Hotel Princess Andriana Resort

Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°16°
Hotel Princess Andriana Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Andriana Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Princess Andriana Resort in het Nederlands

Beste 5* ooit bezocht

Ted Arnts, 31-10-2017

We hebben vele all inclusieve 5 sterren hotels bezocht. Geen enkele is door ons als zo goed ervaren. Dit hotel overtreft alles.

Niets is de staf / crew teveel. Eten is goed. Zelfs op het strand gaat all inclusive verder dan andere hotels. Er zijn vele, vele zwembaden. Op het strand zijn de bedden en parasols overvloedig aanwezig en gratis! Hier wordt je nog als gast behandeld! Één minpuntje gevonden: de sauna mag alleen gekleed gebruikt worden. Nog een bijzondere notatie: het animatieteam verstaat haar vak. Voor de kleine alswel voor de grote gast. Princess Andriana.....TOP

Geweldig

Hennie, 15-10-2017

Super mooi en heel gezellige mensen prima eten mooie kamers zeker voor herhaling vatbaar

Prima

Betsie, 15-10-2017

Alles is prima, maar niet geweldig. Alleen het personeel is zeer goed.

Eén keer maar geen twee

Fabrice S, 17-9-2017

Princess Adriana Resort heeft alles om een tophotel te zijn maar dit wordt door verschillende elementen teniet gedaan. Zeer mooie moderne gebouwen en ruime, mooie, propere kamers. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er van zeer goeie kwaliteit, voor elk wat wils. De dranken zijn echter ondermaats, om niet te zeggen, niet te drinken. Nog nooit zoveel spuitwater gedronken tijdens de vakantie. De frisdranken zijn siroop met water en als je niet oplet worden ze nog eens aangelengd met extra water. De cocktails worden op voorhand gemaakt en zijn niet lekker, de wijn van zeer slechte kwaliteit. Als je een plaatsje wilde aan het zwembad dan was er van uitslapen geen sprake want vanaf 6u 's morgens werden de zetels gereserveerd. Tegen 7u30 had je geen plaats meer. Dit verwacht je niet op vakantie! Dit hotel wordt overspoeld door britten en oosteuropeanen, niet echt de meest gemanierde mensen. De andere hotelgasten waren zeer luidruchtig, vaak ongemanierd en waren meester in het verspillen van voedsel. De WIFI in het hotel werkt zeer slecht! Het à la carte restaurant (helaas maar één keer per week) was de enige plaats waar je iets lekkers kon drinken maar dit was tegen betaling, hetgeen eigenlijk niet kan in een all-in hotel. We hebben dit echter met plezier betaald omdat we eindelijk iets deftigs konden drinken. Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard, toch niet volgens belgische normen en is bijgevolg veel te duur voor wat er aangeboden wordt. Jammer van ons geld! Wij gaan nooit meer terug.

Een fantastisch hotel

Jolien, 15-7-2017

Kamer was tip top in orde, werd elke dag zeer goed gepoetst! Eten van goede kwaliteit en divers, het drinken is helaas stroop met water en dat is wel een zeer groot minpunt vinden wij in een 5 sterren resort. De animatie is basic, maar een dikke pluim voor hoe goed ze hun best doen en voor hun persoonlijke aanpak. Dat konden wij wel appreciëren!

Hotel ligt in het warmste en rustigste gedeelte van Rhodos, wij houden daar wel van. Auto huren is aangeraden en de max, want Rhodos is een super mooi eiland!

Èèn zwembad is wat weinig en druk in het hoogseizoen, wij kiezen liever voor het strand dan. De bedjes aan het strand zijn wel in erbarmelijke staat en mochten van betere kwaliteit zijn.

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Mooi resort met hard werkend personeel, wordt erg schoon gehouden allemaal. Wel wat massaler dan doet vermoeden als je het boekt. Let bij boeken wel op de vluchttijden heen en terug, voor een aantal uren extra op de kamer vragen ze ons 164 euro!

Modern Hotel

Hans, 4-6-2017

Personeel was zeer vriendelijk, het eten hebben wij niets op aan te merken, zodra een schaal af leeg was werd het direct aangevuld. Kamers zijn ruim en schoon. Helaas hebben wij twee dagen slecht weer gehad en dan is er zeer weinig zit plek in de lobby en in de banken vonden wij zeer zacht en je kon er moeilijk uitkomen. Ons bed in onze kamer kraakte zeer hinderlijk en 6 keer iets gezegd te hebben, is er een nieuw bed gekomen, gelukkig deze kraakte iets minder. Wij hadden veel hinder van het geluid van de lobby, onze kamer was op dezelfde gang. Bij de reservering hadden wij gevraagd om zo hoog mogelijk te zitten en rustig, helaas was het tegengestelde. Het maakte uit welk kamermeisje (wij gaven regelmatig fooi) je had, bij ons werd niks bij gevuld en als wij de handdoeken op de grond van de badkamer hadden gelegd, kregen wij schone handdoeken. Vrienden van ons hadden een kamermeisje en daar werd dagelijks alles aangevuld, ook elke dag schone handdoeken. De animatie was zeer passief.

Heerlijk verwend

Pascalle, 28-5-2017

Hotel was super , we hadden een juniorsuite met eigen zwembad , rustige ligging en superschone ruime kamers. Twee keer per dag schone handdoeken , ontbijt superveel en verse smoothies , alles wat je wou lag hier. Lunch en diner ook veel keuze en alles zeer smakelijk .Alleen de wijnen die ze schonken waren niet lekker, Bij het diner 1 grote zaal wat erg verlicht was , je kon ook buiten zitten. Nadeel was dat ze geen gezellige bar hebben , in de lobby werd nageborreld maar ook daar erg fel licht . Verder alles toppie daar

Fantastisch hotel

Anoniem, 13-5-2017

Het hotel is in een woord fantastisch, wij waren met kleine kinderen.

Het animatie- team was zich nog aan het voorbereiden voor het seizoen,

dat was wel jammer want er waren nog geen shows e.d.

Het hotel is erg schoon mooie grote kamers vriendelijk personeel.

Het moonlight restaurant is een aanrader waar volgens een sterrenrestaurants de gerechten

worden klaar gemaakt.

Het enige minpunt is een gezellige ruimte/ bar waar je met wat gedempt licht in de avond

een drankje kan drinken. Omdat het hotel heel modern is hebben ze op alle plekken erg

veel licht aan.

Een hotel om zeker nogeens te bezoeken.

In één woord Fantastisch

Arno, 8-5-2017

Alles was goed ,personeel, kamers schoon , eten was lekker en gevarieerd ,drinken lekker mixen en cocktails

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Andriana Resort in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Andriana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Princess Andriana Resort scoort een 8.87 uit 10 op basis van 60 reviews.