Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Goed eten bij Princess Andriana Resort & Spa. Hier word je elke ochtend wakker met verse fruitsap. De buffetten zijn zeer gevarieerd. De schoonmaak in Princess Andriana Resort op Rhodos is goed, evenals de animatie. Drink een cocktail bij de poolbar en neem een duik in het zwembad. Gelegen in rustig Kiotari op 35 minuten rijden van Lardos.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

75 Reviews over Princess Andriana Resort

• 7Stel NL05-10-2022

Écht geen 5 sterren waard…

Ontvangst en personeel uiterst vriendelijk. We hadden een grote 3-4 persoonskamer met gedeeld privé zwembad. Gedeeld met 15 kamers naast elkaar waardoor een pool ontstond van ca. 60 meter lang.. best gezellig. Helaas wordt overal gerookt, vooral op de (privé)terrassen. Héél vervelend. Vervoer naar de kamer ging met golfkar. Was nooit een probleem. In het restaurant, ondanks matige kledingvoorschriften, steeds billen- en borstenshow. Heren geoordeeld in korte broek, terwijl om lang wordt verzocht. Eten gewoon lauw. Na aanhoudend klagen kregen we rechtstreeks van de bakplaat. Maar we waren daarbij een uitzondering en dat voelt niet fijn. A la carte restaurant was ‘n aanfluiting. Haastig… Alles vooraf bestellen en snel oppeuzelen. Ook hier dus koude gerechten. Slecht… Strand ver weg en bereikbaar via ‘n tunnel. Strand van kiezels, scherp. Bediening door Konstantina, Georgia en George voor ons uitstekend en bovengemiddeld!!

• 9Karin09-09-2022

Een fantastisch fijne ervaring!

We verbleven vorige week van 28 augustus tot 3 september in ruime volledig uitgeruste familiekamer. We hebben een hele leuke ervaring gehad in een mooi en goed onderhouden hotel met een zeer gastvrije service. Heerlijke diversiteit in de verschillende restaurants en het hoofdrestaurant had ook heerlijke gerechten. Er waren meer dan genoeg gratis strandbedjes en er was altijd wel een plekje vrij bij het zwembad. Het hotel heeft een mooi groot zwembad en 's avonds was het prachtig verlicht. Alle locaties werden zorgvuldig schoongemaakt en als er iets ontbrak, werd dat meteen geregeld. Het animatieteam was ook van zeer hoge kwaliteit met prachtige animatieshows. Samengevat: een eersteklas hotel en een absolute aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug en boeken dan een kamer met privé zwembad want ook deze zagen er fantastisch uit! Een heel groot compliment voor al het personeel van dit hotel!

• 9Christa Kramer-Yvan Schelfhout19-06-2022

fantastisch

Prachtig hotel met enorm groot zwembad , zeer vriendelijk personeel , kraaknet en veel gevarieerd lekker eten. Vergeet die negatieve beoordelingen en ga naar dit hotel want het is een zeer goed hotel Het enige minpunt was voor ons de dranken die waren voor een 5* hotel ondermaats . Schuin tegenover het hotel heb je een paar winkeltjes en beachbars loop een paar honderd meter verder daar zijn nog een 15 tal mooie winkels

• 9JR29-04-2022

Zeker een aanrader!!

Super resort! Alles schoon en goed bijgehouden. Personeel wilt het je enorm naar de zin maken en wilt ervoor zorgen dat je een zorgeloze vakantie hebt. Er is meer dan genoeg te eten en te drinken. Ook de minibar in de kamer wordt continue bijgevuld. In de kamer in meer dan genoeg lekkere shampoo, douchegel, zeep en andere verzorgingsproducten. Ook kan je elke dag een nieuwe strandhanddoek halen zodat je dat in je bagage kunt besparen. De spa valt enorm tegen, helaas. Zwembad is koud, stoombad geeft geen stoom en ruikt niet fris, sauna is wel op temperatuur maar gekleed en daardoor wat viezig en de jacuzzi doet het niet. Daarnaast zijn de massages enorm duur en zijn de medewerkers van de spa best opdringerig om een massage af te nemen. Al met al is het resort echt de moeite waard om te boeken!!

