Hotel Kolymbia Bay Art

31 reviews over Hotel Kolymbia Bay Art in het Nederlands

Fantastisch, een aanrader

A. van Sambeek
14-6-2018

Kleinschalig, rustig en gemoedelijk hotel. Het eten erg goed en gevarieerd. Personeel heel vriendelijk. Cocktails gemaakt door Agatha waren heerlijk.

Tegen gevallen

Arjan
24-8-2017

Hotel volledig volgeboekt, te weinig personeel om iedereen tevreden te houden. Zwembad en bar waren an sich gezellig maar de massaal en luidruchtig aanwezige mensen uit het Oostblok eisten alle aandacht op en het personeel werd daardoor niet gezelliger. Als je vroeg ging dineren was er voldoende ruimte en aandacht, en was het eten goed op temperatuur. Weinig keuze en matige kwaliteit, niet wat we gewend zijn in een 4 sterren hotel. Bij all in geen snacks tussendoor behalve ijs, de rest kon je kopen bij het supermarktje. Vervelend dat zwembad aan openbare weg ligt en er regelmatig mensen even kwamen kijken, wij durfden onze spullen dan ook niet onbeheerd achter te laten. Schoonmaak redelijk, kamer onder straatniveau, wil je beter uitzicht moet je een flinke toeslag betalen. Hotel heeft eigen moestuin, en een fitnessruimte buiten (!) met verroeste en smerige apparaten. Je kunt leuk wandelen in de omgeving. Denk dat voor- of naseizoen beter is.

Te groot verschil hp en all incl

Trudy347
9-8-2017

Gasten met hp kregen veel betere bediening en extra's zoals nootjes dan mensen met all inclusief. Fooi geven doet wonderen maar al (veel te) veel betaald. Cocktailkaart groot maar weinig inbegrepen bij AI.

Wankele stoelen in restaurant en bedelende katten. Na het eten mag je geen koffie in het restaurant drinken maar moet je verplicht naar de zwembadbar waar je met HP bediend word en met AI zelf moet lopen. Op het strand geen zand maar kiezels en geen bedjes van het hotel dus extra kosten. Ontbijt uitstekend, verder niet onze smaak. Kamer met zeezicht mooi uitzicht. Nooit meer naar dit hotel.

Fantastisch "only adults" hotel

Tanja
15-7-2017

Kleinschalig hotel, ontzettend aardig personeel. Mooi zwembad met heerlijke ligbedden en een prima poolbar. Er zijn veel verschillende dranken / cocktails inbegrepen in de all inclusive formule.

De bus naar o.a. Rhodos stad en Lindos stopt voor de deur van het hotel, en je kunt in de omgeving leuke wandelingen maken.

Omdat het me in mei prima bevallen is ga ik in oktober nog een week terug, dat zegt genoeg denk ik!

Knus hotel met mooi zwembad, heerlijke ligbedden en gezellig bar met terras. De kamers, bedden en badkamer zien er allemaal keurig uit en er wordt elke dag schoongemaakt. Personeel heel vriendelijk en eten ook lekker. Niet heel veel keuze maar wel gewoon goed. Zeker een aanrader. Dicht bij het stand ook nog en winkels en terrasjes op loopafstand.

Leuke ervaring

Ejvzwam
5-7-2017

Kleinschalig hotel, uit gesprekken met locals begrepen dat het 25 jaar bestaat maar is recent gerenoveerd. In eerste instantie leek de ultra all inclusive formule weinig voor te stellen en je kan het ook niet vergelijken met Turkije, maar dit uit zich vooral in de drankenkeuze. De bar is gesitueerd bij het zwembad en is ook toegankelijk voor passanten. Deze cocktailbar is zeer uitgebreid met zijn variatie aan drank. De eigenaar heeft zelfs een enorme verzameling aan rum soorten uit de hele wereld. We zijn er twee weken geweest en hebben veel soorten cocktails geprobeerd, allemaal met je ultra all inclusive bandje. Als je gemiddeld €10 rekend voor een cocktail dan hebben wij die meerprijs er echt wel uit. Verder alleen profijt van voor een drankje bij het eten. Barkeepers zeer vriendelijk en bedreven. Dit trouwens ook voor de rest van personeel. Bushalte voor de deur, 3 pin automaten (waarvan 1 zelfs bij het zwembad). twee toeristenwinkels naast het hotel. 100m van het zand/kiezelstrand. Twee keer een auto gehuurd €100 voor drie dagen.

Rhodos stad is goed te bereiken, ook met de bus. Hotel ligt een uurtje met de bus van het vliegveld. Weinig of geen Russen maar die houden zich koest, in tegenstelling tot Turkije. Lindos is leuk om een keer te bezoeken, kijk verder op de Rhodos top 10 trips. Kamers zijn schoon en niet overdreven luxe, gratis kluisje en een bubbelbad. Airco voldoet. Ontbijt is perfect met verse orange jus. middag- en avondeten wisselend.

Perfect ontbijt

Trudy
31-5-2017

Geef geen geld uit voor ultra all inclusive, alleen de lunch en goedkope (alcoholische) dranken zijn inbegrepen. Geen snacks of zo, term dekt de lading niet. Ontbijt is perfect.

Als er alleen logies en ontbijt wordt aangeboden gaan we misschien terug.

Personeel doet enorm hard zijn best om het iedereen naar de zin te maken, en de only adults / couples only formule is ons prima bevallen.

Wij hadden een kamer beneden, geen uitzicht maar dat geeft niet. Tegen een meerprijs kun je zeezicht bijboeken.

Hotel ligt naast het strand en de stad Rodos is goed bereikbaar.

heerlijk rustig en kleinschaallig

Bart Ouwerkerk
2-5-2017

Alleen voor 16+ geen disco en vertier,goede verzorging en uitstekend eten.

Prima hotel

Tim
1-5-2017

Prima hotel met vriendelijk personeel dat voor je klaarstaat en het echt naar je zin wil maken. Het hotel heeft een centraal gelegen positie op het eiland, waardoor je met een huurauto een goed uitgangspunt hebt om het eiland te verkennen. Echter in de nabije omgeving is vrij weinig tot niets te beleven, vooral in het voorseizoen (eind april) is men voornamelijk bezig met het zomerklaar maken van de omgeving (veel staat nog leeg).

De kamers zijn wat gedateerd en worden met een Franse slag schoongemaakt, maar zien er over het algemeen wel netjes uit.

Het eten biedt voor ieder wat wils (vlees, vis, vega), iedere dag een verse saladebar en eigengemaakte soep.

Comfort van het zwembad is een pluspunt, verwarmd bad en heerlijke loungebedden.

Wij hebben echt genoten van deze vakantie!

only aldults hotel perfect!

ron balfoort
19-11-2016

fijne aardige bediening die erg behulpzaam zijn. Mooie verzorgde kamers!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolymbia Bay Art in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolymbia Bay Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.