Hotel Atlantica Aegean Blue Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Aegean Blue Resort voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Atlantica Aegean Blue Resort

• 6Brenda,Eddy05-08-2015

Teleurstellend

Goed hotel, komen al 6 de maal, maar dit jaar is de ANIMATIE heel slecht. Is goed voor kinderen, maar tieners en volwassenen moeten zich niet amuseren..., gemeld bij de touroperators en personeel, maar geen verandering, iedereen verschuift het probleem op een ander!!!

• 8Steven12-06-2015

Voor herhaling vatbaar

Ooit gaan we terug. Eenvoudig, maar mooi hotel. Super gegeten (teveel). Lekker, afwisselend, thema's (iedere avond anders). Groot zwembad en apart een aqua park dat langs de zijkant van het hotel ligt. (aanrader) en bewaakt!! ook nederlandstalige animatie en dat in juni propere en ruime kamers

• 3kurt_grijspeert29-09-2014

goed hotel, maar....

dit is een goed hotel indien je met kinderen naar dit hotel komt want voor de kinderen is het een goed hotel maar je moet er zeker niet naartoe gaan voor de rust op te zoeken (door veel aanwezige kinderen) ook het eten in het hotel is ook niet warm. dit is ook een plaats waar altijd veel wind aanwezig is.

• 1Daems Johnny 02-09-2014

Nooit meer dit hotel

Na reeds meer dan twintig jaar Rhodos te hebben bezocht in verscheidene hotels is dit prijs / kwaliteit ronduit het slechtste wat we hebben meegemaakt , bij aankomst verkeerde kamer gekregen een Double room ipv een familie kamer , slecht eten en drinken , s'middags in de snackbar lagen hamburgers opgestapeld bij 40 graden ???? kamer zeer slecht onderhouden , mieren , douchedeur ging niet dicht , geen verschil tussen double room en familiekamer enkel het prijskaartje en zelfs nog minder faciliteiten !Onder zeezicht verstaat men zicht op een berg ???

• 8Davida29-08-2014

Super hotel en super vriendelijk personeel.

We zijn met ons gezin in juli naar aegen blue geweest voor de 2 de keer. Het hotel was super, propere ruime kamers die elke dag schoongemaakt werden, super zwembaden en waterpark, het eten geraak je wel beu na een tiental dagen omdat altijd alles wel terug komt. vriendelijk personeel enkel het animatieteam is tegengevallen. Vooral de Engelsen die die tieners moesten entertainen. Onze kinderen mochten niet mee doen omdat ze geen Engelse waren. Na met een paar mensen te gaan klagen bij de manager is dit dan toch in orde gekomen en konden onze kinderen de laatste dagen toch nog met alles mee doen. De Belgische animatoren die deden echt hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Verder is dit een super hotel. We gaan zeker nog eens terug binnen een paar jaar. Al bij al hebben onze kinderen de vakantie gehad waar ze van droomden.

Met oudere kinderen

• 9Mike04-06-2014

Goed hotel

Kamer met zeezicht was zeer proper en goed, ruime badkamer en alle dagen propere handdoeken en netjes gekuisd! Airco werkt prima en is stil! Als je overdag op het terras zit heb je wel geluidshinder van het onderliggend restaurant, maar eenmaal ramen gesloten heb je er totaal geen last van! Het eten was fantastisch, meerdere thema-avonden per week, personeel overal heel vriendelijk en behulpzaam! De zwembaden zijn knap enkel jammer dat de jacuzzi niet verwarmd is! Het park in zijn geheel is heel mooi en het aquapark is een leuke plus voor jong en oud! Wifi is gratis en werkt vlot, aan het aquapark moet je indd betalen voor drank en ligbedden aan strand zijn betalend terwijl het toch een all-in hotel is! De shows zijn redelijk en het animatieteam doet zijn best! Vooral duits-engels In Kolymbia zelf is niet veel te zien, doch fantastisch eiland om te verkennen met auto of scooter!

• 10Sandra Brouwer25-10-2013

Geweldig resort

Wij zijn vannacht terug gekomen van een geweldige week op dit resort met 4 volw en 4 kids van 2 tot 12 jaar. Het personeel is verschrikkelijk vriendelijk van housekeeping tot hoogste rang, niets is deze mensen te veel. Prima familie kamers, iedere dag schoonmaak. Eten is heel goed, heel gevarieerd en iedere avond een ander thema waarvoor ter plekke iets voor klaargemaakt wordt. Kinderbuffet met kinderhoek en televisie. Genoeg bedjes rond het zwembad. En dan het glijbanenpark, helemaal geweldig voor de kids en ook voor de grote. Annimatie team doet de hele dag erg hun best, iedere avond iets voor de kids en daarna een show voor de volwassenen. in de omgeving is niets te doen maar met een huurauto of de bus ben je zo in Rhodos stad of de mooiste stranden. Het strand bij het hotel is het enige min puntje in deze, eigenlijk is er zo goed als geen strand en wat er is is erg onverzorgd. Dus als je een strand liefhebber bent moet je hier niet zijn. Verder is dit resort dus echt een aanrader!

• 7Jan02-10-2013

Zwembad te koud

Wij zijn de 2de helft van september 2013 naar Hotel Atlantica Aegean Blue in Kolymbia (Rhodos, Griekenland) geweest met 2 kindjes van 1.5 en 3.5 jaar. Ligging: weinig te zien in de omgeving, zeker met jonge kinderen, maar als je bv een auto huurt ligt het wel mooi tussen Rhodos stad en Lindos. Zeer kindvriendelijk hotel, wel te veel trappen zijn, niet altijd handig met een buggy. De kamers vallen mee en worden mooi proper gehouden. Het eten is lekker, er is redelijk wat variatie, 's avonds was het restaurant wel een "kiekenskot". Groot minpunt is het zwembad. De buitentemp. was 30°C maar het zwembadwater, inclusief kinderbad was slechts 20°C. Dit is veel te koud, de kinderen komen er bibberend uit. Het waterpark is leuk, maar ook hier koud water. En de ouders mogen de kinderen niet vergezellen op de schuifaffen (kindergedeelte) om hen te helpen. En je moet daar aan de bar betalen ondaks all in. Ook te weinig bars en toiletten rond zwembad en strand (stelt niet veel voor).

• 7 Ann Van Den Brouck22-08-2013

veel te druk!

Wij zijn er 12 nachten verbleven met 2 kinderen (4 en 11jr oud). De algemene indruk is licht positief. De kamer was volgens mij dringend aan renovatie toe, geen koffiefaciliteiten op kamer tenzij je bijbetaalde.Kinderen sliepen in een aparte ruimte afgescheiden door een scherm en waar je door moest om het terras te bereiken,verouderd meubilair, badkamer ok, wij hadden ligbad en aparte douche. Piepklein strandje, niet eens privé,mooie tuin. Luidruchtige muziek aan zwembad, geen redders te zien, behalve in aquapark, veel te veel redders daar. Heel negatief: betalen voor een drankje in aquapark ondanks all-inn!!! eten heel lekker en afwisselend, showcooking dik in orde maar lange wachtrijen! enorm druk in restaurant, veel te klein voor zo'n massa mensen, overdekt terras en heel warm! Hotel ligt in wirwar van straten en heel slecht aangeduid! Bedden kinderen werden niet altijd opgemaakt enkel proper laken op bed,dresscode heren werd niet opgevolgd bij avondeten.ik vind het geen 5*waard!

• 9Vanackere Bart17-08-2013

Héél goed hotel voor gezin met kinderen

Net een weekje in Aegean Blue verbleven. Tof hotel met veel Belgen, en Nederlandstalige animatie Heel vriendelijk personeel en zeker niet opdringerig, het eten is lekker en afwisselend . Lange broek bij het avondmaal toch niet verplicht. Leuke uitstappen buiten het hotel. Prijzen in het winkeltje van het hotel schappelijk Controle op langdurig niet gebruikte ligstoelen bij het zwembad (d.m.v.kaartjes), ook al waren er op overschot . Zwembadwater wel erg koud (20°), veel redders en begeleiders in het aquapark. Kortom: tophotel op alle vlakken,vooral voor gezinnen met kinderen

Met oudere kinderen

4 tips over Hotel Atlantica Aegean Blue Resort

• Vanackere Bart, 17-08-2013

Jeepsafari héél leuk, meer dan alleen maar rondrijden met een 4X4,

• Ann Van Den Brouck, 22-08-2013

Boek zeker een kamer met zeezicht maar zorg ervoor dat je dan op 3e verdieping zit. Wij zaten op 2e verdieping en hadden eerst zicht op de bomen en daartussen moest je dan de zee zoeken,.... Zeker geen kamer op 1e verdieping want dan zit je volledig ingesloten op je terras!

• Tom , 01-09-2012

Echte aanrader om met kinderen naartoe te gaan

9 vragen over Hotel Atlantica Aegean Blue Resort

• Mariëlla, 17-10-2016

Stoelen

Kan iemand mij vertellen of de stoelen in de eetzaal leuningen hebben? En de andere stoelen in het resort?

• Pauline, 15-03-2015

Kleine kinderen op de glijbanen?

Mogen kleine kinderen ook wel van de glijbanen? Er is een apart kindergedeelte voor kleine kinderen; zit hier ook een leeftijdsgrens op de glijbanen?

Steven, 12-06-2015

Kinderen moeten kunnen zwemmen om in de grote glijbanen te kunnen, maar er is een kindergedeelte en dat is alleen maar aan te raden. Daar mogen trouwens geen volwassenen op. Er constant redder aanwezig!

• miranda sas, 29-11-2014

leeftijd waterpark?

Ik lees op de site van atlantica dat de glijbanen enkel voor kinderen van min. 12 jaar en min. 120 m groot zijn? Klopt dit want wij willen het boeken met onze kids van 6 en 8 en dat zou natuurlijk zonde zijn als ze er ook niet begeleid op mogen!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Sushi, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk