Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°24°
9,8

Bij Mitsis Rodos Village word je hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Ook het animatieteam is erg goed en klantgericht. De kamers hier zijn wat verouderd, maar hebben wel een prima balkon. Mitsis Rodos Maris Resort & Spa ligt op een heuvel, dus is minder geschikt voor mensen slecht ter been. Bezoek Lindos en de Kallithea Springs.

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Rodos Village Beach & Spa voor je op een rij gezet:

121 reviews over Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa in het Nederlands

Magnifiek!

Natasja Bezemer
10-6-2019

Genoten van een heerlijke vakantie met veel zon en lekker eten. Iedere ochtend was er voor ons (wij eten glutenvrij) de keuze uit pannenkoeken, broodjes, croissantjes, koekjes en boterhammen. Voor de middag/avond kon er spaghetti of pizza gemaakt worden en werd het vlees/vis speciaal bereid. Leuke obers en koks. In de A la Carte restaurantjes werd ook rekening gehouden met glutenvrij eten . Zeker genoten van het enthousiaste animatieteam van touroperator bij diverse activiteiten zoals aquagym en darts. In de avond was er een leuke show om naar te kijken. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam of het ging om een schone handdoek of het brengen naar een tafeltje voor het eten. Mooie kamer met mooi uitzicht en een leuk zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stelios Matsigkos General Manager, Hotel manager, 23-6-2019

Dear Natasja , Thank you so much for your wonderful comments. We do appreciate them a lot. We are pleased to know you had a fabulous stay and we are looking forward to welcoming you back soon.

Kind Regards

Stelios Matsigkos

General Manager

Mooi en comfortabel complex, maar niet nogmaals

StanH
31-5-2019

Een mooi gelegen complex. Schone kamers, maar helaas niet zo ruim als beschreven (wij hadden een superior family private pool). 2 mooie zwembaden, maar te weinig bedjes. Het eten is over het algemeen prima, zowel in het buffetrestaurant als in de specialiteitenrestaurant. Wat ons tegenviel was, op enkele uitzonderingen na, de onverschilligheid van het personeel, met name in de restaurants en bars. Af en toe tot op het onfatsoenlijke af. Dit is de derde keer dat wij bij een Mitsis hotel hebben geboekt en dit hebben we niet eerder meegemaakt. De door touroperator beschreven faciliteiten (escape room, champagnebar, ultra all inclusive) hebben wij niet gevonden.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Stelios Matsigkos, Hotel manager, Hotel manager, 2-6-2019

Dear StanH, Thank you for sharing on line your holiday experience .As we read besides a few drawbacks your overall impression was good.

We take under serious consideration all of your thoughts as our goal is to improve ourselves and the service we provide to our guests but we are very worried about your comments for indifference staff as you describe it here.Our staff are among the best and they are very much praised by all our guests almost in every single feedbacks we receive.

Additionally, we have never advertise any champagne bar to our all inclusive offers, It is indeed exist to our sister hotels Mitsis Alila and Mitsis Laguna.

Thank you for your compliments regarding our hotel cleanliness and the culinary variety and tasty food.

Thank you very much for choosing Mitsis Rhodos Village for your holidays.We do look forward to welcoming you back.

Kind Regards Stelios Matsigkos General Manager

Een heerlijke vakantie

Luijten
1-5-2019

We hebben een uitstekend verblijf gehad in dit hotel en hebben dan ook geen echte klachten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (iedereen heeft wel eens een mindere dag, dat heb je bij 100-150 man personeel). Het eten en drinken was goed. Het hotel was erg schoon; zowel kamer, zwembad en andere faciliteiten. En de minibar wordt (zoals aangegeven) om de dag aangevuld.

Wij zaten in het lager gelegen deel vlakbij het zwembad, dus wij hadden geen last van de trappen/hellingen. Maar het hotel heeft veel liften en personeel brengt met golfkarren gasten naar boven. Dus daar wordt rekening mee gehouden. Enig minpuntje vonden we dat het animatieteam grotendeels bestaat uit Franse en Duitse medewerkers (overigens erg enthousiast en vriendelijk, dus geen klacht). Maar voor onze (Nederlandse) dochter was een Nederlands sprekend animatie-teamlid wel prettig en toegankelijker geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Stelios Matsigkos, Hotel manager, Hotel manager, 2-5-2019

Dear Luijten, your feedback is greatly appreciated and we are very happy to know you enjoyed your experience. Rest assured that your mentions and comments have been shared with the chief Animator. We look forward to hosting you and your family once again in the near future.

