Tijdelijk €25 aanbetaling

Delfinia Resort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Delfinia Resort voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 29 reviews
+26

8.1FantastischScore uit 29 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Delfinia Resort

• 8Damian02-05-2019

Barmani ok kosmas i radi

Fajnie miejsce i okolica blisko wszędzie tanio można wypożyczyć samochód hotel ok ale słabe wykończenia ale z tego co widzę to w grecji to normalne

• 10Marta09-10-2018

Hotel godny polecenia - SUPER

Wszystko się nam podobało!

• 10Katarzyna08-07-2018

Super miejsce

Wszystko na wysokim poziomie, jedyny problem jest z wentylacja w łazience ale nie jest to wielki problem

• 10Adam08-07-2018

Super miejace

Najlepszy barman ktory serwuje drinki w najszybszym tepie oraz preferuje autorski drinki KOSMAS!!!!!! Polecam i zapraszam osobiscie zeby sie przekonac😎😎

• 9Ewa20-06-2018

Hotel godny polecenia

Mam same pozytywne wspomnienia z pobytu w hotelu Delfinia. Głównym atutem hotelu jest według mnie przepyszne i urozmaicone jedzenie (ciasta wyśmienite) oraz obsługa hotelowa, która służyła pomocą i witała uśmiechem. Pokój jak dla mnie wystarczający,codziennie sprzątany, z pięknym widokiem na góry. Do kamienistej plaży ok. 10 min spacerkiem, do centrum ok. 1 km. Dla mnie te odległości nie sprawiały problemu, było miło po tak pysznym jedzeniu przejść się kawałek. Duży wybór drinków, pomiędzy głównymi posiłkami przekąski typu lody, ciastka,kanapki, owoce. Basen duży, codziennie rano czyszczony, dla dzieci dwa brodziki, leżaków wystarczająca ilość, nie było tłoku. Hotel położony w spokojnym miejscu, po godz. 23 cisza i spokój - jak dla mnie to atut. Ja i moje dwie nastoletnie córki wróciłyśmy bardzo zadowolone z wypoczynku w hotelu Delfinia.

• 8Michiel Steinmetz05-08-2017

Mooie vakantie in een kleinschalig hotel

Het ietwat verouderd hotel ligt vlakbij het strand (verschillende leuke baaitjes en stranden) en het gezellige centrum van Kolymbia. Het personeel doet absoluut zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De all-inclusive formule tussen de maaltijden door is een beetje beperkt, maar voor de rest prima (voldoende afwisseling in aanbod en in zijn algemeenheid van prima kwaliteit). Het zwembad was op zich fijn maar het loopgedeelte helaas niet altijd even veilig (werd wel onderhouden maar middels "lapwerk"). De kamer (3 personen) was groot genoeg en schoon, maar de badkamer is heel erg klein (weinig bewegingsruimte). Autoverhuur in hotel was prima (en goed koper dan via het reisbureau. De bus naar Rhodos-stad en Lindos stopt vlakbij. De animatie 's avonds is vooral gericht op spelletjes (geen shows). Er waren vooral veel Poolse en Duitse gasten (alleen vervelend als je landgenoten hoopt tegen te komen). Conclusie: prijs-kwaliteitverhoudig is prima en 3 sterren wel waard.

• 7vanden_bosch31-10-2016

Goed middenklasse hotel

Een cijfer geef je in verhouding naar wat je betaald hebt. Heb je een duur hotel geboekt dan verwacht je veel luxe. Als je een waardering op zoover plaatst heb je toch de prijs in je achterhoofd. Wij hadden niet veel betaald en dus ook niet veel verwacht, en dan was dit zeker een goed hotel. Eten was prima. Kamers, openbare ruimtes en zwembad waren schoon. De kamers (mn de badkamers) waren erg gehorig. Standaardkamer is klein. Wij hadden nog een oudere kamer, maar we zagen dat er ook gerenoveerde kamers waren. Voor 4 personen zeker niet de standaardkamer van 20m2 nemen want dan staan de 2x2pers bedden wel erg dicht op elkaar! Wifi is zeer wisselend. Genoeg ligbedjes bij zwembad (koud...ondanks mooi weer in oktober) die wel vaak kapot waren. Zwembadbar en drankjes zijn okee. Ondanks dat ik veel reacties tegen ben gekomen dat het personeel erg vriendelijk is, vond ik dit niet. Geen begroeting of lach kon eraf (eind van het seizoen??) Veel nationaliteiten mn Fransen en Duitsers. Auto nodig

• 9Chris15-06-2016

Leuk niet te groot hotel, rustige ligging, toch nabij het centrum van het gezellige Kolymbia. Het eten in dit hotel is echt erg goed. De sfeer is gemoedelijk, Medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

• 10Familie Rahim01-05-2016

Super!

Wij zijn net terug van een hele fijne week in Delfinia resort. Alles is prima geregeld. Schone kamers, eten was perfect(heel veel keuze) personeel erg vriendelijk. Animatieteam was erg leuk voor de kinderen, me zoon van 8 moest huilen toen hij afscheid van Yosiph(Michaiel) Elisa en Milissa moest nemen. Bij aankomst hadden we problemen met balkondeur, dat hebben we aan de receptie doorgegeven en is meteen opgelost. We zouden zeker weer terug gaan!

• 8Krijna06-08-2014

, gastvrij ontvangst, enthousiast animatieteam

Enorm genoten met 4 meiden in de leeftijd van 15, 14 en een tweeling van 11 jaar van een week allinclusive in dit hotel. Luxe kamer een gastvrij ontvangst. Het personeel was zeer aardig. Mooi bergachtig uitzicht. Afstand naar de zee was goed te doen. Temperatuur was goed te doen, doordat het er vaak waait. Bijzonderheden: animatieteam verdient echt een pluim!! Verrassend vond ik de dagelijkse yogales. Daarnaast gaf de chefkok ook een workshop tzatziki maken, Het personeel was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Kortom het was een top vakantie met een meer dan goede prijs kwaliteits verhouding.

Hotel Delfinia Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Main Street, 85103