Hotel aan zeeWeer vandaag33°25°
5,2

Matig

3 reviews over Hotel Kolymbia Sky in het Nederlands

kleinschalig met veel tjechen en russen

Henk
18-6-2017

Dicht bij zee, maar centrum is verder dan gedacht. Kleinschalig familiehotel. Niet geschikt voor pubers. Bij uitstek geschikt als je helemaal ff niks wil. Verwacht niet veel van het eten. Ook ideaal om de tjechische, poolse en russische taal op te doen. Zeker 80% van de gasten. Zeer goede animatie voor klein en oud. Goede prijs/kwliteitsverhouding maar zeker geen 4 sterren

Gereisd Met partner in juni 2017

goede kamers, goed eten

Ap en fam.
11-5-2011

Leuk hotel; goede, in 2010 gemoderniseerde kamers. Eten was afwisselend en goed. Zwembad is verouderd en voor kleine kinderen niet geschikt. Daar zouden ze iets aan moeten doen. Wel zijn er nieuwe speelattributen voor de kinderen geplaatst en wordt de tennisbaan vernieuwd. Het strand is niet erg aantrekkelijk. Alleen kiezelstrand en Kolymbia is niks, maar met de auto ben je zo aan het mooiste strand van Rhodos; Tsambika, maar 3 km. van het hotel, dus wel even een auto huren. O, ja, kijk goed of de schuifpui wel goed aansluit; zo niet zit je zo onder de muggebulten. Al met al best wel een goed hotel als je maar een auto hebt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel

Corina Agten
10-8-2010

Wij zijn hier geweest in augustus. Mooi zuiver hotel, mooie kamers. Wij hadden halfpension geboekt via een touroperator, een lastminute. Buffet s'avonds niet bijzonder. Voor de rest een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolymbia Sky in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolymbia Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.