Kind Regards

Stelios Matsigkos

Hotel Manager

Heerlijk

drs. A
28-3-2019

Het hotel was net verbouwd

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018
Stelios Matsigkos, Hotel manager, 22-4-2019

Dear Mr. Heerlijk

We thank you very much for taking the time to share your experience at Mitsis Rodos Village Hotel& Spa on Zoover. It makes us very happy that you noticed that our hotel is newly renovated and you made good use of our facilities. It will give me great pleasure to welcome you again and offer you another memorable experience.

Kind regards Stelios Matsigkos General Manager

Kan niet wachten om weer te gaan!

Janiine pellaers
2-11-2018

Je komt binnen en je voelt je meteen thuis . Ze verwelkomen je als familie . Nog nooit zo een goede service gehad als daar . Een All in hotel met 9 restaurants Waar je zo vaak heen kan als je wilt, animatie een 10 . Als je eenmaal bent geweest blijf je terug gaan . Rhodos zelf is ook heel mooi . Ben er zelf al heel vaak geweest maar je blijft nieuwe dingen ontdekken

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Mitsis Rodos Village, Hotel manager, 12-11-2018

Dear Janine,

Thank you for your kind comments. We are delighted to receive your review as we very well know your feelings about our property. We trust to keep welcoming you in the seasons to come in the same frequency we welcome your family who we uncondiniotnaly love.

Zeer geslaagde vakantie!

Elly
6-6-2018

Zéker voor Griekse begrippen een heel uitgebreide all-inclusive, wij waren aangenaam verrast! Mooi hotel; wordt nog veel aan vernieuwd en verbeterd. Erg schoon (zelfs elke dag schone lakens), over het algemeen vriendelijke hosts (we hebben allemaal wel eens onze dag niet, toch?) die erg hard werken om het de gast naar de zin te maken. Voordeelkamer geboekt met landzicht, toch een prachtige kamer met zeezicht gekregen. Deze kamers zijn wel wat gedateerd, maar ruim en erg schoon. Prima ruim balkon. Auto huren (in het hotel) een aanrader; geen gedoe en niet duur. Kleine minpuntjes: a-la-carte restaurants niet echt knus/gezellig, minibar wordt niet bijgevuld als afgesproken (was 1x per 4 dagen) en in ons geval was de transfer een drama (heenweg 4 uur over gedaan). Wij kozen er voor op de terugweg een auto te huren en deze op het vliegveld achter te laten. Kosten: 40 euro (taxi kost 80 euro). Zeker doen: Lindos en Kallithea Springs. Top!

Gereisd Met partner in mei 2018
Matsigkos, Hotel manager, 8-6-2018

Dear Elly,

Than kyou very much for your review, It is wonderful for us knowing you rank us amongst the top choices of the hotels you've visited around Greece. We always set our aim as high as possible. We regret to read you did not get your mini bar refill as frequent as you should. We never forget to refill unless you give us a 'do not disturb' card, in that case we do not bother you and mark your room in nexts day list. A small minor dault that certainly as we understand did not affect your overall impression about our property.

We are looking forward to welcoming you back again in the near future.

Goed hotel

Deborah
23-10-2017

Groot hotel, ligt gebouwd op een heuvel, dus veel trappen lopen. Kamers wel wat gedateerd. Vriendelijk personeel. Het eten was goed. Strand aan de overkant gescheiden dor een weg. Dus via een trap bereikbaar. Geen goed hotel voor oudere mensen of mensen die slecht ter been zijn. Lokatie hotel is rustig gelegen. Ongeveer 1 uur met de bus van Rhodos stad. Diverse zwembaden en diverse plekken waar je de hele dag kan eten, wel leuk. Geen zandstrand, kiezels wel waterschoenen nodig.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017
Matsigkos, Hotel manager, 24-10-2017

Dear Debora,

Thank your for your bullet point review, We are pleased to read that most aspects of your stay and mostly the ones having to do with our property and services were up to your standards. As much as we try we cannot change our architecture or location!

