4 vragen over Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa

• Sanne2011, 17-03-2019

Indeling en ligging kamer

Dag, Wij gaan met ons gezin (twee dochters van 5 en 7) op vakantie naar Het Mistis rodos hotel. We hebben de superior familie kamer met privezwembad geboekt, B2H. Nu hebben ze dit kamertype ( bij onze aanbieder) in zeer uiteenlopende prijsklassen. Wat is de precieze indeling van deze kamer? Waar is kamertype B2H precies op het complex gesitueerd? Verder genieten we al volop van de voorpret met zn viertjes! Maar wie kan ons helpen met deze vraag?

Alvast bedankt voor uw reactie!

Marielle, 04-05-2019

Hoi,

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar hoor graag waar je deze kamer hebt geboekt. Ik zie namelijk alleen dat Neckermann een familiekamer met privezwembad aanbiedt. Sunweb bijv, heeft het over een familiekamer met gedeeld zwembad. Het is voor mij erg onduidelijk nu...

Ik hoor het graag.

• Nadine, 15-07-2012

kluis op kamer?

Wij vertrekken binnenkort hier naartoe en ik moet zeggen dat ik het raar vind dat er nog geen commentaren dit jaar zijn bijgekomen... Weinig interesse naar dit hotel? Kan eventueel iemand die er al wel is geweest me vertrellen of er een kluis op de kamer is voorzien?

• Nadine, 05-07-2012

Safe op kamer?

Hallo, wij vertrekken binnenkort naar Mitsis Rhodos Village en wou even weten of er een safe op de kamer is? Heel erg bedankt voor een antwoord

gh_berenbroek, 23-12-2012

Zou het niet weten. Hopelijk hebben jullie meer plezier dan ons. Een keer maar nooit weer. We hebben geen kamer in het hoofdgebouw gehad maar een kamer in een van de omliggende gebouwen. Het hotel is tegen een berg aangebouwd. Heel veel trappen lopen.

• petra, 01-07-2010

lange broek

hallo wij gaan volgende week naar dit hotel,maar heb net pas gelezen dat mijn man tijdens het avond eten een lange broek aan moet klopt dat.en de rest van de avond kan hij dan wel een nette 3kwart broek aan of mag dat ook niet danke groetjes petra

petra, 05-12-2011

Hallo, Wij zijn in hotel Mitsis Rhodos Village geweest en niet het hotel wat u vraagt. Mitsis Rhodos Village ligt ook tegen een heuvel. In het hotel zelf ligt een lift die je een heel eind op weg helpt als je op het heuvelgedeelte je kamer hebt liggen. Wij waren daar met onze ouders van 80 en 74 jaar oud. Moeder is slecht ter been en toch heeft ze het de hele week gered daar. Een kwestie van rustig aan doen was haar motto.

Petra, 28-07-2011

Hallo, ik zag je vraag staan op zoover Ik neem aan dat jullie terug zijn van vakantie? Hoe was het? wij gaan in sept. naar hetzelfde hotel, kun je mij iets vertellen svp?

Wat ik ook belangrijk vind om te weten is de ligging.

bedankt, groetjes van Petra

Grada, 03-12-2011

Hallo. Ik zag dat jullie in HotelMiraluna village zijn geweest. Kan U mij ook zeggen of dit hotel , of eigenlijk de omgeving geschikt is voor ouderen? In de reisbeschrijving staat dat het hotel tegen een heuvel aan ligt, is het dus veel klimwerk? Ik ben 75 en dat is wat ik wil weten, hopend dat U mij andwoord kan geven, heb Arke al gebeld maar die konden me niet helpen. Bij voorbaat dank Grada v Bemmel

petra, 28-07-2011

Hallo

Wij zijn idd al terug was het vorig jaar,het is ons heel goed bevallen. Wij zijn begin juli geweest en was het hotel wel vol maar niet te druk. Alleen de terrasjes bij het hotel zijn wat klein,maar omdat wij op tijd (rond 18.30-19.00)gingen eten hadden wij wel altijd plaats op het terras. Het eten was prima ik had voor de eerste keer niet na tien dagen dat ik uit aan het kijken was naar het eten van thuis. Terwijl het eten op andere plaatsen waar we geweest zijn ook wel goed was,maar je had voldoende keus zoveel keus heb ik thuis niet,ook de toetjes je kon kiezen uit gebakjes pudding of ijs. Kiotari is de warmste plaats zeiden ze en het was heerlijk wat tempratuur betreft,mijn man heeft gewoon in de nette korte of 3/4 broek gelopen heeft niemand iets van gezegd. Lindos is de moeite waard daar kunnen jullie gewoon met de bus van voor het hotel heen,kaartjes kun je geloof ik in het hotel kopen maar weet ik niet meer zeker moet je effe vragen exursies zijn leuk alleen het vlinderbos zou ik niet nog een keer doen want dat zijn veel de zelfde bruine en moet je als je daar bent nog een keer extra entree betalen. Jullie kunnen ook in het hotel een auto huren met navigatie moet ook heel fijn zijn,wij hebben het niet gedaan en daar hebben we spijt van. Wij wensen jullie net zo'nfijne vakantie als wat wij hebben gehad dan komt het wel goed. Wij zijn dit jaar voor het eerst naar turkije geweest en nooit meer,wat een verschil tegen over griekenland.groetjes petra

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Rodos Village Beach & Spa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl