Tijdelijk €25 aanbetaling

Kolymbia Bay Art

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kolymbia Bay Art voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 33 reviews

7.7GoedScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Kolymbia Bay Art

• 4peter gubbels26-09-2019

Hier nooit meer naar toe

Het hotel toont op de foto's heel mooi , maar in werkelijkheid is dit absoluut niet het geval. Overal is alles smerig , er wordt buiten de aankomst zeer weinig schoon gemaakt. Het eten is een ramp, heel vaak dezelfde gerechten en zeer weinig keuze. Personeel over het algemeen vrij aardig en behulpzaam. Bij het zwembad durf je niet onder de bedden te kijken , wat een troep ligt hier. ligbedden zeer smerig . Bij de bar bij het zwembad is het s ávonds vaak veel te klein, te weinig zitplaatsen, personeel doet waar het zelf zin in heeft, keiharde muziek draaien en dan wat voor muziek, verschrikkelijk. Als je er dan wat van zegt kijken ze je aan als een botsauto wat moet jij dan! In het hotel waren buiten een stel Duitsers en wij Nederlanders alleen maar mensen uit het Oostblok. Hier is het hotel dan compleet op afgestemd op oost europa. Het hotel is aan een goed renovatie toe alles brokkelt af en is aan het scheuren.

• 9A. van Sambeek14-06-2018

Fantastisch, een aanrader

Kleinschalig, rustig en gemoedelijk hotel. Het eten erg goed en gevarieerd. Personeel heel vriendelijk. Cocktails gemaakt door Agatha waren heerlijk.

• 4Arjan24-08-2017

Tegen gevallen

Hotel volledig volgeboekt, te weinig personeel om iedereen tevreden te houden. Zwembad en bar waren an sich gezellig maar de massaal en luidruchtig aanwezige mensen uit het Oostblok eisten alle aandacht op en het personeel werd daardoor niet gezelliger. Als je vroeg ging dineren was er voldoende ruimte en aandacht, en was het eten goed op temperatuur. Weinig keuze en matige kwaliteit, niet wat we gewend zijn in een 4 sterren hotel. Bij all in geen snacks tussendoor behalve ijs, de rest kon je kopen bij het supermarktje. Vervelend dat zwembad aan openbare weg ligt en er regelmatig mensen even kwamen kijken, wij durfden onze spullen dan ook niet onbeheerd achter te laten. Schoonmaak redelijk, kamer onder straatniveau, wil je beter uitzicht moet je een flinke toeslag betalen. Hotel heeft eigen moestuin, en een fitnessruimte buiten (!) met verroeste en smerige apparaten. Je kunt leuk wandelen in de omgeving. Denk dat voor- of naseizoen beter is.

• 4Trudy34709-08-2017

Te groot verschil hp en all incl

Gasten met hp kregen veel betere bediening en extra's zoals nootjes dan mensen met all inclusief. Fooi geven doet wonderen maar al (veel te) veel betaald. Cocktailkaart groot maar weinig inbegrepen bij AI. Wankele stoelen in restaurant en bedelende katten. Na het eten mag je geen koffie in het restaurant drinken maar moet je verplicht naar de zwembadbar waar je met HP bediend word en met AI zelf moet lopen. Op het strand geen zand maar kiezels en geen bedjes van het hotel dus extra kosten. Ontbijt uitstekend, verder niet onze smaak. Kamer met zeezicht mooi uitzicht. Nooit meer naar dit hotel.

• 9Tanja15-07-2017

Fantastisch "only adults" hotel

Kleinschalig hotel, ontzettend aardig personeel. Mooi zwembad met heerlijke ligbedden en een prima poolbar. Er zijn veel verschillende dranken / cocktails inbegrepen in de all inclusive formule. De bus naar o.a. Rhodos stad en Lindos stopt voor de deur van het hotel, en je kunt in de omgeving leuke wandelingen maken. Omdat het me in mei prima bevallen is ga ik in oktober nog een week terug, dat zegt genoeg denk ik!

• 8Heleen08-07-2017

Geweldig kleinschalig hotel met alle voorzieningen

Knus hotel met mooi zwembad, heerlijke ligbedden en gezellig bar met terras. De kamers, bedden en badkamer zien er allemaal keurig uit en er wordt elke dag schoongemaakt. Personeel heel vriendelijk en eten ook lekker. Niet heel veel keuze maar wel gewoon goed. Zeker een aanrader. Dicht bij het stand ook nog en winkels en terrasjes op loopafstand.

• 7Ejvzwam05-07-2017

Leuke ervaring

Kleinschalig hotel, uit gesprekken met locals begrepen dat het 25 jaar bestaat maar is recent gerenoveerd. In eerste instantie leek de ultra all inclusive formule weinig voor te stellen en je kan het ook niet vergelijken met Turkije, maar dit uit zich vooral in de drankenkeuze. De bar is gesitueerd bij het zwembad en is ook toegankelijk voor passanten. Deze cocktailbar is zeer uitgebreid met zijn variatie aan drank. De eigenaar heeft zelfs een enorme verzameling aan rum soorten uit de hele wereld. We zijn er twee weken geweest en hebben veel soorten cocktails geprobeerd, allemaal met je ultra all inclusive bandje. Als je gemiddeld €10 rekend voor een cocktail dan hebben wij die meerprijs er echt wel uit. Verder alleen profijt van voor een drankje bij het eten. Barkeepers zeer vriendelijk en bedreven. Dit trouwens ook voor de rest van personeel. Bushalte voor de deur, 3 pin automaten (waarvan 1 zelfs bij het zwembad). twee toeristenwinkels naast het hotel. 100m van het zand/kiezelstrand. Twee keer een auto gehuurd €100 voor drie dagen. Rhodos stad is goed te bereiken, ook met de bus. Hotel ligt een uurtje met de bus van het vliegveld. Weinig of geen Russen maar die houden zich koest, in tegenstelling tot Turkije. Lindos is leuk om een keer te bezoeken, kijk verder op de Rhodos top 10 trips. Kamers zijn schoon en niet overdreven luxe, gratis kluisje en een bubbelbad. Airco voldoet. Ontbijt is perfect met verse orange jus. middag- en avondeten wisselend.

• 7Trudy31-05-2017

Perfect ontbijt

Geef geen geld uit voor ultra all inclusive, alleen de lunch en goedkope (alcoholische) dranken zijn inbegrepen. Geen snacks of zo, term dekt de lading niet. Ontbijt is perfect. Als er alleen logies en ontbijt wordt aangeboden gaan we misschien terug. Personeel doet enorm hard zijn best om het iedereen naar de zin te maken, en de only adults / couples only formule is ons prima bevallen. Wij hadden een kamer beneden, geen uitzicht maar dat geeft niet. Tegen een meerprijs kun je zeezicht bijboeken. Hotel ligt naast het strand en de stad Rodos is goed bereikbaar.

• 8Bart Ouwerkerk02-05-2017

heerlijk rustig en kleinschaallig

Alleen voor 16+ geen disco en vertier,goede verzorging en uitstekend eten.

• 7Tim01-05-2017

Prima hotel

Prima hotel met vriendelijk personeel dat voor je klaarstaat en het echt naar je zin wil maken. Het hotel heeft een centraal gelegen positie op het eiland, waardoor je met een huurauto een goed uitgangspunt hebt om het eiland te verkennen. Echter in de nabije omgeving is vrij weinig tot niets te beleven, vooral in het voorseizoen (eind april) is men voornamelijk bezig met het zomerklaar maken van de omgeving (veel staat nog leeg).

De kamers zijn wat gedateerd en worden met een Franse slag schoongemaakt, maar zien er over het algemeen wel netjes uit. Het eten biedt voor ieder wat wils (vlees, vis, vega), iedere dag een verse saladebar en eigengemaakte soep.

Comfort van het zwembad is een pluspunt, verwarmd bad en heerlijke loungebedden.

Wij hebben echt genoten van deze vakantie!

Hotel Kolymbia Bay Art info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    BERLIN 1, 851 03