Villa

5 reviews over Villa 12 Islands in het Nederlands

Fantastisch!

Fam Pothoven
11-6-2019

Wij kwamen pas laat in de avond aan bij de villa. We werden gastvrij ontvangen en bij binnenkomst stond er ook een goed gevulde koelkast klaar met verschillende drankjes. De villa zelf was super en word ook ontzettend goed schoon gehouden. Elke ochtend staat er op de afgesproken tijd iemand aan de deur met een erg goed gevulde mand met ontbijt. Het zwembad is ook heerlijk en word elke ochtend schoongemaakt. Door de eigenaar waren wij uitgenodigd voor een Griekse avond in het hotel in het stadje (ongeveer 15 min lopen) Wij kregen daar een diner en hebben ook nog heel de avond mogen genieten van een drankje met hele leuke Griekse dansen. Wat een gastvrije familie is dit zeg!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

super !

de smet willy
3-3-2018

super bestemming - veel te bezichtigen - lekkere keuken - super vriendelijke mensen

Gereisd Met partner in september 2017

Beste locatie op Rhodos

fam. Jaspersen
8-5-2015

Wij verbleven 10 nachten in villa Leros (de gele aan de Noordzijde). In één woord: geweldig, zeker voor Griekse begrippen. Alle voorzieningen aanwezig (koelkast, volwaardig fornuis met oven, magnetron, voldoende bestek/borden, airco/verwarming, vaatwasser en wasmachine), privé zwembad, 3 slaapkamers met alle drie openslaande deuren met luiken en muggengaas naar een balkon, een buitenzitje (in de schaduw), dagelijkse schoonmaak en regelmatig lakens/handdoeken vervang. Prima plek om te verblijven dus. Minpuntjes? Hooguit dat er wat kalkaanslag en losse kitrandjes in de twee (!) badkamers aanwezig was. Ligging is perfect. Alle bezienswaardigheden (Rhodos stad, Lindos, Epta Piges, Tsambika beach, Petaloudes) dichtbij. Fatsoenlijke supermarkt op 1 kilometer. Service? Manolis (beheerder) en de schoonmaakster maken het je graag naar de zin en zijn zeer vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meer comfort dan thuis!

Carla Rijmenams
15-1-2013

Een privé-villa met alle comfort: 3 ruime slaapkamers (allemaal met een terras), 2 volledig ingericht badkamers (één met een jacuzzi), een grote woonkamer met satelliet TV en DVD speler, en een volledig ingerichte keuken (inclusief wasmachine, afwasmachine, gratis gevulde koelkast). Als klap op de vuurpijl heb je een privétuin met BBQ faciliteiten, een zwembad en een super terras om te ontbijten of ‘s avonds rustig uit te blazen bij een lekker wijntje! De service is wel hotelwaardig: dagelijks komt Maria alles kuisen ( ze zet zelfs de afwasmachine op!) en de handdoeken en lakens verversen. We gaan al jaren meerdere keren per jaar naar Griekenland, maar geen enkel Grieks hotel biedt deze afwerking of comfort. De beschrijving van het huis op de website komt volledig overeen met de realiteit, alle materiaal werkte en was in onberispelijke staat.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Persoonlijke aanpak in een luxe villa

Carla Rijmenams
14-1-2013

Een privé-villa met alle comfort: 3 ruime slaapkamers (allemaal met terras), 2 badkamers (één met jacuzzi), een ruime woonkamer met satelliet TV en DVD speler, en een volledig ingerichte keuken (inclusief wasmachine, afwasmachine, gratis gevulde koelkast). Elk huis heeft een tuin met eigen BBQ, een zwembad en een terras. De service is hotelwaardig: dagelijks komt Maria kuisen en de handdoeken en lakens verversen. Geen enkel Grieks hotel biedt deze afwerking of comfort. De beschrijving van het huis op de website komt volledig overeen met de realiteit, alle materiaal werkte en was in onberispelijke staat. De jonge Griekse eigenaars Manuel en Mike zijn super attent en regelen alles tot in het kleinste detail. Vraag zeker aan Manuel naar de enkele lekkere restaurantjes of bezienswaardigheden op het eiland, hij zal je niet teleurstellen. Om van het welkomspakket (goed gevulde koelkast, lekkere wijn, frisdrank, chips, ijsjes en vers fruit) nog maar te zwijgen.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Verblijf voor kinderenGratis

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Post service, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa 12 Islands in Kolymbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa 12 Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.