Hotel Mitsis Rodos Maris Resort & Spa

9.6Hygiëne

Hotel Info

• All inclusive
  • Animatieprogramma

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Rodos Maris Resort & Spa voor je op een rij gezet:

103 reviews over Hotel Mitsis Rodos Maris Resort & Spa in het Nederlands

• 9Priscilla15-09-2019

Heerlijk gehad!

Het is een mooi resort, alles goed geregeld! Mooi strand, genoeg activiteiten die je kunt ondernemen. Schone kamers en lekkere restaurants. Veel beter dan het buffet restaurant, dat is chaotisch druk en heeft niet onze voorkeur. Het feit dat we niet in hoogseizoen zaten was wel fijn, er was op tijd te reserveren voor de restaurants en altijd bedjes beschikbaar, in het hoogseizoen zal het drukker zijn en minder relaxed verwacht ik; het is wel een groot resort namelijk...

8Service
    9Hygiëne

Geboekt bij neckermann
  • 10Roger Valkering30-06-2019

Heerlijk hotel aangelegd als een dorpje .

Vlak aan het strand. Ligt op een lichte helling. Voor rolstoelen zijn er wel hellingen maar deze is o.a. naar het hoofdgebouw behoorlijk steil en hoog. Heerlijk hotel aangelegd als een soort dorp met een koffietentje met zitjes onder een grote plataanboom. Vriendelijk personeel. Strandbar en ook tosti´s/hotdogs en een pizza afhaal. De cocktails zijn van betere kwaliteit dit jaar doordat ze beter doseren. De kleine restaurantjes (Grieks/Aziatisch/Mexicaans) zijn van betere kwaliteit dan het hoofdrestaurant. Deze zijn te boeken via een computer in de hal bij de grote restaurant, tot 3 dagen vooruit.

10Ligging
    10Kamers

• 10YV19-06-2019

Perfecte vakantie gehad!!

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad, prima kamers, die goed schoongehouden houden, koelkastje wordt om de dag bijgevuld. Goed hoofdrestaurant en hele goede specialiteitenrestaurantjes (Mexicaans/Aziatisch/Grieks). Verder is de service echt top, vanaf de kamer, de spa, bars tot zelfs op het strand, waar een goede en hele gezellige beachbar is. Op het strand kun je ook pizzaslides krijgen! Het personeel is echt top, heel erg vriendelijk, kortom wij voelden ons er thuis!!

10Kamers

Alleenreizend

• 9Germa Geluk02-05-2019

Wij hebben 10 dagen doorgebracht in dit hotel. We hebben erg genoten van onze vakantie. Het eten was heerlijk. Cocktails werden gebracht bij je strandbedje. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook voor de kinderen was het een feest om hier te verblijven. De kamers waren netjes en schoon. Koelkast werd om de twee dagen aangevuld. Geweldig hotel!

10Prijs/kwaliteit
    10Eten
    8Kindvriendelijk
    9Hygiëne

• 2018
    9Lotte Valkering28-10-2018

Fantastisch hotel!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Mitsis Rodos Maris. Heel erg vriendelijk personeel die zelfs de drankjes naar je toe brengen aan het zwembad en het strand. Het animatie team is enthousiast en naast het zwembad ook elke dag te vinden is op t strand voor de aquazumba. Het eten is erg goed, voor iedereen is er wel wat te vinden (ook vegetarisch) en veel variatie met de thema avonden. De kamers zijn erg schoon en ruim, goede bedden en elke dag een aangevuld koelkastje! De sfeer is geweldig! Ik kom zeker terug!

• Oude reviews

9Yvonne26-10-2018

Tophotel in het zuidoosten van Rhodos

We hebben een fantastische vakantie in Hotel Rodos Maris doorgebracht. Van ontvangst tot vertrek was alles perfect geregeld. Ondanks dat het hoogseizoen was, hadden we altijd een plekje bij het zwembad of aan het strand. De kamers zijn mooi, bedden zijn goed en het koelkastje wordt iedere dag bijgevuld. Het lijkt net een klein dorpje! Eten is prima, ook in de diverse specialiteitenrestaurants. Het personeel is fantastisch, altijd even vriendelijk, je voelt je er echt thuis. Een echte aanrader, wij gaan zeker terug!

Met oudere kinderen

• 2017
    8frans van vliet13-10-2017

prima vakantie gehad

prima vakantie gehad alleen bij aankomst op het vliegveld geen hostes gezien van touroperator. hotel was prima vriendelijke mensen met name dimitros die ons als friend van mitsis prima heeft geholpen. kamers misschien ietwat gedateerd maar daar ben je in principe alleen om te slapen. eten was goed en gevarieerd, ook de ala carte restaurants waren prima hebben nu op verschillende eilanden in griekenland genoten van de mitsis gastvrijheid. Wij zijn alweer onze volgende mitsis vakantie aan het plannen.

8Hygiëne
    7Zwembad
    7Kamers
    9Service
    7Ligging

Met oudere kinderen

• 7Tops04-09-2017

goed hotel, mooi groot strand wel met keitjes,

buiten hotel is er niet veel te zien, positief: pizzarestaurantje aan het strand van het hotel is lekker en burgerrestaurant ook die tijdens de middag open is het hotel zelf is niet zo goed onderhouden, er zijn oude en nieuwe kamers spijtig genoeg hadden wij een oude kamer, zonder douchegordijn,

7Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    7Zwembad
    5Kamers
    7Service
    6Ligging

• 9ingrid17-08-2017

super hotel

Super hotel voor relaxvakantie.Zeer vriendelijk personeel en niets is te veel.Zelfs de drankjes worden op het strand en aan het zwembad gebracht.Actief animatieteam,ook voor de tieners en kleine kinderen.Transfer naar het hotel is ongeveer anderhalf uur.Aanrader zijn de kamers met zeezicht,en een tocht met de boot (glazen bodem)van 2 1/2 uur met zwempauze.

10Eten
    9Kindvriendelijk

• 9Menno van der Kooij07-05-2017

Uitstekende locatie met fantastische service

wij hebben met ons gezin, 2 volwassenen en 2 kinderen hier een super week gehad in mei 2017. Service was uitstekend, van al het personeel van receptie tot de tuinmannen. Iedereen stond voor je klaar en had lol in het werk. vooronze jarige zoon werd een taart geregeld, welke door een groep personeel zingend werd binnen gebracht. Eten was redelijk gevarieerd en goede kwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. wat ons betreft een aanrader in ieder geval in het voor seizoen.

9Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit

3 tips over Hotel Mitsis Rodos Maris Resort & Spa

• Familie_Klebeck, 11-05-2013

Kiotari is geen uitgaansbestemming, maar echt voor een ontspannenvakantie. bus naar Lindos stopt echter voor het hotel, en een auto huren is niet duur. Rhodosstad is een uur rijden, de transfer is vrij lang, maar de mooie bestemming zeker waard. Wij gingen voordelig met Duitse TO vanaf Hannover. Onze kinderen zijn 6 en 8, maar ons lijkt dit hotel met een kindje dat net kan lopen / tot 3 jaar niet fijn. Veel trappen, kiezelstrand, geen echt ondiep zwembad. Heb je het wel druk mee. Verder super!

• Rudi, 16-10-2014

Wanneer je een auto wil huren raad ik u ten sterkste aan om AVIS te nemen. Er zijn er andere, maar deze zeggen dat u 100% gedekt bent, doch in werkelijkheid is dit niet zo. Bij AVIS geniet u van een autoverzekering zoals in België en Nederland ! Dit is een gouden tip die ik u geef.

• Familie van der Hulst, 10-06-2015

'smiddags lunchen bij de Italiaan. Koffie espresso halen bij de WiFi bar beneden.

2 vragen over Hotel Mitsis Rodos Maris Resort & Spa

• petra, 06-06-2011

ligging hotel mitsis rodos village

hallo volgens de neckerman site ligt het hotel gescheiden door een weg langs het strand volgens de neckerman catalogus ligt het hotel op een heuvel (achter) hotel Sentido mitsis rodos village. Wie kan me zeggen hoe de liggen nu precies is?

Familie_Klebeck, 11-05-2013

Hoi wij zaten in hotel mitsis maris. Dat ligt aan de rustige strandweg aan het strand. De hoofdingang is aan de doorgaande weg. Aan de overkantvandeze doorgaande weg ligt het andere hotel van Mitsis, rodos village. Dat ligt dus aan de doorgaande weg en inderdaad op een heuvel.

• Merie, 30-06-2016

Hallo,

Ik zie dat er Wifi op de kamers is, hoe is het bereik en is dit gratis?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis