Prachtig hotel, 5-sterrenwaardig

Review geschreven door Silke

Prachtig hotel, 5-sterrenwaardig

Silke
30-5-2018

Eten : Zeer uitgebreid ontbijt incl vers fruit en vers fruitsap. Bij het avondeten zijn er meerdere thema-avonden per week waardoor het buffet steeds gevarieerd is. Het dessertbuffet is onovertroffen. Bezoek zeker het Moonlightrestaurant, prachtige locatie, heerlijk eten en absoluut het bijbetalen van de drank waard.

Kamers : Prachtig met comfortabele kingsizebedden, goed onderhouden, hygiënische badkamer, leuke extraatjes zoals een gratis minibar, allerhande zeepjes, badjassen etc.

Personeel & service : Van de receptie tot de restaurants professioneel en vriendelijk. Bij mijn verjaardag stond er spontaan een taart en een kaartje in de kamer. Bij onze huwelijksverjaardag eerst champagne, taart en een kaartje. 's Avonds bleek ook nog een pad van rozenblaadjes naar het bed gemaakt te zijn, op het bed zelf lag een groot bloemetjeshart en extra badjassen. Geweldig!

Ligging : Zeer rustig, gelegen. Tegenover het hotel is een bushalte naar alle belangrijke steden, of huur zelf een autootje aan de receptie

Zwembad en strand : Goed onderhouden, mooi zwembad met poolbar. Voldoende bedjes, zowel voormiddag als namiddag nog vrije bedjes te vinden. Het strand is prachtig en een echte meerwaarde. Gratis parasols, ligbedjes en beachbar. Er is zelfs een watersportcenter waar je voor weinig geld toffe activiteiten kan boeken.

Entertainment : Het team van 2018 doet goed hun best, zowel bij de sporten overdag als bij de kindjes als bij de avondshows.

Check-in/out : Inchecken ging zeer vlot, uitchecken is pas om 12u00 en je kan gratis een speciaal voorziene kamer reserveren als je je later op de dag nog wilt opfrissen.

Divers : Er is gratis Wifi maar deze is vrij zwak. De fitness ziet er goed uit. De Spa is zeer professioneel, wel vrij prijzig maar wij hebben genoten van onze massage.

Algemeen : Een van de beste hotels waar wij al geweest zijn, prachtige architectuur en heerlijk eten. Wij kunnen niets negatiefs zeggen!