Villa Petroto

GriekenlandRhodosKiotari

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Petroto voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 9.5Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

4 Reviews over Petroto

• 9Ideale uitvalsbasis om Rhodos te verkennen02-08-2015

Prachtige plek in gastvrije omgeving

Wij hebben 10 dagen doorgebracht op deze prachtige locatie. We hebben voornamelijk buiten geleefd, waar je eigenlijk alleen het geluid van de krekels hoort. Villa Petroto is een prima locatie om de binnenlanden van Rhodos te verkennen en de mooie zandstranden aan de oostkust van het eiland. Zorg dus dat je een auto huurt als je naar Villa Petroto gaat. De supermarkt is om de hoek en vlakbij vind je ook allerlei taverna's. Toen wij er waren was het goed warm, dus we waren blij dat de villa's zijn uitgerust met airco. Bij de villa, maar ook rondom het zwembad, staan heerlijke ligstoelen.

• 9Gertie25-04-2014

Heerlijke plek voor het Griekse vakantiegevoel

Ons verblijf bij Villa Petroto is zeer goed bevallen. We hadden de blauwe villa, met 2 aparte slaapkamers. Het was er heerlijk rustig, hadden het zwembad voor ons alleen. Uitzicht is prachtig, gastheer is erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen een paar keer heerlijke hapjes, soep en een paasontbijt! Met de auto is alles vanuit kiotari binnen handbereik, ook de zandstranden van tsambika beach en lindos. Ook voor kleine kinderen ( 3 en 1,5) is dit een erg mooie en geschikte accomodatie, wel even de poort naar buiten barricaderen , maar dat is een kleine moeite. Griekse zee, verse kruiden , warme zon.....heerlijk.

• 10Anita19-03-2014

In één woord geweldig!

Wat een geweldige plek en wat een gastvrijheid. Deze accommodatie is echt heel erg goed. Alles is tot in details uitgewerkt en afgewerkt. Veel privacy. De gastheer is heel erg gastvrij maar niet opdringerig. Alles is heel schoon. Eens in de drie dagen kwam de schoonmaakster. Dit is echt een geweldige plek voor een vakantie. Ik zal het iedereen aanraden!

• 9lex visser21-10-2012

Verwend in Petroto villas

Voor het eerst hebben we dit jaar onze vakantie in oktober via touroperator geboekt en we zijn zeer tevreden over de organisatie van onze reis en de informatie vooraf en tijdens het verblijf. De accommodatie was prima en we zijn door de vriendelijke eigenaar in de watten gelegd. Het hoogtepunt was het plateau met heerlijke Griekse hapjes die hij ons op een dag aanbood. Hoogtepunten om te bezichtigen vonden we het oude gedeelte in Rhodosstad, de vlindervallei en het gebied bij de zeven bronnen. Ook was het goed toeven op een aantal leuke zandstrandjes. Op loopafstand kun je uitstekend eten bij het Pelekan’s Nest. Bij de buren (Stefano) was het aanzienlijk minder goed. Bij het plannen van onze oktobervakantie in 2013 gaan we eerst zoeken bij de bestemmingen die touroperator aanbiedt.

Villa Petroto info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij