Hotel Princess Andriana Resort

Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag15°13°
Hotel Princess Andriana Resort
8,7

15 tips over Hotel Princess Andriana Resort

Catharina, 6-10-2016
Ga naar een ander strand. Glystra beach is vlakbij, wel zandstrand.
Nies van Dierendonck, 11-6-2015
Zwemschoenen mee om makkelijker de zee in en uit te komen.
Anoniem, 4-5-2015
Auto huren. Boek het moonlight restaurant. Gebruik de spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Andriana Resort voor je op een rij gezet:

Nicole Nillesen, 28-10-2014
Kamer bij kunnen boeken voor €55 was erg fijn dat dit mogelijk was alleen de prijs had voor mij iets lager gemogen. Maar zeker fijn dat dit mogelijk was.
dieneke, 23-10-2014

boek een auto in het hotel, is namelijk veel goedkoper

kamer met prive zwembad en honeymoonsuite zijn top

Anne-Marie, 21-10-2014

Als je naar huis gaat moet je om 12.00 uur je kamer uit.Ze hebben voor de gasten die later vertrekken 2 kamers die je kan boeken voor een half om te douchen en om te kleden.

De ligging is wel afegelegen maar je kan makkelijk met bus of auto een uitstapje maken naar de stad of een dorp.Je kan overal rustig kijken en alles is geprijsd, je wordt ook niet lastig gevallen zoals in Turkije.Het is allemaal heel relaxed en ze zijn allemaal even vriendelijk.

doesie, 20-10-2014
rijbewijs meenemen want je kan al voor 60 euro een auto huren bij het hotel voor een dag.
martinezuil, 17-10-2014

Als je een kamer met zeezicht boekt, zie je vooral parkeerplaats, daken, straat en elektriciteitsmasten. Daarachter ergens de zee. Veel leuker dus om kamer te hebben met uitzicht op het zwembad. Of nog beter, een kamer met je eigen privézwembad.

Nog een tip: neem sportkleding mee. Lekker dagelijks sporten in de gym en je komt niet meteen kilo's aan door al dat heerlijke eten...

Sanne, 21-8-2014

Het stadje Lindos bezoeken is zeker een aanrader!

Vooral voor gezinnen met kinderen is het hotel erg geschikt.

Hans van de Kerkhof, 12-6-2014
Autohuur in hotel: vraag bij het huren van een auto naar de leeftijd van de auto. Vraag om een auto z.g.a.n. Wij huurden een Nissan Micra cabrio en kregen een oude barrel. Dit terwijl we bijvoorbeeld voor een paar tientjes meer een gloedje nieuwe A3 cabrio hadden gekregen.