Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Rodos Princess Beach voor je op een rij gezet:

127 reviews over Hotel Rodos Princess Beach in het Nederlands

Zeer goed hotel!

Nancy
10-6-2019

Zeer goed onderhouden hotel! Animatie voor jong en oud! Lekker eten. Kamers goed onderhouden.zwembaden zeer goed.ligging van het hotel is wat aflegen maar dat wisten wij. Strand vlakbij. Het buffet tip top inorde!! Drank aan de bar wel in plastieken bekers ,een kleine minpunt voor wijn etc.. Mooie kamer gehad zeezicht. Elke dag proper handdoeken. Elke dag werd onze kamer gekuist. Uitstappen gedaan met touroperator Rhodos stad en butterflies en Chalki. Rhodos stad was zeer mooi vooral de oude stad maar na een paar uur heb je het wel gezien! Misschien best niet met touroperator doen , best op eigen houtje, 72€ betaald voor enkel de bus van touroperator. Butterflies waren wij te vroeg in het seizoen , 4 vlinders gespot! Maar mooie natuur , wel nog 6€ moeten bijbetalen! Chalki met boottocht een aanrader! Heel mooi! Alleen onze gids Heidi was wel een aparte gids! 😁 Wij hebben 10 verbleven en wij hadden een zeer goede vakantie!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geweldige vakantie !

Jolien
27-7-2015

Zeer leuke vakantie. Niets op aan te merken .. De kamers zijn allen recent vernieuwd. Eten heel lekker. Enige kleine minpuntje is de wandeling tot het strand maar eenmaal aangekomen zeker de moeite ! De vissen die er zitten zijn tam dus komen naar het ondiepe stuk en het water is doorzichtig. Samengevat zeker de moeite waard !

Gereisd Met partner in juli 2015

Zeer goed

chris co
12-6-2015

Enige opmerking coctails en snackbar konden beter

Gereisd Met partner in mei 2015

1 maal is genoeg geweest

Bieken
24-5-2013

kamers vergeven van mieren en ander ongedierte , slechte bedden onvriendelijk personeel , openbaar vervoer vanaf het hotel zo goed als onbestaande. Het typisch Grieks eten keerde na een week al terug, wel uitzonderlijk vriendelijk personeel aan de Bars en Poolbar maar zijn erg onderbemand ( kan niet anders na gesprek dagen van 9 uur en dat van half april tot einde oktober zonde 1 rustdag en 125 € minder loon per maand. Hotels die personeel behandelen als dieren zien ons niet meer terug.

Gereisd Met partner in Sun May 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke vakantie!

vandenplas
30-8-2012

het hotel was heel proper alleen de airco op onze kamer werkte niet zo goed. zaten wel in een klein gebouw dat helemaal nieuw was en hadden daar een gezamelijk zwembad! Het is wel een eindje stappen naar het strand nl. in totaal 150 trappen .Maar ja dat wisten we op voorhand! Voor de rest heel goed hotel en lekker eten! ga volgende keer terug naar faliraki hotel calypso beach! is ook meer te zien! ze zeiden ook in kiotari dat er een groot winkelcentrum is wat helemaal niet waar was! max 8 winkels! maar voor de rest was het een geslaagde vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Het was een geweldige week!

Karen
16-8-2012

Het hotel is een beetje verouderd, maar net. We hadden wel wat last van mieren in de kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, gevarieerd en lekker eten, veel animatie. Enige nadeel is dat er niet zoveel te zien is in de buurt. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

zeker voor herhaling vatbaar

west william
5-8-2012

alles word zeer goed onderhouden kamers zijn een beetje verouderd maar zeer proper.het eten is er lekker.kortom een aanrader de omgeving in het park is verbluvend mooi

Gereisd Met partner in juli 2012

goed hotel

fam den brok
29-7-2012

voor de eerste keer hier geweest goed hotel kamer was inderdaad verouderd maar wel schoon en ruim, verder mogen ze van de animatie duidelijker vermelden dat het voor alle nationaliteiten is en niet alleen voor italiianen, want alles was in het italiaans. maar onze dochter heeft der eigen wel goed vermaakt met het animatie team! vond de wachttijden af en toe erg lang aan de bar,wat dat betreft kunnen ze wat service betreft nog een boel leren van de turken! het eten was goed en de shows ook stand ook heerlijk, dochters klaagden dat ze smorgens wel enorme haarballen in het zwembad zagen. verder lagen we ook een flink eind van rhodos af, maar ja helaas. verdergoed hotel.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

Shari
24-6-2012

ik ben er 14 dagen geweest alles was gewoon top

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

prima prijs kwaliteitverhouding

Goris
19-5-2012

Hotel is een aanrader. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Eten is erg lekker en gevarieerd. Het uitzicht vanuit de kamer is prachtig. kamers zijn beetje verouderd, maar erg proper. Elke dag zuivere handdoeken en zuivere lakens. Enige minpunt dat wifi betalend is. En dat kluisjes op de kamer vrij klein zijn. Voor de rest een echte aanrader. Ik zou er dadelijk terug gaan.

Gereisd Met vrienden in Wed May 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Solfly

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenEngels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodos Princess Beach in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodos Princess Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.