Hotel Delfinia Resort ***

Review geschreven door vanden_bosch

Goed middenklasse hotel

vanden_bosch
31-10-2016

Een cijfer geef je in verhouding naar wat je betaald hebt. Heb je een duur hotel geboekt dan verwacht je veel luxe. Als je een waardering op zoover plaatst heb je toch de prijs in je achterhoofd. Wij hadden niet veel betaald en dus ook niet veel verwacht, en dan was dit zeker een goed hotel.

Eten was prima. Kamers, openbare ruimtes en zwembad waren schoon. De kamers (mn de badkamers) waren erg gehorig. Standaardkamer is klein. Wij hadden nog een oudere kamer, maar we zagen dat er ook gerenoveerde kamers waren. Voor 4 personen zeker niet de standaardkamer van 20m2 nemen want dan staan de 2x2pers bedden wel erg dicht op elkaar! Wifi is zeer wisselend. Genoeg ligbedjes bij zwembad (koud...ondanks mooi weer in oktober) die wel vaak kapot waren. Zwembadbar en drankjes zijn okee. Ondanks dat ik veel reacties tegen ben gekomen dat het personeel erg vriendelijk is, vond ik dit niet. Geen begroeting of lach kon eraf (eind van het seizoen??) Veel nationaliteiten mn Fransen en Duitsers. Auto nodig