Hotel Kolymbia Bay Art

goed hotel

wally
24-6-2015

Alles picobello, mooi hotel

Kleine kamers, onvoldoende verduistering, airco niet voldoende koelend, vooral tijdens juli en augustus maanden. Eten heeft weinig smaak en weinig keuze. Service en vriendelijkheid zijn goed. De bedden zijn ook niet fameus. Rustige ligging. De tuin is miserabel en klein. Ontbijt is goed, met zelf geperste appelsienen met Zumex fruitpers.

Voor de betaalde prijs kan je infeite ook niet meer verwachten, alles navenant.

Rustig hotel

Andre
15-6-2015

Hotel doet zijn best om de mensen tevreden te houden, wat ze ook meer dan lukt. Rond het hotel is eigenlijk niets te doen, winkelstraat ligt op 10 min .lopen, veel van hetzelfde ( waar niet trouwens?) strand is vlakbij ( 3 min lopen ), wel veel keien en kiezels, waterschoenen is een must.

D-reizen

super prijs kwaliteit hotel!

Anneliesdejong
15-5-2015

heerlijke vakantie doorgebracht op rhodos en dat is te danken aan het prachtige eiland maar ook door onze Super accomodatie. Alles was gewoon prima, de kamers lekker ruim, het eten was heerlijk! service geweldig, wij zouden hier zo weer teruggaan. liefst vandaag nog, echt heerlijk hotel. geen overdreven luxe maar wel alles wat je nodig hebt.

Herhaling vatbaar

Jannssen07
6-5-2015

Heerlijk hotel, zonder gillende kinderen. En gelukkig een hele vriendelijke, lieve nederlands sprekende dame aan de receptie. Niet dat wij alleen nederlands willen praten maar in geval van nood wel erg handig.

Een prima accommodatie

Ad Buijs
6-5-2015

Het hotel is in een mooie rustige omgeving gelegen. Kleinschalig. Gastvrij en warm welkom. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is te veel. Eten prima in een mooie ambiance.

Geweldig Hotel

Lorelei
5-5-2015

Een heerlijk rustig couples hotel, met geweldig eten en een heel warm onthaal. Er is zelfs een dame achter de receptie die heel goed nederlands spreekt, wat geen pre is natuurlijk, maar wel een leuke Extra!

Prima hotel

Ineke wagelmans-emons
29-4-2015

het kleinschalige hotel is net buiten het centrum gelegen, dus lekker rustig. Prima personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een rustig hotel, omdat er geen kinderen zijn. Jammer dat er geen goede stoelen op de kamer staan.

Met twee personen hebben we een enorm fijne vakantie beleefd in dit hotel al vroeg in het seizoen. De buurt was erg rustig, maar het hotel zat al helemaal volgeboekt. Niet gek ook, want het was een top hotel! Heel leuk en gezellig personeel, waar we ook tot in de late uurtjes nog veel plezier mee hebben gehad. Het eten was er in orde: het was een lopend buffet, met redelijk wat keuze. Voor weinig geld, kregen we alsnog een hele hoop :) De kamers waren erg luxe, we hadden zelfs een geüpgrade badkamer met bubbelbad. Vanaf elke kamer heb je zicht op de voorkant. We hadden geen zeezicht, maar wanneer je hoger zat, was dat wel. Vonden we op zich niet erg.

Super gezellig en romantisch hotel

Darya
10-8-2012

Mooie ligging, alle kamers met zeezicht. Perfecte plek om het eiland te verkennen. Bij aankomst word je vriendelijk onthaald, glaasje cava, fles wijn op kamer... Een echte aanrader qua service!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolymbia Bay Art in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolymbia Bay Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.