Niet voor herhaling vatbaar

Review geschreven door Grooveman1

Niet voor herhaling vatbaar

Grooveman1
8-9-2013

Eind augustus 2013 zijn wij hier 12 dagen geweest (stel, beide 25 jaar).

Ontvangst erg vriendelijk. Algehele beoordeling kamers redelijk. Deur werkt middels een pasje. Dit pasje dient tevens te worden gebruikt om het stroom aan te zetten. Dit betekent dat je de airco niet kan laten aanstaan als je weg bent. Wifi is zeer slecht in de kamer. Airco koelt zeer matig. Douchestraal erg zacht. Harde bedden. Neem je eigen kussen mee. Goede koelkast aanwezig. Kamers worden erg goed schoongemaakt, dagelijks.

Drankjes (fris, bier, cocktails) allemaal inclusive, ook ijs. Tot 23:00 's avonds (geen snacks helaas). Daarna sluit alles (ook de muziek gaat uit). Eten is redelijk tot goed. Iedere dag andere dingen. Tafels worden snel afgeruimd. Vriendelijk personeel, spreken alleen amper Engels. Veel animatie voor kinderen. Zwembad is prima. Voldoende ligstoelen. Locatie is matig. Weinig te doen in Kolymbia. Bus naar Rhodos-stad 3,50 (uurtje). Weinig tot geen Nederlanders. Veel Fransen en Duitsers.