Hotel Kolymbia Bay Art

We hebben een aantal aanbieders voor Kolymbia Bay Art voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl

31 reviews over Hotel Kolymbia Bay Art in het Nederlands

Wij hebben vorige zomer 1 week in dit hotel gelogeerd. Ruime kamers, mooi domein. Het pluspunt van dit hotel vond ik de keuken. Zeer afwisselend, uitgebreide keuze, ook als je nog laat ging dineren. Hotel voorziet in animatie, maar is zeker niet opdringerig. Wat ik wel minder aangenaam vond was de luide (steeds dezelfde) muziek die in de namiddag aan het zwembad werd gespeeld. Vlakbij kan je scooters huren, zeker een keertje doen om de omgeving te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolymbia Bay Art in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolymbia Bay Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.