Hotel Delfinia Resort

27 reviews over Hotel Delfinia Resort in het Nederlands

Super miejsce

Katarzyna
8-7-2018

Wszystko na wysokim poziomie, jedyny problem jest z wentylacja w łazience ale nie jest to wielki problem

Super miejace

Adam
8-7-2018

Najlepszy barman ktory serwuje drinki w najszybszym tepie oraz preferuje autorski drinki KOSMAS!!!!!! Polecam i zapraszam osobiscie zeby sie przekonac😎😎

Hotel godny polecenia

Ewa
20-6-2018

Mam same pozytywne wspomnienia z pobytu w hotelu Delfinia. Głównym atutem hotelu jest według mnie przepyszne i urozmaicone jedzenie (ciasta wyśmienite) oraz obsługa hotelowa, która służyła pomocą i witała uśmiechem. Pokój jak dla mnie wystarczający,codziennie sprzątany, z pięknym widokiem na góry. Do kamienistej plaży ok. 10 min spacerkiem, do centrum ok. 1 km. Dla mnie te odległości nie sprawiały problemu, było miło po tak pysznym jedzeniu przejść się kawałek. Duży wybór drinków, pomiędzy głównymi posiłkami przekąski typu lody, ciastka,kanapki, owoce. Basen duży, codziennie rano czyszczony, dla dzieci dwa brodziki, leżaków wystarczająca ilość, nie było tłoku. Hotel położony w spokojnym miejscu, po godz. 23 cisza i spokój - jak dla mnie to atut. Ja i moje dwie nastoletnie córki wróciłyśmy bardzo zadowolone z wypoczynku w hotelu Delfinia.

D-reizen

Mooie vakantie in een kleinschalig hotel

Michiel Steinmetz
5-8-2017

Het ietwat verouderd hotel ligt vlakbij het strand (verschillende leuke baaitjes en stranden) en het gezellige centrum van Kolymbia. Het personeel doet absoluut zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De all-inclusive formule tussen de maaltijden door is een beetje beperkt, maar voor de rest prima (voldoende afwisseling in aanbod en in zijn algemeenheid van prima kwaliteit). Het zwembad was op zich fijn maar het loopgedeelte helaas niet altijd even veilig (werd wel onderhouden maar middels "lapwerk"). De kamer (3 personen) was groot genoeg en schoon, maar de badkamer is heel erg klein (weinig bewegingsruimte). Autoverhuur in hotel was prima (en goed koper dan via het reisbureau. De bus naar Rhodos-stad en Lindos stopt vlakbij. De animatie 's avonds is vooral gericht op spelletjes (geen shows). Er waren vooral veel Poolse en Duitse gasten (alleen vervelend als je landgenoten hoopt tegen te komen). Conclusie: prijs-kwaliteitverhoudig is prima en 3 sterren wel waard.

Goed middenklasse hotel

vanden_bosch
31-10-2016

Een cijfer geef je in verhouding naar wat je betaald hebt. Heb je een duur hotel geboekt dan verwacht je veel luxe. Als je een waardering op zoover plaatst heb je toch de prijs in je achterhoofd. Wij hadden niet veel betaald en dus ook niet veel verwacht, en dan was dit zeker een goed hotel.

Eten was prima. Kamers, openbare ruimtes en zwembad waren schoon. De kamers (mn de badkamers) waren erg gehorig. Standaardkamer is klein. Wij hadden nog een oudere kamer, maar we zagen dat er ook gerenoveerde kamers waren. Voor 4 personen zeker niet de standaardkamer van 20m2 nemen want dan staan de 2x2pers bedden wel erg dicht op elkaar! Wifi is zeer wisselend. Genoeg ligbedjes bij zwembad (koud...ondanks mooi weer in oktober) die wel vaak kapot waren. Zwembadbar en drankjes zijn okee. Ondanks dat ik veel reacties tegen ben gekomen dat het personeel erg vriendelijk is, vond ik dit niet. Geen begroeting of lach kon eraf (eind van het seizoen??) Veel nationaliteiten mn Fransen en Duitsers. Auto nodig

Chris
15-6-2016

Leuk niet te groot hotel, rustige ligging, toch nabij het centrum van het gezellige Kolymbia. Het eten in dit hotel is echt erg goed.

De sfeer is gemoedelijk, Medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Super!

Familie Rahim
1-5-2016

Wij zijn net terug van een hele fijne week in Delfinia resort.

Alles is prima geregeld. Schone kamers, eten was perfect(heel veel keuze) personeel erg vriendelijk.

Animatieteam was erg leuk voor de kinderen, me zoon van 8 moest huilen toen hij afscheid van Yosiph(Michaiel) Elisa en Milissa moest nemen.

Bij aankomst hadden we problemen met balkondeur, dat hebben we aan de receptie doorgegeven en is meteen opgelost.

We zouden zeker weer terug gaan!

Enorm genoten met 4 meiden in de leeftijd van 15, 14 en een tweeling van 11 jaar van een week allinclusive in dit hotel. Luxe kamer een gastvrij ontvangst. Het personeel was zeer aardig.

Mooi bergachtig uitzicht. Afstand naar de zee was goed te doen.

Temperatuur was goed te doen, doordat het er vaak waait.

Bijzonderheden: animatieteam verdient echt een pluim!!

Verrassend vond ik de dagelijkse yogales.

Daarnaast gaf de chefkok ook een workshop tzatziki maken,

Het personeel was zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Kortom het was een top vakantie met een meer dan goede prijs kwaliteits verhouding.

super miesto pre letnu dovolenku

tatiana medvecka
21-7-2014

stravili sme v tomto hoteli s rodinou takmer 2 tyzdne a boli sme velmi spokojni - uzasne jedlo, mily personal, ciste izby aj okolie, blizko na plaz, prijemne prostredie...bazen aj s castou pre deti, lehatka a slnecniky, program pre deti pocas dna a vecer pre dospelych...usmievavi a mili ludia, super dovolenka za dobru cenu, vhodne pre rodiny s detmi, urcite tam este prideme! :)

Super!!

Coesens Andy
19-6-2014

Alleen superlatieven voor dit hotel. Prijs kwaliteit kan je niet beter vinden.

Het eten is lekker, voldoende en afwisselend. De kamers zijn in orde.

Het personeel is heel vriendelijk. Het animatieteam is heel de dag druk in de weer om je te entertainen. Prachtige vakantie tegen een superprijs.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfinia Resort in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfinia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delfinia Resort scoort een 8.43 uit 10 op basis van 27 reviews.