8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Village Rhodos voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Holiday Village Rhodos in het Nederlands

Dit is een familie hotel echt fantastisch

Ger Odijk
23-4-2019

Wil je rust is dit de plek

Gereisd Met partner in juli 2018

ongelooflijk

filip
1-12-2018

super hotel lekker eten mooi weer, vriendelijke bediening en super service

Gereisd Met partner in juni 2018

Heel goed hotel

Petra
29-7-2018

Het hotel op zich is heel goed. Propere kamers, alles heel goed onderhouden . Bij het minste probleem kan je terecht bij het vriendelijke personeel. Eten ook heel gevarieerd. 1 nadeel, de engelse animatie. Jammer voor in ons geval 14 jarige dochter. Geen belgen maar enkel engelse gasten. Zou leuk zijn mocht het hotel voor iedereen toegankelijk zijn. En de animatie in verschillende talen zijn. Zou meer nationaliteiten lokken

Gereisd Met vrienden in juli 2018
Celina Savvouli, Front Office Manager, 1-9-2018

Hartelijk dank voor uw review, wij hopen u in de nabije toekomst nogmaal te mogen verwelkomen!

D-reizen

Rotanimatie in een heel mooi hotel

Familie Camu- Vermeiren
28-6-2016

Het hotel op zich is fantastisch voor waterratten . Het is mooi, heeft ruime kamers en is net. Het eten is gevarieerd genoeg. De eetzaal is eerder klein maar er is een soort veranda met airco aangebouwd waar de tafels heel dicht op elkaar staan zodat je eerder het gevoel hebt in een refter met lawaaiierige kinderen te zitten. Wat animatie betreft is dit hotel geen aanrader,niet Engelstalige kinderen mogen gewoon niet deelnemen aan de activiteiten (geen enkel gezien, maar goed) en worden niet toegelaten in de mini club. De animatie 's avonds bestaat voor de kinderen uit een tekenfilmpje op scherm van Peppa big, gevolgd door engelstalige grapjes die de kinderen zelf mogen afgeven aan de animatoren. De in andere hotels overal aanwezige mini kinderdisco is hier ook niet te vinden. Een kwartier later komt de volwassenentertainment! ... Elke avond zingt een kwartet van het animatieteam de longen uit hun lijf. (Gelukkig zongen ze goed). Om elf uur zijn ze klaar. Je mag toch van een vijfsterrenhotel verwachten dat ze eens een Griekse avond of iets anders verzinnen dan de four man show elke avond ?ook overdag zijn er geen toernooien voor volwassenen georganiseerd, enkel aan het zwembad een keer per week aqua gym en hoe kan je het raden een muziekquiz waarin je het jaartal moet raden van de vijf liedjes die ze spelen. Het nabijgelegen dorpje bestaat uit een tiental winkeltjes dus ook daar valt niet veel te beleven. Ik snap niet dat de touroperator dit hotel aan Nederlandstalige klanten aanprijst. Dit is voor mij zeker geen vijfsterrenhotel !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016
Met vriendelijke groet, Celina, Front Office Manager, 10-8-2016

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij nemen graag uw beoordeling mee naar wat wij zouden kunnen veranderen voor in de toekomst

nIet meer

Anne
17-9-2015

Is uiterst geschikt voor mensen met kinderen van 0 tot 3 jaar. In het actieve gedeelte vreselijk veel lawaai door de animatie. Het podium ligt naast het restaurant en je kan er niets tegen mekaar zeggen. Vloer vh restaurant vettig en met etensresten bezaaid door de talrijke kinderen . Gewoon hectisch daar. Wenende kinderen, borden die op de grond vallen enz!! Eten zeer lekker en afwisselend, Top! Kamers geven uit op het zwembad en je kan steeds naar je kamer als je iets nodig hebt. Het poetsen laat te wensen over ! Vloer douche is vuil ! zwembad slecht onderhouden! Boek enkel de rustige zone!

Gereisd Met partner in september 2015
Celina, Front Office Manager, 2-10-2015

Dank u dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Deze nemen wij als verbeterpunten graag ter harte,

Met vriendlijke groeten,

geen vijf ster waard

d en s
11-8-2015

Groot onderscheidt tussen kinderen en niet kinderen. Niet proper in detail. Kindershow volledig Engels alsook de (humor) geen gezellige restaurant heel druk en disco naast eetruimte. Zwembad vol met matrassen en banden nooit emmer water en zeep zien passeren. Sim up in vuil boel. Personeel heel vriendelijk voor de kinderen alsook voor ons. Auto gehuurd en mooiere streken in rhodos ontdekt

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015
Celina Savvouli, Front Office Manager, 29-9-2015

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Wij nemen uw beoordeling graag mee om ons te verbeteren. Fijn om te lezend dat u wel van ons eiland Rhodos heeft genoten, Met vriendelijke groet,

Heel goed hotel, maar....

Gunther R
16-7-2015

Je moet de Deluxe area boeken. Apart restaurant, bar waar de kwaliteit duidelijk beter is dan in de rest van het hotel. Unieke a la carte all in formule in het restaurant, gewoon super. Boek niet in de activity area. Je zit vlakbij de animatie die altijd loeiend hard is en de drankjes waren er walgelijk. Van slecht onderhouden zwembaden hebben wij niks gemerkt en alles werd perfect onderhouden. Het personeel was supervriendelijk. Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015
Celina Savvouli FO Mgr, Front Office Manager, 8-8-2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij hopen u en uw gezin in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Nooit meer

El
21-2-2015

Hotel dat zeer sterk gericht is op Engelsen. Op foto's en in het egt zeer mooi hotel maar de details verpesten alles: tegeltjes los in het zwembad, ijs wat niet te eten is, geen isolatie, kartonnen muren nachtschilder te horen, eten dat koud is en elke dag hetzelfde, superveel lawaai savonds, fontein die niet werkt, veel onafgewerkte delen, glijbaan als je er vanaf komt is je rug helemaal rood, in het zwembad ijs eten vind ik toch maar onhygiënisch,... Zo kan ik nog wel even doorgaan...

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015
Celina Front Office Manager, Front Office Manager, 8-8-2015

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw beoordeling, het Management team heeft uwe beoordeling ter kennis genomen en zal deze zeker gebruiken voor eventuele verbeteringen daar waar mogelijk. Wij hopen dat u desondanks van uw vakantie heeft genoten en wensen u en uw familie het allerbeste toe.

Super hotel voor kinderen!

Lynn Bernard
3-10-2013

Wij hadden onze huwelijksreis in dit hotel samen met ons zoontje van 2. Echt een aanrader voor kleine kinderen. Wij hadden een super vakantie. Mooie moderne kamers en zeer lekker eten. Enkel de ligging is iets minder, in klein stadje waar niks te doen is. maar op rhodos valt in het algemeen weinig te zien.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Celina, Front Office Manager, Wed Jan 20 2016 15:51:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor uw reactie, heel veel geluk voor in de toekomst en hopelijk mogen wij u nogmaals begroeten,

Zeer goed hotel!!!

Michaël
22-9-2013

Dit hotel is zeker een aanrader: zeer mooie accommodatie & kamers, prachtige zwembaden, mooie kinderdelen, eten was super, alsook de bediening en de vriendelijkheid van het personeel. Enkele kleine details: water/frisdrank had soms een raar smaakje (waterleidingen). De animatie was inderdaad volledig Engels, maar stoorde ons zeker niet. Zelf zaten we in het relaxgedeelte, en hadden dus geen last of lawaai. We konden tijdens het eten ook meegenieten van die shows, en dat irriteerde ons niet. Maar ik kan me wel inbeelden dat het voor kinderen onmogelijk is om mee te doen.

Gereisd Met partner in september 2013
Celina, Front Office Manager, 20-1-2016

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw reactie! Hopelijk mogen wij u nogmaals begroeten in de toekomst

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Village Rhodos in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Village Rhodos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.