Hotel Princess Sun

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Sun voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Princess Sun in het Nederlands

• 8Wendy Hoving14-09-2014

Goede vakantie

Goed hotel, zijn er 11 dagen geweest. Personeel vrij vriendelijk, en eten goed met variatie. IS vooral gericht op de Franse bevolking, met als wij de enigste Nederlanders. Personeel spreekt gedeeltelijk Engels.

Kamers waren goed schoon en werd elke dag schoongemaakt. Nadeel, wij zaten op een hoek van de gang, met daartussen een deur naar binnen in de gang. Veel wind dus de deur waaide vaak hard dicht,met als gevolg boze buren.

In de lobby kom je bij de receptie en aan de andere kant de bar die tot 23:00 s'avonds geopend is, daarna voor een drankje betalen. In de avond wel erg lawaaierig, vanwege dat de receptie en de bar in 1 ruimte is. Bij aankomst kregen we een soort snack. 2 broodjes met ham en kaas, 2 flesjes water, en 2 appels/2 sinaasappels.

Omgeving is wel mooi, ligt boven op een heuvel. met om de 30 minuten een bus van en naar het strand. Strand is ook te lopen, om vervolgens ook de winkels te bekijken.
    Airco aanwezig , de lift is wel erg klein.

7Zwembad
    7Eten
    8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

• 7Zwart19-08-2008

"fair" acceptabel hotel.

goed hotel. Ietwat verouderd qua kamers en vooral badkamer, maar acceptabel goed schoon. bed (matras) hard, erg dunne kussens. Ligging op heuvel, uitzicht op naastgelegen hotels. Voornamelijk Italianen en wat Duitsers. In afgelopen jaren (manager) slechts handjevol Nederlanders geweest. Prima Strand op 10 min., maar rijdt elke 30 min busje naar en van. All incl. ook op strand, incl eenvoudig lunch buffet. Rustige omgeving, geen uitgaansgelegenheden in de buurt. "s Avonds hidehi hideho animatie vermaak in hal en bar (lawaaiig en verplichtend). Maaltijden in buffetvorm. Niet voor vegetariers, veelal worden groentes, pastas en rijst gemengd met vlees of vis aangeboden. Beperkte maar acceptabele keuzes. Temperatuur vaak te laag voor maaltijden en thee. Animatie overdag is goed, zeker voor (jongere) kinderen. Personeel is vold. attent. Ver van Rhodos Stad (ca 2 uur), maar wel goede busverbindingen. Autoverhuur in hotel. Fitnesszaal: meeste apparatuur was kapot of in slechte staat.

8Kindvriendelijk
    7Eten
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

Familie

• 10aaron01-08-2007

fantastisch hotel je kunt er van alles doen er is een leuk zwembad en het eten is perfect de kamers zijn ook schoon

10Kindvriendelijk

Neckermann
    Neckermann

1 tip over Hotel Princess Sun

• Wendy Hoving, 14-09-2014

Het is heel eenvoudig om met de lokale bus andere plekken te bezoeken. De bus rijd er om de 30 min

0 vragen over Hotel Princess Sun

• WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen1

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand18 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
    • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats