Hotel Delfinia Resort

8Fantastisch

• Animatie

29 reviews over Hotel Delfinia Resort

• 8Michiel Steinmetz05-08-2017

Mooie vakantie in een kleinschalig hotel

Het ietwat verouderd hotel ligt vlakbij het strand (verschillende leuke baaitjes en stranden) en het gezellige centrum van Kolymbia. Het personeel doet absoluut zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De all-inclusive formule tussen de maaltijden door is een beetje beperkt, maar voor de rest prima (voldoende afwisseling in aanbod en in zijn algemeenheid van prima kwaliteit). Het zwembad was op zich fijn maar het loopgedeelte helaas niet altijd even veilig (werd wel onderhouden maar middels "lapwerk"). De kamer (3 personen) was groot genoeg en schoon, maar de badkamer is heel erg klein (weinig bewegingsruimte). Autoverhuur in hotel was prima (en goed koper dan via het reisbureau. De bus naar Rhodos-stad en Lindos stopt vlakbij. De animatie 's avonds is vooral gericht op spelletjes (geen shows). Er waren vooral veel Poolse en Duitse gasten (alleen vervelend als je landgenoten hoopt tegen te komen). Conclusie: prijs-kwaliteitverhoudig is prima en 3 sterren wel waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7vanden_bosch31-10-2016

Goed middenklasse hotel

Een cijfer geef je in verhouding naar wat je betaald hebt. Heb je een duur hotel geboekt dan verwacht je veel luxe. Als je een waardering op zoover plaatst heb je toch de prijs in je achterhoofd. Wij hadden niet veel betaald en dus ook niet veel verwacht, en dan was dit zeker een goed hotel. Eten was prima. Kamers, openbare ruimtes en zwembad waren schoon. De kamers (mn de badkamers) waren erg gehorig. Standaardkamer is klein. Wij hadden nog een oudere kamer, maar we zagen dat er ook gerenoveerde kamers waren. Voor 4 personen zeker niet de standaardkamer van 20m2 nemen want dan staan de 2x2pers bedden wel erg dicht op elkaar! Wifi is zeer wisselend. Genoeg ligbedjes bij zwembad (koud...ondanks mooi weer in oktober) die wel vaak kapot waren. Zwembadbar en drankjes zijn okee. Ondanks dat ik veel reacties tegen ben gekomen dat het personeel erg vriendelijk is, vond ik dit niet. Geen begroeting of lach kon eraf (eind van het seizoen??) Veel nationaliteiten mn Fransen en Duitsers. Auto nodig

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 9Chris15-06-2016

Leuk niet te groot hotel, rustige ligging, toch nabij het centrum van het gezellige Kolymbia. Het eten in dit hotel is echt erg goed. De sfeer is gemoedelijk, Medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Familie Rahim01-05-2016

Super!

Wij zijn net terug van een hele fijne week in Delfinia resort. Alles is prima geregeld. Schone kamers, eten was perfect(heel veel keuze) personeel erg vriendelijk. Animatieteam was erg leuk voor de kinderen, me zoon van 8 moest huilen toen hij afscheid van Yosiph(Michaiel) Elisa en Milissa moest nemen. Bij aankomst hadden we problemen met balkondeur, dat hebben we aan de receptie doorgegeven en is meteen opgelost. We zouden zeker weer terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8Krijna06-08-2014

, gastvrij ontvangst, enthousiast animatieteam

Enorm genoten met 4 meiden in de leeftijd van 15, 14 en een tweeling van 11 jaar van een week allinclusive in dit hotel. Luxe kamer een gastvrij ontvangst. Het personeel was zeer aardig. Mooi bergachtig uitzicht. Afstand naar de zee was goed te doen. Temperatuur was goed te doen, doordat het er vaak waait. Bijzonderheden: animatieteam verdient echt een pluim!! Verrassend vond ik de dagelijkse yogales. Daarnaast gaf de chefkok ook een workshop tzatziki maken, Het personeel was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Kortom het was een top vakantie met een meer dan goede prijs kwaliteits verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Coesens Andy19-06-2014

Super!!

Alleen superlatieven voor dit hotel. Prijs kwaliteit kan je niet beter vinden. Het eten is lekker, voldoende en afwisselend. De kamers zijn in orde. Het personeel is heel vriendelijk. Het animatieteam is heel de dag druk in de weer om je te entertainen. Prachtige vakantie tegen een superprijs.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Grooveman108-09-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Eind augustus 2013 zijn wij hier 12 dagen geweest (stel, beide 25 jaar). Ontvangst erg vriendelijk. Algehele beoordeling kamers redelijk. Deur werkt middels een pasje. Dit pasje dient tevens te worden gebruikt om het stroom aan te zetten. Dit betekent dat je de airco niet kan laten aanstaan als je weg bent. Wifi is zeer slecht in de kamer. Airco koelt zeer matig. Douchestraal erg zacht. Harde bedden. Neem je eigen kussen mee. Goede koelkast aanwezig. Kamers worden erg goed schoongemaakt, dagelijks. Drankjes (fris, bier, cocktails) allemaal inclusive, ook ijs. Tot 23:00 's avonds (geen snacks helaas). Daarna sluit alles (ook de muziek gaat uit). Eten is redelijk tot goed. Iedere dag andere dingen. Tafels worden snel afgeruimd. Vriendelijk personeel, spreken alleen amper Engels. Veel animatie voor kinderen. Zwembad is prima. Voldoende ligstoelen. Locatie is matig. Weinig te doen in Kolymbia. Bus naar Rhodos-stad 3,50 (uurtje). Weinig tot geen Nederlanders. Veel Fransen en Duitsers.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Ton Tummers23-07-2013

Dit nooit meer!

Kleinschalig hotel, kleine kamers die goed schoongehouden worden. Zwembad(en) goed en schoon. Personeel vriendelijk Animatie een leuk team, beetje low budget Restaurant, weinig keus en alles is lauw! Eetzaal is eigenlijk te klein er worden tafels gereserveerd waardoor er geregeld te weinig plaats is. Zelfs over het ontbijt kan ik niets goeds schrijven.

Dit is het 5e jaar dat we in deze prijsklasse ge-all-in't hebben, op alle andere plaatsen zou ik nog een keer terug willen gaan behalve hier in Delfinia resort.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9kyra12x20-07-2013

Topperr!!

Ik ben hier 10 dagen met mijn familie geweest. Het was echt een super vakantie. Met een gehuurd busjes zijn we sochtends Rhodos gaan verkennen waarna we smiddags heerlijk konden gaan zwemmen en savonds gezellig bij de animatie. De hele dag eten en drinken was natuurlijk geweldig net als de activiteiten waar iedereen leuk aan mee deed. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Dan vooral de obers achter de bar. Kortom een geweldig hotel. Zeker de moeite waard. Ik ga nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Jaimy. Ronald en Mona18-07-2013

super hotel

Juni 2013 2weken kamer zoals in brochure suite. Ruim. Steand 3min bedjes 5euro. Personeel super Yazmin, Laura, John, Vasilis, Aleksander. Laura en Yazmin super aardig brachten zelfs tijdens het eten speciale griekse gerechten. Erg aardig. Veel verschillende nationaliteiten veel polen maar heel gezellige mensen. Wij hebben een super vakantie gehad. Ook al het drinken uit glazen. Buitenbediening ook goed.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Hotel Delfinia Resort info