Hotel Casa Cook Rhodes

Hotel Casa Cook Rhodes
8,4

40 reviews over Hotel Casa Cook Rhodes in het Nederlands

Geweldig, relaxt adult only hotel

Anita
22-5-2018

Kamers ingericht in bohémien style, met directe toegang tot een semi- privé zwembad (delen met nog 8 kamers). Heerlijk terras met ligbedden, stoelen en een hangmat (is een optie). Er is ook nog een gezamenlijk zwembad. Relaxte sfeer overal. Aankleding van het complex met veel wit, planten en water is erg mooi. Het ontbijt is echt af en er ontbreekt niets. Eten in het restaurant is sterrenwaardig en wordt ook dusdanig gepresenteerd en opgediend maar omdat het geserveerd wordt door casual gekleed personeel wordt het nooit stijfjes of opgeprikt. De cocktails bij de bar zijn het proberen waard en je kunt er heerlijk loungen.

Een heerlijk hotel, waar een week echt te kort is ! Meer dan een aanrader !

Your Casa Cook Rhodes Crew, Reservations Manager, 1-6-2018

Dear Anita,

We are honored that you have shared your experience on Zoover.

We are always glad to read comments like yours.

Thank you for your kind comment about our attentive and helpful staff, our tasty food and comfortable rooms.

It will be a pleasure to welcome you soon again in our little paradise in Rhodes.

Depressief

Leon Verhoeven
10-10-2017

Wat een geweldig mooie accommodatie, prachtig schoon en sfeervol! Als je aankomt. Ontbijtbuffet prachtig gepresenteerd! Als je aankomt. Het personeel een vriendelijke lach! Als je aankomt. Het weer prachtig mooi! Als je aankomt op het vliegveld! Als je aankomt is alles prachtig maar dat is na dag twee al snel voorbij. Bij aankomst heb je een prachtige kamer very lifestyle maar de bedden zijn zeer hard dus als je zuinig bent op je rug geen aanbeveling. zwembad aan je kamer een prachtige luxe wakker wordeneen duik in het zwembad, nou niet doen want het een vrieskist! Dus effe genieten in de zon en afkoelen is er echt niet bij! Ontbijtbuffet iedere dag dezelfde met onrijp fruit. Personeel is net zo sjagarijnig als het volk wat hier zit saai geen aanspraak geen lach. Je zit tegen en berg waar een koude wind staat dus zonnen is echt geen must op het plaatje ziet het er mooi uit. 30 km rijden voor een beetje leven. Niet doen mensen!

Fantastische beleving!

Ronny
17-9-2017

Ons verblijf in Casa Cook Rhodos was voor ons één van de beste vakanties ooit! Dit mooie lifestyle hotel is ideaal om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur en om eens volledig tot rust te komen. De typische 'Bohemian style' van het hotel maakt van dit hotel iets helemaal anders dan de meeste hotels waar wij eerder al verbleven. Alle kamers hebben toegang tot een gedeeld privé zwembad en dat is heerlijk, maar je kan gerust ook aan het grote zwembad liggen. Het eten is er lekker én gezond, helemaal anders dan de typische buffetten in vele andere hotels. Het personeel is hier super vriendelijk, het zijn elke dag dezelfde mensen die je bedienen en hier voel je je zeker geen nummer. Kolymbia ligt centraal aan de oostkust van Rhodos, halverwege tussen de 2 belangrijkste steden Rhodos en Lindos. Het hotel ligt een beetje afgelegen, maar wij hadden een huurwagen en dan is dit de perfecte uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Wij zijn fan van Casa Cook, er mogen zeker nog meer van dit soort hotels komen!

Trendy bohemian lifestyle hotel

Andrea van der Meer
28-5-2017

Wij voelden ons direct thuis in dit kleinschalige trendy bohemian lifestyle hotel op Rhodos. Wij verbleven in de loft suite: een prachtige design kamer met 2 etages, een jacuzzi, privé veranda met ligbedden en direct toegang tot het zwembad waar we alle dagen volop genoten van de Griekse zon en uitzicht op de bergen. Ook bij het hoofdzwembad is het heerlijk vertoeven; op de luxe bedjes of in één de hangmatten. We hebben zowel op het resort als erbuiten gegeten maar het restaurant op Casa Cook was veruit het beste. Het strand was op loopafstand maar viel een beetje tegen (mooie heldere zee maar kiezelstrand en geen leuke horeca gelegenheden in de buurt - enkel grote hotel resorts). Zeker een aanrader! Een prachtige luxe getaway voor ultieme rust en ontspanning in een fantastisch resort.

Oude reviews (archief)

Mooie stijl privacy matige sfeer aardige mensen

Aloys langemeyer
17-8-2016

Casa Cook ligt in Kolymbia dat zelf niet veel te bieden heeft. Volgebouwd met hotels. Niet gezellig. Matig strand. Neem motor of auto en er zijn veel leuke stranden en Rhodos stad is de moeite waard. Het hotel zelf is mooi net als de plaatjes. Veel aandacht voor de buitenkant maar ondanks dat de medewerkers vriendelijk zijn missen we een hart, sfeer en gastvrijheid. Kamers mooi en schoon heerlijk zwembad centraal en voor elke kamer.
Casa Cook Rhodes Crew, Reservations Manager, 7-10-2016

Dear Aloys langemeyer,

We are pleased that we were able to offer you a relaxed holiday through an excellent service and meet your demands.

We hope to see you soon.

Uniek Bohemian verblijf

Patty
4-7-2016

Geweldige accommodatie, hier kom je écht tot rust!

Prachtige kamers met ieder de swim up mogelijkheid. Ingericht met veel bohemian details. Bewust gekozen voor eerlijke en natuurlijke materialen. Ook het restaurant is voorzien van bewuste voedingsmiddelen welke in deze tijd bijna onmisbaar zijn.

Heerlijk een boek lezen in volledig rust en privacy van de kamer of lekker loungen bij het zwembad onder het genot van een smoothie.

Kortom een uniek verblijf!

Bohemian hotel

Linda
4-7-2016

Een ultra nieuw, hip en modern hotel in Ibiza style. De kamers zijn prachtig en liggen allemaal aan het gedeelde privé zwembad. Het hotel is sinds half mei 2016 open en is werkelijk een pareltje. Het hotel ligt in de bergen dus het uitzicht is werkelijk fantastisch. Het eten is prima maar je moet er wel van houden. Goed om te weten bij het diner zijn de drankjes niet ineengrepen. Mocht je van Bohemian, hip/modern en yoga houden is dit een hotel voor jou!
Casa Cook Rhodes, Reservations Manager, 1-9-2016

Dear Linda,

We thank you very much for your fantastic review. You obviously liked the style of our Casa and we appreciate your praises about our culinary offer. Our Kitchen Club Team will be very happy to hear your compliments.

We hope to have you soon back!

Echte aanrader!

Liesbeth
22-6-2016

Dit hotel is een echte aanrader. Er hangt een heerlijke rustige, relaxte sfeer. De service is geweldig. De prijs /kwaliteit verhouding is goed. De cocktails zijn een echte aanrader, de bartenders hebben echt heerlijke recepten. Er wordt heerlijke lounge muziek gedraaid bij de bar/zwembad. Het ontbijt buffet is erg lekker, vooral de pancakes en omeletjes die vers voor je gemaakt worden.De kamers met zwembad zijn echt genieten. Wij hadden een huisje met de slaapkamer boven. We keken uit op de berg waar het park tegenaan ligt, dus heerlijke privacy. Dit huisje was met jacuzzi, maar dat is met het warme weer eigenlijk overbodig. We hebben heerlijk genoten en denken dat niemand teleurgesteld zal zijn na een verblijf in Casa Cook.
Casa Cook Rhodes Crew, Reservations Manager, 7-10-2016

Dear liesbeth_lammers,

Thank you for your recommendation. We are delighted to read that you enjoyed your stay and liked the modern rooms as well as our fresh food & beverage offering.

We would love to welcome you back very soon to our hotel.

Erg mooi 'Adults Only' hotel

Annette Ransz
6-6-2016

Recent heropend hotel met gegroepeerde kamers met zwembad. Alle kamers hebben een eigen terras aan het zwembad met 2 ligbedden. Ook nog een gezamenlijk zwembad. Complex ziet er erg verzorg en hip uit, Bohemian Stijl. Eten erg goed! Personeel nog wat onwennig.

Fantastisch, waanzinnig mooi!

Angela
2-6-2016

Fantastisch eten, relaxed, nooit meer naar huis! Prachtig gelegen tegen een berg! Op 1 km afstand van het centrum van Kolymbia en de prachtige baaien van Kolymbia. Vanaf Alle mooi ingerichte kamers een mooi terras met 2 ligbedden en een trapje om zo het zwembad in te gaan. Het ontbijt en avondeten zijn in 1 woord geweldig! Fiets (beachcruiser) te huur tegen 12 euro per dag, ook een echte aanrader! Nooit meer naar huis!
Casa Cook Rhodes, Reservations Manager, 14-6-2016

Dear Angela,

Thanks for your review, lovely to hear you had a great stay and praise our location, the stylish rooms and our food offer. Our Kitchen Club Team will be happy to hear your compliments.

We look forward to seeing you again soon!

Your Casa Cook Rhodes Team

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Cook Rhodes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Cook Rhodes in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Cook Rhodes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Cook Rhodes scoort een 8.44 uit 10 op basis van 43 reviews.