Hotel Princess Sun

3 reviews over Hotel Princess Sun in het Nederlands

Goede vakantie

Wendy Hoving
14-9-2014

Goed hotel, zijn er 11 dagen geweest. Personeel vrij vriendelijk, en eten goed met variatie. IS vooral gericht op de Franse bevolking, met als wij de enigste Nederlanders. Personeel spreekt gedeeltelijk Engels.

Kamers waren goed schoon en werd elke dag schoongemaakt. Nadeel, wij zaten op een hoek van de gang, met daartussen een deur naar binnen in de gang. Veel wind dus de deur waaide vaak hard dicht,met als gevolg boze buren.

In de lobby kom je bij de receptie en aan de andere kant de bar die tot 23:00 s'avonds geopend is, daarna voor een drankje betalen. In de avond wel erg lawaaierig, vanwege dat de receptie en de bar in 1 ruimte is. Bij aankomst kregen we een soort snack. 2 broodjes met ham en kaas, 2 flesjes water, en 2 appels/2 sinaasappels.

Omgeving is wel mooi, ligt boven op een heuvel. met om de 30 minuten een bus van en naar het strand. Strand is ook te lopen, om vervolgens ook de winkels te bekijken.
Airco aanwezig , de lift is wel erg klein.

Gereisd Met partner in juni 2014
2008

"fair" acceptabel hotel.

Zwart
19-8-2008

goed hotel. Ietwat verouderd qua kamers en vooral badkamer, maar acceptabel goed schoon. bed (matras) hard, erg dunne kussens. Ligging op heuvel, uitzicht op naastgelegen hotels. Voornamelijk Italianen en wat Duitsers. In afgelopen jaren (manager) slechts handjevol Nederlanders geweest. Prima Strand op 10 min., maar rijdt elke 30 min busje naar en van. All incl. ook op strand, incl eenvoudig lunch buffet. Rustige omgeving, geen uitgaansgelegenheden in de buurt. "s Avonds hidehi hideho animatie vermaak in hal en bar (lawaaiig en verplichtend). Maaltijden in buffetvorm. Niet voor vegetariers, veelal worden groentes, pastas en rijst gemengd met vlees of vis aangeboden. Beperkte maar acceptabele keuzes. Temperatuur vaak te laag voor maaltijden en thee. Animatie overdag is goed, zeker voor (jongere) kinderen. Personeel is vold. attent. Ver van Rhodos Stad (ca 2 uur), maar wel goede busverbindingen. Autoverhuur in hotel. Fitnesszaal: meeste apparatuur was kapot of in slechte staat.

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

fantastisch hotel je kunt er van alles doen er is een leuk

aaron
1-8-2007

fantastisch hotel je kunt er van alles doen er is een leuk zwembad en het eten is perfect de kamers zijn ook schoon

Gereisd Familie in augustus 2006

• WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand18 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Sun in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.