kamers zijn lekker ruim en er wordt elke dag schoongemaakt. Ze hebben verschillende animatieteams dus een taalbarrière is er niet. Als je wilt kun je de hele dag vermaakt worden. Smorgens stretching, aquagym, darts enz. Smiddags waterpolo voor volwassenen en kinderen, beachvolleybal, aquazumba en nog veel meer. Er is ook een miniclub voor de kleintjes om lekker te kunnen knutselen ed. Savonds kinderdisco en daarna elke avond een ander programma. spectaculaire dansshow, bingo, musicquiz, mr and mrs. verkiezing. Kortom je hoeft je hier niet te vervelen. Victor, Felicia, Veronica, Daniel, Naima, Inez bedankt dat jullie onze vakantie onvergetelijk hebben gemaakt. En wij gaan zeker komen😍

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 09-08-2019

Dear Diana, Thank you so much for choosing SunConnect Kolymbia Star for your holidays.

On behalf of our entire team, we would like to say thank you for your kind words in relation to our culinary, cleanliness and our friendly team.

We are looking forward to welcoming you back again.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Kim01-08-2019

Aanrader!

Super verblijf gehad! Het hotel is super schoon. Personeel altijd even vriendelijk. Een minpuntje is alleen dat de stad iets verder lopen is. Wel is er genoeg te doen in het hotel zelf. Onwijs leuk en vriendelijk animatie team dat iedereen motiveert om mee te doen aan alle activiteiten. Animators van verschillende nationaliteiten maar allemaal even vriendelijk. Ook waren er 2 Nederlandse animators Felicia & Daniël die altijd met een glimlach aanwezig waren. De avond shows veranderde elke avond een der was voor ieder wat wils. Ontzettend genoten dus!

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 09-08-2019

Dear Kim, Warm greetings from all of us and thank you for your review.

Glad to read that you loved your stay with us, thank you for your kind words about our hotel, location and staff.

We hope to see you back here soon.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9CD01-08-2019

Super vakantie

Super schoon complex, nette kamers met goede bedden. Iedere dag schone lakens en handdoeken en dan ook echt schoon, dus zonder gaten of vieze vlekken. Super enthousiaste animatie over dag. ‘s Avonds zou beter kunnen, al doen ze heel goed hun best. Iedere ochtend vers gebakken eitjes pannenkoekjes. Gewoon goed eten! Jammer dat we weer naar huis moeten. Echt een aanrader.

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 02-08-2019

Dear CD, Thank you for taking the time to give us your feedback and for letting us know about your experience.

Moreover, it is a delight to know that you were especially satisfied with our staff’s work and service, as we always do our utmost to accommodate our guest’s needs.

We are thrilled to hear that you had a great holiday with us and we wait to welcome you soon again.

• 9HJ01-08-2019

Dikke aanrader!

Een heerlijk hotel: superschoon, lekker eten, vriendelijke bediening en mooie zwembaden. Het strandje is dichtbij, maar het winkelstraatje is in de hitte net iets te lang lopen.

De animatie 's avonds was niet elke avond even sterk, overdag wel heel actief en hartelijk. De kidsclub bestond voornamelijk uit Duitstalige kinderen, maar gelukkig kon onze dochter aanhaken bij Nathalie, een sympathieke Vlaamse :)

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 02-08-2019

Dear HJ,

Thank you for taking the time to review our hotel and for special mentioning our helpful staff. We are very grateful for your praises and recommendation.

We will be very happy welcoming you back once again in our hotel.

• 10Phillip28-07-2019

Enorm leuk, hier komen we zeker terug!

Echt enorm genoten van deze ontzettend leuke en actieve vakantie. Het eten was veelzijdig en echt lekker, de kamers zijn netjes en schoon, er is echt een ruime keuze aan lekkere cocktails en er zijn meerdere zwembaden waar je heerlijk kunt relaxen of mee kunt doen met de activiteiten van het animatieteam. De sfeer was echt relaxed en ook lekker actief vooral door het eigenlijk altijd vrolijke animatieteam. Ook worden er leuke tours georganiseerd om de mooie bezienswaardigheden in Rhodos te bezoeken en het nachtleven te ontdekken! Het enige minpuntje was dat het strand wat verder weg ligt dan gedacht, maar na 5 minuten lopen ben je er ook en kun je daar chill zwemmen of zonnen op de luchtbedjes. Al met al een enorm lekkere vakantie gehad!

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 30-07-2019

Dear Philip,

Thank you for writing a review and of course, for choosing the SunConnect Kolymbia Star.

We are really delighted to read that you had a great stay with us and that we fulfilled your expectations. Your very kind and motivating words about our hotel make us so proud.

It will be our pleasure to welcome you once more here in SunConnect Kolymbia Star and to offer you a memorable stay with us.

Best regards from Rhodes Guest Relation SunConnect Kolymbia Star

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Eva20-07-2019

Kindvriendelijk hotel

Dit is prijs kwaliteit een goed hotel. Ideaal met kindjes, er is een kinderzwembad met glijbaantjes en fonteintjes, heel leuk. Grote glijbanen vanaf 1m20 en geen cm minder ook niet onder begeleiding. Kinderzwembaden liggen volledig apart. Heel leuke kinderclub met lieve meisjes die de kindjes met open armen ontvangen. Knutselen, waterspelletjes, balsporten... heel leuk voor de kids. In het bijzonder dank aan Nathalie om onze kindjes in Nederlands te verwelkomen. Leuke kinderdisco en avondshows. Berny en Lolo zijn ook heel leuk voor de kids. Eten was lekker, steeds iets anders, ook voor kids een apart hoekje met gerechten. Locatie: niet ver van het kiezelstrand, via een wegje te bereiken. 1 winkeltje naast hotel, winkelstraat op 15min stappen.

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 30-07-2019

Dear Eva,

Thank you for taking the time to share your impressions about our hotel.

It has been indeed our full pleasure and honor of being your host during your stay here on SunConnect Kolymbia Star.

This positive feedback will help us to strive further to maintain the quality and standard of the hotel facilities and service.

If you would like to come back with us, once again we will be delighted to go the extra mile for you and we will be looking forward to making it even a better stay.

Kindest regards Guest Relation SunConnect Kolymbia Star

• 9Desiree Megens17-07-2019

Heerlijk hotel

Mooi hotel, vriendelijk personeel, schone kamers en lekker eten. De muziek was wel rommelig en vaak te hard. Ook is er om het hotel heen weinig te doen maar er rijden genoeg bussen.

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 19-07-2019

Dear Desiree Megens, Thank you for sharing your experience with fellow Zoover readers.

We are very happy that you could enjoy our tasty culinary offer and liked our helpful staff.

We are really looking forward to welcoming you back to our hotel soon.

• 10Vermeulen12-06-2019

Zeer goed, kindvriendelijk hotel

Vriendelijk personeel en management. Prima eten. Alles netjes. Glijbanen voor kinderen vanaf 1,20 meter. Gedeelte voor kleinere kinderen. Autoverhuur in hotel: tarieven ok. Nabij hotel wel stenen in de zee. Mooi zandstrand en het centrum op een half uurtje wandelen.

Guest Relation, SunConnect Kolymbia Star, Assistent / Management, 14-06-2019

Dear Vermeulen, Thank you for your nice feedback and your recommendation.

We're more than happy that you enjoyed your stay and that you especially liked our friendly team.

Gereisd met partner in juni 2019

1 tip over Hotel Kolymbia Star

• m.neelis, 19-09-2013

Huur een auto ( na even pingelen voor 30 euro), maak een dagtrip naar Lindos of Rhodos en ga na het bezoek aan de stad een strandje verderop liggen, het mooiste strand van Rhodos ligt aan de andere zijde van de rots van Kolymbia. Ook is het de moeite waard naar de Maria kapel boven op de berg te klimmen.

10 vragen over Hotel Kolymbia Star

• Yvet, 30-07-2018

Glijbanen

Mag je wel samen met je kind er vanaf?

• Yvet, 17-05-2018

Glijbanen?

Hoe streng Zijn ze met de lengte van de kinderen bij de glijbanen?

Yvet, 30-07-2018

Mogen de kids wel op schoot en dan samen van de glijbaan?

Sandra, 26-07-2018

Heel streng, onder de 1.20 is gewoon niet glijden maakt niet uit hoe oud je bent

• Yvet , 17-05-2018

Glijbanen

Hoe streng zijn ze met de lengte van de kinderen bij de glijbanen?

Hotel Kolymbia Star info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht