Hotel Kolymbia Bay Art

Hotel Kolymbia Bay Art
7,7

6 tips over Hotel Kolymbia Bay Art

Violet de Wit, 13-6-2015
Heerlijke massage gehad in de spa
Karrel Wessels, 20-5-2015
Regel een Auto of andere zaken bij de receptie.
Jannssen07, 6-5-2015
Genoten van de heerlijke behandeling in de spa en het ala-carte dineren is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Kolymbia Bay Art voor je op een rij gezet:

Lorelei, 5-5-2015
Regel je Auto bij de receptie! dat is goedkoper!
Ineke wagelmans-emons, 29-4-2015
Je kunt het beste alles via de receptie regelen: huren van een auto, excursies, huren fiets enz. Het is goedkoper en dan kunnen de lokale bedrijfjes blijven bestaan. De grote hotels en reisbureaus pikken alles in en verpesten zo het hele toeristische gebeuren in de dorpjes. All included zou eigenlijk afgeschaft moeten worden.
Manon, 25-4-2015
Gezellig kletsen met het leuke personeel :) Daarnaast is een autootje huren ook wel leuk. Zo hebben wij heel de oostkust aangedaan, nog een stuk in het westen, de vlindervallei en een aantal keren Rhodos stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Kolymbia Bay Art voor je op een rij gezet: