Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa

Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa

8.6Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Kiotari

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Rodos Village Beach & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie

Bij Mitsis Rodos Village word je hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Ook het animatieteam is erg goed en klantgericht. De kamers hier zijn wat verouderd, maar hebben wel een prima balkon. Mitsis Rodos Maris Resort & Spa ligt op een heuvel, dus is minder geschikt voor mensen slecht ter been. Bezoek Lindos en de Kallithea Springs.

225 reviews over Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa

• 2019
    9Bert06-11-2019

Geweldig fijn hotel

Super hotel, goed eten, vriendelijke mensen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9A13-10-2019

Geweldige luxe vakantie

Heerlijke schone kamer met zeezicht en balkon. Zeer goed eten vooral in het Italiaans, Grieks en Aziatisch restaurant en de crêperie. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, animatie is goed. Zwembaden zijn erg schoon en mooi. Ligging is goed, 5 min naar het strand en winkeltjes op loopafstand. Lekkere cocktails aan de bar en veel verschillende loungeruimten waar je heerlijk kunt zitten. Het complex is ruim opgezet, maar als je wil, kun je met golfkarretje overal naartoe worden gebracht. Je kamer wordt elke dag goed schoongemaakt, elke dag schone (bad) handdoeken, koelkast wordt steeds bijgevuld. Wij zijn dit jaar 2 keer in dit prachtige hotel geweest. Kortom echt een top hotel. Tip: boek zelf een taxi vanaf het vliegveld, dan ben je er in 1 uur. Als je met een touroperator bus gaat ben je 2,5 uur bezig.

Stelios Matsigkos, Hotel manager, 23-10-2019

Dear A,

Thank you for selecting Mitsis Rodos Village Beach Hotel& Spa, Rhodes and for writing such a nice review on Zoover. I am happy to read that you have enjoyed your stay and that you found the food choice to your complete satisfaction. Thank you also for your kind words about our very friendly staff who made a difference during your stay and were attentive to your needs. It will give me great pleasure to welcome you and offer you another memorable experience.

Best regards, Stelios Matsigkos General Manager

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Veerle21-08-2019

Fantastisch verblijf in kindvriendelijk hotel

Wij ( gezin met 2 kinderen resp. 3 en 6 jaar) hebben een fantastisch verblijf achter de rug in het hotel. Ruime kamer die nog niet gerenoveerd was maar wel zeer proper. Personeel was zéér vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreide keuze voor het eten zowel in buffetrestaurant als á la carte restaurant. Extra’s voor de kinderen zoals suikerspinnen in de namiddag en popcorn tijdens mini disco. Enthousiast animatieteam voornamelijk gericht op Franstalige maar ze doen zeker de moeite om Engels te spreken. Wij hadden een topverblijf en vinden dit hotel een echte aanrader.

Stelios Matsigkos General Manager, Hotel manager, 23-08-2019

Dear Veerle

Thank you very much for the wonderful review and I am delighted that your vacation at Mitsis Rodos Village Beach Hotel& Spa was most enjoyable. It will be my pleasure to share your sentiments with our team and we will continue to work diligently to exceed expectations. Once again, I greatly appreciate your notes and look very much forward to welcome you back again soon at Mitsis Rodos Village Hotel& Spa

Warm Regards Stelios Matsigkos General Manager

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Natasja Bezemer10-06-2019

Magnifiek!

Genoten van een heerlijke vakantie met veel zon en lekker eten. Iedere ochtend was er voor ons (wij eten glutenvrij) de keuze uit pannenkoeken, broodjes, croissantjes, koekjes en boterhammen. Voor de middag/avond kon er spaghetti of pizza gemaakt worden en werd het vlees/vis speciaal bereid. Leuke obers en koks. In de A la Carte restaurantjes werd ook rekening gehouden met glutenvrij eten . Zeker genoten van het enthousiaste animatieteam van touroperator bij diverse activiteiten zoals aquagym en darts. In de avond was er een leuke show om naar te kijken. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam of het ging om een schone handdoek of het brengen naar een tafeltje voor het eten. Mooie kamer met mooi uitzicht en een leuk zwembad.

Stelios Matsigkos General Manager, Hotel manager, 23-06-2019

Dear Natasja , Thank you so much for your wonderful comments. We do appreciate them a lot. We are pleased to know you had a fabulous stay and we are looking forward to welcoming you back soon.

Kind Regards

Stelios Matsigkos

General Manager

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8StanH31-05-2019

Mooi en comfortabel complex, maar niet nogmaals

Een mooi gelegen complex. Schone kamers, maar helaas niet zo ruim als beschreven (wij hadden een superior family private pool). 2 mooie zwembaden, maar te weinig bedjes. Het eten is over het algemeen prima, zowel in het buffetrestaurant als in de specialiteitenrestaurant. Wat ons tegenviel was, op enkele uitzonderingen na, de onverschilligheid van het personeel, met name in de restaurants en bars. Af en toe tot op het onfatsoenlijke af. Dit is de derde keer dat wij bij een Mitsis hotel hebben geboekt en dit hebben we niet eerder meegemaakt. De door touroperator beschreven faciliteiten (escape room, champagnebar, ultra all inclusive) hebben wij niet gevonden.

Stelios Matsigkos, Hotel manager, Hotel manager, 02-06-2019

Dear StanH, Thank you for sharing on line your holiday experience .As we read besides a few drawbacks your overall impression was good.

We take under serious consideration all of your thoughts as our goal is to improve ourselves and the service we provide to our guests but we are very worried about your comments for indifference staff as you describe it here.Our staff are among the best and they are very much praised by all our guests almost in every single feedbacks we receive.

Additionally, we have never advertise any champagne bar to our all inclusive offers, It is indeed exist to our sister hotels Mitsis Alila and Mitsis Laguna.

Thank you for your compliments regarding our hotel cleanliness and the culinary variety and tasty food.

Thank you very much for choosing Mitsis Rhodos Village for your holidays.We do look forward to welcoming you back.

Kind Regards Stelios Matsigkos General Manager

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Luijten01-05-2019

Een heerlijke vakantie

We hebben een uitstekend verblijf gehad in dit hotel en hebben dan ook geen echte klachten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (iedereen heeft wel eens een mindere dag, dat heb je bij 100-150 man personeel). Het eten en drinken was goed. Het hotel was erg schoon; zowel kamer, zwembad en andere faciliteiten. En de minibar wordt (zoals aangegeven) om de dag aangevuld.

Wij zaten in het lager gelegen deel vlakbij het zwembad, dus wij hadden geen last van de trappen/hellingen. Maar het hotel heeft veel liften en personeel brengt met golfkarren gasten naar boven. Dus daar wordt rekening mee gehouden. Enig minpuntje vonden we dat het animatieteam grotendeels bestaat uit Franse en Duitse medewerkers (overigens erg enthousiast en vriendelijk, dus geen klacht). Maar voor onze (Nederlandse) dochter was een Nederlands sprekend animatie-teamlid wel prettig en toegankelijker geweest.

Stelios Matsigkos, Hotel manager, Hotel manager, 02-05-2019

Dear Luijten, your feedback is greatly appreciated and we are very happy to know you enjoyed your experience. Rest assured that your mentions and comments have been shared with the chief Animator. We look forward to hosting you and your family once again in the near future.

Kind Regards

Stelios Matsigkos

Hotel Manager

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann

• 9drs. A28-03-2019

Heerlijk

Het hotel was net verbouwd

Stelios Matsigkos, Hotel manager, 22-04-2019

Dear Mr. Heerlijk

We thank you very much for taking the time to share your experience at Mitsis Rodos Village Hotel& Spa on Zoover. It makes us very happy that you noticed that our hotel is newly renovated and you made good use of our facilities. It will give me great pleasure to welcome you again and offer you another memorable experience.

Kind regards Stelios Matsigkos General Manager

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 2018
    10Janiine pellaers02-11-2018

Kan niet wachten om weer te gaan!

Je komt binnen en je voelt je meteen thuis . Ze verwelkomen je als familie . Nog nooit zo een goede service gehad als daar . Een All in hotel met 9 restaurants Waar je zo vaak heen kan als je wilt, animatie een 10 . Als je eenmaal bent geweest blijf je terug gaan . Rhodos zelf is ook heel mooi . Ben er zelf al heel vaak geweest maar je blijft nieuwe dingen ontdekken

Mitsis Rodos Village, Hotel manager, 12-11-2018

Dear Janine,

Thank you for your kind comments. We are delighted to receive your review as we very well know your feelings about our property. We trust to keep welcoming you in the seasons to come in the same frequency we welcome your family who we uncondiniotnaly love.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Elly06-06-2018

Zeer geslaagde vakantie!

Zéker voor Griekse begrippen een heel uitgebreide all-inclusive, wij waren aangenaam verrast! Mooi hotel; wordt nog veel aan vernieuwd en verbeterd. Erg schoon (zelfs elke dag schone lakens), over het algemeen vriendelijke hosts (we hebben allemaal wel eens onze dag niet, toch?) die erg hard werken om het de gast naar de zin te maken. Voordeelkamer geboekt met landzicht, toch een prachtige kamer met zeezicht gekregen. Deze kamers zijn wel wat gedateerd, maar ruim en erg schoon. Prima ruim balkon. Auto huren (in het hotel) een aanrader; geen gedoe en niet duur. Kleine minpuntjes: a-la-carte restaurants niet echt knus/gezellig, minibar wordt niet bijgevuld als afgesproken (was 1x per 4 dagen) en in ons geval was de transfer een drama (heenweg 4 uur over gedaan). Wij kozen er voor op de terugweg een auto te huren en deze op het vliegveld achter te laten. Kosten: 40 euro (taxi kost 80 euro). Zeker doen: Lindos en Kallithea Springs. Top!

Matsigkos, Hotel manager, 08-06-2018

Dear Elly,

Than kyou very much for your review, It is wonderful for us knowing you rank us amongst the top choices of the hotels you've visited around Greece. We always set our aim as high as possible. We regret to read you did not get your mini bar refill as frequent as you should. We never forget to refill unless you give us a 'do not disturb' card, in that case we do not bother you and mark your room in nexts day list. A small minor dault that certainly as we understand did not affect your overall impression about our property.

We are looking forward to welcoming you back again in the near future.

Kind Regards Stelios Matsigkos Hotel Manager

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7Deborah23-10-2017

Goed hotel

Groot hotel, ligt gebouwd op een heuvel, dus veel trappen lopen. Kamers wel wat gedateerd. Vriendelijk personeel. Het eten was goed. Strand aan de overkant gescheiden dor een weg. Dus via een trap bereikbaar. Geen goed hotel voor oudere mensen of mensen die slecht ter been zijn. Lokatie hotel is rustig gelegen. Ongeveer 1 uur met de bus van Rhodos stad. Diverse zwembaden en diverse plekken waar je de hele dag kan eten, wel leuk. Geen zandstrand, kiezels wel waterschoenen nodig.

Matsigkos, Hotel manager, 24-10-2017

Dear Debora,

Thank your for your bullet point review, We are pleased to read that most aspects of your stay and mostly the ones having to do with our property and services were up to your standards. As much as we try we cannot change our architecture or location!

We always inform in advance all our guests via our hotels brochures that we are not an ideal hotel for elderly people, anyhow that you for your concern about that particular group.

We hope to welcome you back in the near future.

Kind Regards Stelios Matsigkos Hotel manager

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras