Hotel Kolymbia Bay Art

Review geschreven door Arjan

Tegen gevallen

Arjan,
24-8-2017

Hotel volledig volgeboekt, te weinig personeel om iedereen tevreden te houden. Zwembad en bar waren an sich gezellig maar de massaal en luidruchtig aanwezige mensen uit het Oostblok eisten alle aandacht op en het personeel werd daardoor niet gezelliger. Als je vroeg ging dineren was er voldoende ruimte en aandacht, en was het eten goed op temperatuur. Weinig keuze en matige kwaliteit, niet wat we gewend zijn in een 4 sterren hotel. Bij all in geen snacks tussendoor behalve ijs, de rest kon je kopen bij het supermarktje. Vervelend dat zwembad aan openbare weg ligt en er regelmatig mensen even kwamen kijken, wij durfden onze spullen dan ook niet onbeheerd achter te laten. Schoonmaak redelijk, kamer onder straatniveau, wil je beter uitzicht moet je een flinke toeslag betalen. Hotel heeft eigen moestuin, en een fitnessruimte buiten (!) met verroeste en smerige apparaten. Je kunt leuk wandelen in de omgeving. Denk dat voor- of naseizoen beter is.