Hotel Princess Andriana Resort

Hotel Princess Andriana Resort

8.8Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Kiotari

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Andriana Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Goed eten bij Princess Andriana Resort & Spa. Hier word je elke ochtend wakker met verse fruitsap. De buffetten zijn zeer gevarieerd. De schoonmaak in Princess Andriana Resort op Rhodos is goed, evenals de animatie. Drink een cocktail bij de poolbar en neem een duik in het zwembad. Gelegen in rustig Kiotari op 35 minuten rijden van Lardos.

69 reviews over Hotel Princess Andriana Resort

• 8J.k14-08-2020

Heerlijk

Super hotel alles goed geregeld ook in deze corona tijd eten en drinken voldoende mogelijkheden 4 restaurants waarvan 3 alacart.Bij t strand(kiezel/zand)voldoende bedjes en bij t zwembad ook min puntje bij t zwembad als t waait vallen de parasols allemaal om tevens is er voor de kinderen weinig vertier in de zwembaden geen speeltoestellen of glijbanen aanwezig.Hotel rustig gelegen verderop in de straat wat winkeltjes en restaurantjes taxi standplaats en bushalte voor de deur lindos op 15 km

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Annet massy21-09-2019

Geweldig mooi hotel met mooie zwembaden waar bedjes genoeg zijn , eten was bijzonder goed en heel uitgebreid toetjes waren fenomenaal , erg schoon ook op het hele complex , kamers ruim en van alle gemakken voorzien , enige nadeel was busreis van 90 minuten naar het hotel maar het is het zeker waard .

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Kevin09-08-2019

Een echte aanrader!!

Heel verzorgd en sjiek hotel. Vriendelijk personeel, toffe animatie, lekker eten. 1 minpuntje... anderhalf uur van de luchthaven. Maar toch wel de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9PR27-07-2019

Fantastisch, met wat kleine opmerkingen

Wij waren erg tevreden, maar: Jammer dat onze preferenties niet bekend waren bij het hotel. Als je aankomt maar pas na middernacht arriveert, zou een drankje bij de bar wel lekker zijn. Het hotel is goed onderhouden. Het ziet er prima en doordacht uit. Kosten noch moeite zijn gespaard. Het hotel heeft ook veel kamers die niet op het hoofdgebouw aansluiten en zelfs wat achteraan het ressort. Het gratis Wi-Fi signaal is prima bruikbaar voor normaal internet. Onze kamer is best ruim, schoon, ruim ingericht en is zelfs voorzien van een ligbed op het terras. De indeling in het “hoofd’ restaurant geeft een massale indruk. Er is veel keuze aan het buffet, toch is er over de dagen dat wij er verbleven (9) weinig variatie (ondanks thema-avonden). In grote lijnen komt het op hetzelfde neer. Overigens hebben we heerlijk gegeten. Men deed erg zijn best (om het aan te vullen en schoon te houden). Prettig animatieteam. Voldoende zwembadbedjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10rasschaert veronique06-07-2019

fantastisch hotel echt een aanrader

Zijn hier een week verbleven en hebben echt een super reis gehad. Mooie verzorgde kamers, lekker eten, vriendelijk personeel kortom alles wat je nodig had. Foto's op de site zijn echt wat je te zien krijgt. Ook de swim up kamers zijn tof en mooi. Mooi strand met zeker genoeg plaats en supermooi zwembad. Prachtig resort. Oke buiten het hotel was er minder te zien maar voor een rustvakantie prima.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Rianne24-06-2019

Heerlijk relaxed!

Mooi nieuw luxe resort met prive strand, mooi groot zwembad, mooie schone kamers en erg gezellig animatie team!

Enige minpuntje aan dit hotel was de wifi. Deze was wel erg traag. Verder was het eten prima alleen miste ik soms wat meer afwisseling. Ook ligt het hotel wel wat afgelegen en is er niet veel in de omgeving. Je moet dan echt al een auto huren of met OV gaan. Maar als je enkel voor de rust op je resort blijft of excusies via je reisorganisatie boekt dan zit je hier heerlijk!

Verder een top vakantie gehad en met het all inclusive concept hoef je nergens meer over na te denken en alleen maar te genieten!

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Pegske20-06-2019

4 sterren hotel door de AI formule

Dit is een all inclusive hotel. Ervaring heeft ons geleerd dat 5 sterren met ontbijt hier niet mee te vergelijken valt. Maar als je dat niet veel uitmaakt en je genoegen neemt met spuitsiroop frisdrank, slappe koffie, slechte schoonmaak en een wat hoger tokkie gehalte, is dit een prima hotel. Het eten is namelijk wel erg goed en er worden leuke dingen georganiseerd en de fonteinen zijn prachtig . Maar om half 11 is het afgelopen. Als je dan niet rent naar 1 van de weinige stoeltjes bij een bar, rest je niets anders dan de minibar met tweederangs dranken maar leeg te drinken. Het lijkt of dit hotel niet gerund wordt door Grieken. Het personeel is in ieder geval bijna allemaal niet Grieks, eerder Pools of uit een ander Oostblokland afkomstig, net als het publiek en het animatie team. Of dat een vrijbrief is om je hardwerkende personeel voor de ogen van de gasten te gaan staan uitfoeteren? Ik houd daar een vervelende nasmaak aan over.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Silke30-05-2018

Prachtig hotel, 5-sterrenwaardig

Eten : Zeer uitgebreid ontbijt incl vers fruit en vers fruitsap. Bij het avondeten zijn er meerdere thema-avonden per week waardoor het buffet steeds gevarieerd is. Het dessertbuffet is onovertroffen. Bezoek zeker het Moonlightrestaurant, prachtige locatie, heerlijk eten en absoluut het bijbetalen van de drank waard.

Kamers : Prachtig met comfortabele kingsizebedden, goed onderhouden, hygiënische badkamer, leuke extraatjes zoals een gratis minibar, allerhande zeepjes, badjassen etc.

Personeel & service : Van de receptie tot de restaurants professioneel en vriendelijk. Bij mijn verjaardag stond er spontaan een taart en een kaartje in de kamer. Bij onze huwelijksverjaardag eerst champagne, taart en een kaartje. 's Avonds bleek ook nog een pad van rozenblaadjes naar het bed gemaakt te zijn, op het bed zelf lag een groot bloemetjeshart en extra badjassen. Geweldig!

Ligging : Zeer rustig, gelegen. Tegenover het hotel is een bushalte naar alle belangrijke steden, of huur zelf een autootje aan de receptie

Zwembad en strand : Goed onderhouden, mooi zwembad met poolbar. Voldoende bedjes, zowel voormiddag als namiddag nog vrije bedjes te vinden. Het strand is prachtig en een echte meerwaarde. Gratis parasols, ligbedjes en beachbar. Er is zelfs een watersportcenter waar je voor weinig geld toffe activiteiten kan boeken.

Entertainment : Het team van 2018 doet goed hun best, zowel bij de sporten overdag als bij de kindjes als bij de avondshows.

Check-in/out : Inchecken ging zeer vlot, uitchecken is pas om 12u00 en je kan gratis een speciaal voorziene kamer reserveren als je je later op de dag nog wilt opfrissen.

Divers : Er is gratis Wifi maar deze is vrij zwak. De fitness ziet er goed uit. De Spa is zeer professioneel, wel vrij prijzig maar wij hebben genoten van onze massage.

Algemeen : Een van de beste hotels waar wij al geweest zijn, prachtige architectuur en heerlijk eten. Wij kunnen niets negatiefs zeggen!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Marian11-05-2018

Het was een relaxte vakantie en gaan zeker terug.

Zeer mooi lux hotel met heel vriendelijk personeel. Eten en drinken was goed en de kamers waren uitstekend en wordt goed schoon gehouden en zelfs een minibar op de kamer wat om de 2 dagen wordt aangevuld.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

10Ted Arnts31-10-2017

Beste 5* ooit bezocht

We hebben vele all inclusieve 5 sterren hotels bezocht. Geen enkele is door ons als zo goed ervaren. Dit hotel overtreft alles. Niets is de staf / crew teveel. Eten is goed. Zelfs op het strand gaat all inclusive verder dan andere hotels. Er zijn vele, vele zwembaden. Op het strand zijn de bedden en parasols overvloedig aanwezig en gratis! Hier wordt je nog als gast behandeld! Één minpuntje gevonden: de sauna mag alleen gekleed gebruikt worden. Nog een bijzondere notatie: het animatieteam verstaat haar vak. Voor de kleine alswel voor de grote gast. Princess Andriana.....TOP

Gereisd met partner in oktober 2017

Hotel Princess Andriana Resort info