Appartement Paraktio Beach

3 reviews over Appartement Paraktio Beach in het Nederlands

superb

De Boer / Damste/
2-11-2009

Petroto is situated inland rather than on the sea side

Petroto ia a new small complex of 4 bungalows positioned 10 min walk downhill to the seaside.

Each house has excellent privacy- is perfectly appointed and surrounded by well looked after gardens and has very friendly staff.

Petroto belongs to Parakio beach appartments

Fantastische plek

sanne
9-10-2009

Paraktio Beach Apartments is een geweldige plaats om tot rust te komen. De eigenaar is behulpzaam en vriendelijk. 's Morgens op het terras heerlijk van het ontbijt genieten. Er zijn drie goede restaurants, twee supermarkten en een café. Vanuit het appartement kan men wandelingen ondernemen of fietsen. Er is geen overlast van de drie TE grote resorts, het is hier rustig.

Dit is de plek om tussen de lokale bevolking te leven.

2006

Paraktio Beach Apartments liggen NIET in Rhodos Stad, maar in Kiotari in het zuidoosten van het eiland (ongeveer 15 km ten zuiden van Lindos).

Je kunt het alleen individueel boeken, dus niet via een pakketreis.

Het kleine complex, drie appartementen (max. 4 personen) en drie studio's (max. 2 personen) ligt fantastisch op een heuveltje 20 meter van het zandstrand met ongelofelijke vergezichten over zee.

Kiotari stelt niet veel voor, een stuk of 4 all-inclusive hotels met voornamelijk (luidruchtige) engelsen en italianen. Gelukkig heb je daar in Paraktio geen enkele last van, je hoort alleen de golven en de wind. 's Ochtends ontbijten in het zonnetje op het terras van het bijbehorende restaurantje is iets wat je niet snel vergeet!

Echt een aanrader voor rustzoekers.

De familie die het complex beheert is zeer vriendelijk en gastvrij. Tip: de studio's op de begane rond hebben geen direct zeezicht. De appartementen op de eerste verdieping hebben een prachtig uitzicht op zee en de baai.

We hebben een aantal aanbieders voor Paraktio Beach voor je op een rij gezet:

Iliosreizen.nl
Iliosreizen.nl
Karins Choice
Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paraktio Beach in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paraktio Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.