• 7Tom De Clercq10-09-2021

Geen 5 sterren service

Algemeen: 8/10 Het hotel is heel mooi en goed onderhouden en mag zich zeker als luxueus beschouwen. De matrassen op de kamer zijn zeer hard en absoluut niet comfortabel voor een goede nachtrust.

Eten: 7/10 Het eten is daarentegen is niet wat wij gewoon zijn van een hotel met 5 sterren. Te weinig variatie in het voorgerechten buffet en dessertenbuffet. Er wordt heel veel om niet te zeggen te veel met dille gewerkt, bijna in elke salade of stoofpotje wordt hiermee afgewerkt. Door de uitgesproken en sterke smaak van het kruid smaakt alles al snel hetzelfde. De maaltijden worden heel industrieel bereid wat je vooral merkt in de smaak van de deserts. De afwerking en presentatie van de maaltijden is eveneens heel industrieel en geen 5 sterren waardig. De temperatuur van de maaltijden kan beter.

Bediening en personeel: 6/10 Tijdens onze eerste dagen van ons verblijf was het Hotel iets meer dan helft bezet. Desalniettemin merkte we toen al

• 8Xaviera10-08-2021

Glutenvrij goed geregeld!

Het resort ligt iets afgelegen, wat wij wel fijn vonden. Alles is heel mooi en schoon, het personeel is vriendelijk en het eten is iedere avond gevarieerd. Ikzelf moet glutenvrij eten, maar bij aankomst (laat in de avond) werd er speciaal glutenvrije pasta gemaakt. Bij het buffet was alles goed aangegeven en werd er goed rekening gehouden met mijn dieet.

• 8J.k14-08-2020

Heerlijk

Super hotel alles goed geregeld ook in deze corona tijd eten en drinken voldoende mogelijkheden 4 restaurants waarvan 3 alacart.Bij t strand(kiezel/zand)voldoende bedjes en bij t zwembad ook min puntje bij t zwembad als t waait vallen de parasols allemaal om tevens is er voor de kinderen weinig vertier in de zwembaden geen speeltoestellen of glijbanen aanwezig.Hotel rustig gelegen verderop in de straat wat winkeltjes en restaurantjes taxi standplaats en bushalte voor de deur lindos op 15 km

• 9Annet massy21-09-2019

Geweldig mooi hotel met mooie zwembaden waar bedjes genoeg zijn , eten was bijzonder goed en heel uitgebreid toetjes waren fenomenaal , erg schoon ook op het hele complex , kamers ruim en van alle gemakken voorzien , enige nadeel was busreis van 90 minuten naar het hotel maar het is het zeker waard .

• 10Kevin09-08-2019

Een echte aanrader!!

Heel verzorgd en sjiek hotel. Vriendelijk personeel, toffe animatie, lekker eten. 1 minpuntje... anderhalf uur van de luchthaven. Maar toch wel de moeite waard.

• 9PR27-07-2019

Fantastisch, met wat kleine opmerkingen

Wij waren erg tevreden, maar: Jammer dat onze preferenties niet bekend waren bij het hotel. Als je aankomt maar pas na middernacht arriveert, zou een drankje bij de bar wel lekker zijn. Het hotel is goed onderhouden. Het ziet er prima en doordacht uit. Kosten noch moeite zijn gespaard. Het hotel heeft ook veel kamers die niet op het hoofdgebouw aansluiten en zelfs wat achteraan het ressort. Het gratis Wi-Fi signaal is prima bruikbaar voor normaal internet. Onze kamer is best ruim, schoon, ruim ingericht en is zelfs voorzien van een ligbed op het terras. De indeling in het “hoofd’ restaurant geeft een massale indruk. Er is veel keuze aan het buffet, toch is er over de dagen dat wij er verbleven (9) weinig variatie (ondanks thema-avonden). In grote lijnen komt het op hetzelfde neer. Overigens hebben we heerlijk gegeten. Men deed erg zijn best (om het aan te vullen en schoon te houden). Prettig animatieteam. Voldoende zwembadbedjes.

Hotel Princess Andriana Resort info

Soort hotel

• StrandhotelBeschikbaar

Het complex

• Totaal aantal kamers537

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Hygiëne