Hotel Princess Andriana Resort *****

Review geschreven door Hans

Modern Hotel

Hans
4-6-2017

Personeel was zeer vriendelijk, het eten hebben wij niets op aan te merken, zodra een schaal af leeg was werd het direct aangevuld. Kamers zijn ruim en schoon. Helaas hebben wij twee dagen slecht weer gehad en dan is er zeer weinig zit plek in de lobby en in de banken vonden wij zeer zacht en je kon er moeilijk uitkomen. Ons bed in onze kamer kraakte zeer hinderlijk en 6 keer iets gezegd te hebben, is er een nieuw bed gekomen, gelukkig deze kraakte iets minder. Wij hadden veel hinder van het geluid van de lobby, onze kamer was op dezelfde gang. Bij de reservering hadden wij gevraagd om zo hoog mogelijk te zitten en rustig, helaas was het tegengestelde. Het maakte uit welk kamermeisje (wij gaven regelmatig fooi) je had, bij ons werd niks bij gevuld en als wij de handdoeken op de grond van de badkamer hadden gelegd, kregen wij schone handdoeken. Vrienden van ons hadden een kamermeisje en daar werd dagelijks alles aangevuld, ook elke dag schone handdoeken. De animatie was zeer passief.