Sorteren

Reviews over Kolymbia

gezellig om 's avonds door te lopen

Johan
    8-6-2018

dorp met weinig authentieke huizen en veel vakantie onderkomens. Een leuke hoofdstraat met veel winkeltjes, restaurants en kroegjes. Ondanks de oude eucalyptusbomen toch veel muggen.

perfect

Bram Hartman
    5-4-2018

alles was goed voor ons,lekker relaxen

Gewoon goed

Jos Veldhuisen
    2-3-2018

Als je niet op zoek bent naar drukte, dan is Kolymbia een prima plek. Goed strand waar je de ruimte nog hebt. Met een bus ben je voor 2-3 euro met 35 minuten in Rhodos-stad. Dus wie rust wil en toch relatief dichtbij de drukte zoekt, heeft aan Kolymbia een mooie uitvalsbasis.

Mooi strand, rustig plaatsje

bernd schuster
    12-10-2017

Kolymbia ligt centraal gelegen tussen Rhodos-stad en Lindos. Het is goed te bereizen per bus en is niet duur.

Het plaatsje is klein met een paar winkels, supermarkt en barretjes (een met elke avond live muziek).

Het strand is schoon en de zee is kraakhelder.

Kolymbia,onbekend bij aankomst, bemind bij vertrek

Theodorus
    15-9-2017

DE RUST. De vele baaien met strandjes, al dan niet met zand of kiezel.

De gezellige winkelstraat met restaurants en uitgaan gelegenheden. De goede en niet dure busverbindingen met andere plaatsen op

Rhodos.

Kolymbia scoort een 7,2 uit 10, op basis van 188 reviews