Villa Petroto

Kleine hotelsWeer vandaag26°22°
Villa Petroto
9,3

4 reviews over Villa Petroto in het Nederlands

Prachtige plek in gastvrije omgeving

Ideale uitvalsbasis om Rhodos te verkennen
2-8-2015

Wij hebben 10 dagen doorgebracht op deze prachtige locatie. We hebben voornamelijk buiten geleefd, waar je eigenlijk alleen het geluid van de krekels hoort. Villa Petroto is een prima locatie om de binnenlanden van Rhodos te verkennen en de mooie zandstranden aan de oostkust van het eiland. Zorg dus dat je een auto huurt als je naar Villa Petroto gaat. De supermarkt is om de hoek en vlakbij vind je ook allerlei taverna's. Toen wij er waren was het goed warm, dus we waren blij dat de villa's zijn uitgerust met airco. Bij de villa, maar ook rondom het zwembad, staan heerlijke ligstoelen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke plek voor het Griekse vakantiegevoel

Gertie
25-4-2014

Ons verblijf bij Villa Petroto is zeer goed bevallen. We hadden de blauwe villa, met 2 aparte slaapkamers. Het was er heerlijk rustig, hadden het zwembad voor ons alleen. Uitzicht is prachtig, gastheer is erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen een paar keer heerlijke hapjes, soep en een paasontbijt! Met de auto is alles vanuit kiotari binnen handbereik, ook de zandstranden van tsambika beach en lindos. Ook voor kleine kinderen ( 3 en 1,5) is dit een erg mooie en geschikte accomodatie, wel even de poort naar buiten barricaderen , maar dat is een kleine moeite. Griekse zee, verse kruiden , warme zon.....heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Apr 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In één woord geweldig!

Anita
19-3-2014

Wat een geweldige plek en wat een gastvrijheid. Deze accommodatie is echt heel erg goed. Alles is tot in details uitgewerkt en afgewerkt. Veel privacy. De gastheer is heel erg gastvrij maar niet opdringerig. Alles is heel schoon. Eens in de drie dagen kwam de schoonmaakster. Dit is echt een geweldige plek voor een vakantie. Ik zal het iedereen aanraden!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Verwend in Petroto villas

lex visser
21-10-2012

Voor het eerst hebben we dit jaar onze vakantie in oktober via touroperator geboekt en we zijn zeer tevreden over de organisatie van onze reis en de informatie vooraf en tijdens het verblijf. De accommodatie was prima en we zijn door de vriendelijke eigenaar in de watten gelegd. Het hoogtepunt was het plateau met heerlijke Griekse hapjes die hij ons op een dag aanbood. Hoogtepunten om te bezichtigen vonden we het oude gedeelte in Rhodosstad, de vlindervallei en het gebied bij de zeven bronnen. Ook was het goed toeven op een aantal leuke zandstrandjes. Op loopafstand kun je uitstekend eten bij het Pelekan’s Nest. Bij de buren (Stefano) was het aanzienlijk minder goed. Bij het plannen van onze oktobervakantie in 2013 gaan we eerst zoeken bij de bestemmingen die touroperator aanbiedt.

Gereisd Met partner in Thu Oct 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Afstand tot strand600 m

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Petroto in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Petroto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.