We always inform in advance all our guests via our hotels brochures that we are not an ideal hotel for elderly people, anyhow that you for your concern about that particular group.

We hope to welcome you back in the near future.

Kind Regards Stelios Matsigkos Hotel manager

Great holiday !

Van Dermal
12-9-2017

heel vriendelijk personeel en een heel lekkere keuken!!! prachtige accommodatie met heel verzorgde kamers.Zeer proper en goed onderhouden accommodatie De all in is zeker een aanrader en de themarestaurants zijn ook aan te bevelen.. Het animatieteam maakte onze vakantie helemaal af, er waren namelijk weinig mensen van een wat jongere leeftijd.

Gereisd Met vrienden in september 2017
Matsigkos, Hotel manager, 13-9-2017

Dear Van Dermal,

Thank you for your wonderful comments. We are delighted that you enjoyed your stay and glad to have created a great memory.

We trust to welcome you again very soon.

wederom een geweldige vakantie

marpim
30-8-2017

Wij waren hier 3 tm 13 augustus.Kamer was goed , alleen de badkamer verouderd maar je krijgt wat je boekt en wat kleine probleempjes werden snel en goed opgelost. Ook hier is het handdoeken race bij de zwembaden maar wij zijn strandmensen en daar waren altijd voldoende bedjes met parasols. De zee was erg kalm en op het strand een bar, pizzeria en schone toiletten. Eten hebben wij alleen in het buffet restaurant gedaan , wij vonden de keuze en de kwaliteit gewoon goed. Het hotel is Frans georiënteerd maar wij habben daar geen hinder van. Entertainment overdag sport en spel en in de avonden shows , er waren er heel leuk maar ook een paar mhhh. Diverse bars, met en zonder achtergrondmuziek maar juist gezellig voor een praatje en een kaartje leggen. Nederlanders zijn er weinig maar we voelden ons ook erg welkom in het hotel. Verder vonden we het hele hotel erg schoon en al het personeel heel vriendelij. Wij gaan zeker terug naar dit of ander Mitsis hotel. ps een 1 = geen gebruik gemaakt

Gereisd Met partner in augustus 2017
Matsigkos, Hotel manager, 3-9-2017

Dear Marpin,

Thank you for spending time to share your feedback online with us. We are pleased to read that your overall experience in our property met your expectations.

Thank you for pointing out certain aspects of your stay which you believe we need to mend them. Please be ensured that we have taken them all on board.

We would be very happy to welcome you back iin the near future.

Nooit en te nimmer meer

RC
23-8-2017

Wat een enorm slecht resort. Laten we beginnen dat de kamers in orde waren, maar al het andere in het resort was knudde en totaal niet erop gericht gasten tevreden te houden. Het eten in het restaurant was abominabel slecht, enige wat te eten was was het ontbijt maar de lunch en het diner was benedenmaats. Gelukkig waren er die kleine tentjes waar men kon eten maar iedere dag volgeboekt dus bijna 11 dagen lang hamburger of pita gyros gegeten. Je had wel animatie maar dat was vooral gericht op oostblokkers en engelsen en stelde totaal niks voor. Wou men een gezellige avond maken op het terras bij de bar dan kon je dat gezellig wel vergeten, amper verlicht en nooit eens wat leuke achtergrondmuziek of live muziek. Klachten kon men zich in zijn haren smeren want daar werd totaal niks mee gedaan of men werd voor gek verklaard of afgeblaft. In kiotari is de wereld met zakken dichtgeplakt, gaat de zon onder dan is men ook afgesloten van de rest van de wereld. Ook het zwembad was nakkes...vies zout water, als men bij de bedjes ging poetsen dan spoot men de rotzooi naderhand weg richting het zwembad. Enige positieve wat ik te melden heb is dat de wifi goed was (wel betaald) en dat het meisje wat op het terras bediende vriendelijk was en de barman achter de poolbar. Maar dit resort nooit van zijn leven meer al kreeg ik geld toe.

Matsigkos, Hotel manager, 10-9-2017

Dear Guest,

We are deeply sorry that we did not manage to meet your expectations.

From your comments we understand that we failed to deliver you the service you required.

We hope that you will allow us another chance in the future to mend your perspective in regards to our property.

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Rodos Village Beach & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.