Hotel Delfinia Resort

Hotel Delfinia Resort
8,4

9 tips over Hotel Delfinia Resort

Krijna, 6-8-2014

Dagje Lindos met de glass Bottom boat is echt de moeite waard.

Met bezoek aan de Acropolis, entree hiervoor is tot 17 jaar gratis. Wel legitimatie meenemen.

Grooveman1, 8-9-2013
Neem je eigen kussen mee. Ga met de Bus naar Lindos en Rhodos-stad. Aanrader is Tsambika beach (ook met de bus). Wij hebben de lazy cruise via Sunweb gedaan. Aanrader! Je vaart langs verschillende baaien om te zwemmen en 's middags lunchen (inclusief).
Jaimy. Ronald en Mona, 18-7-2013
Auto huren kost 30 euro per dag. Meerdere dagen 25 euro per dag. Gewoon in het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Delfinia Resort voor je op een rij gezet:

Michael van Dijk, 7-7-2013

- als je een schaduwplek wilt, moet je vroeg opstaan

- voor moeilijke eters is het hier lastig

- Drink de piña colada, die is heerlijk!

Anneke, 28-6-2013
auto huren in het hotel, prima voor je geregeld!!
Regie , 22-6-2013

Huur een Jimmy bij de dame in de receptie voor 2 dagen (max 80,-) en verken het eiland. Bezoek het dorpje Siana en rijd vandaar af naar beneden naar "het meer" en de dam. ( niet met gewone auto doen!!!). Maak als je in rhodos stad bent een rondrit met het toeristen treintje (5,-).

Ga een avond uit eten in kolymbia zelf ( eucalyptuslaan doorlopen, tegenover de toeristinfo) of buiten het hotel links af, rechtsaf en dan aan de linkerhand.

Berndz, 21-5-2013
Auto huren op het vliegveld
John, 12-5-2013
Neem aub zwemschoenen mee.
Dita Oosterhuis, 20-10-2012
huur een auto, dan zie je veel meer van het eiland dan dat je uitsluitend gebruik maakt van de bus

We hebben een aantal aanbieders voor Delfinia Resort voor je op een rij gezet: