7,6

26 reviews over Hotel Magic Life Kiotari Imperial in het Nederlands

Spijtig genoeg verkocht...

Anne-Marie & Eric
30-4-2009

Erg ruime resort met vele verschillende zwembaden en groot (eigen) strand... ideaal voor watersporten... ten tijde van Magic Life gratis. Afgelegen maar in de buurt van Lindos. Enig minpunt: minderwaardige frisdranken.

Magic Life verkocht dit hotel omwille van hoge loonkosten en gevaar voor bosbranden: in de zomer fikte ongeveer alle bossen in de buurt af. Het gevaar is voor de volgende jaren compleet geweken...

Prijzen van de nieuwe eigenaar zijn "minder inclusief" en bovendien gestegen!

Gereisd Met partner in oktober 2008
2008

TOPPER!

she
7-10-2008

Prachtig hotel! De vroeg kritieken zijn inderdaad niets waard. De service is top, net zoals de animatie (zowel overdag als 's avonds). Door de 4 ruime zwembaden (+zee) heb je niet het gevoel dat er eigenlijk 800 à 1000 gasten in het hotel logeren. Het is er zeer rustig. Mooie omgeving, lekker eten. Alcohol mag pas boven de 17jaar. De 'activity pool' is op een heuvel gelegen. Je moet dus naar boven om het te bereiken, maar da's goed voor de conditie ;) De watersport is ZEER GOED!

Negatieve punten: - De familiekamers zijn niet ruim genoeg naar mijn mening - Er is geen Coca Cola, maar een nepfrisdrank.

Maar al bij al een prachtig hotel, een echte aanrader!

Gereisd Familie in oktober 2008

prima hotel !!

j.h.
19-8-2008

fantastische vakantie in een fantastisch hotel... 1ste maal een magic life vakantie maar met 3 jonge kerels van 11.12 en 14 jaar zeker een aanrader. Enig minpunt voor ons : geen koele wijn te krijgen in het restaurant, en het animatie zwembad ligt veel te ver en hoog gelegen....

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te groot complex,, eten top, entertainment o.k.

Linda
17-8-2008

dit was onze 7 de Magic Life en we vonden Kiotari en Manar Tunis de minsten onder de MLclubs!Ver vd luchthaven doet de bus ook nog es vele hotels aan,lang op bus.Eten zeer goed, kamer ook.Complex TE groot,geen gezellig strand,dit alles vergeleken met de andere Magic-Lifes!!Het e.t.team kan nog veel leren van de andere ML clubs, De Kleine Turkse hoofdentertainer, die vorig jaar op Djerba Mare zat is gewoon de Top man , we zagen hem ook al in Turkije aan het werk!Van hem valt nog veeeel te leren.

Gereisd Familie in augustus 2008

Leuk hotel

Chantal
16-8-2008

Wij (Gezin met 2 tieners van 16) zijn vorig jaar juli in dit hotel geweest. Het hotel was toen nog maar een aantal weken open. Wel wat opstartproblemen gehad. We waren zeer tevreden over de kamers en het eten. Een welverdiende tien! Personeel erg vriendelijk, m.u.v. van de managers. Animatie was goed, veel activiteiten. Helaas erg gericht op Duitsers. Ik ben van mening dat het hotel de komende jaren stukken beter kan worden. Let op; grote hoogteverschillen!!

@ m.c. Het is geen gerenoveerd hotel. Het is een nieuw gebouwd hotel en geopend in mei/juni 2007.

Gereisd Familie in juli 2007

super complex

m.c.
14-8-2008

supervriendelijk personeel, het comples is sinds medio 2007 gerenoveerd: super geslaagd! mooie kamers. Eten heel goed. veel belgen, duisters, geen russische taferelen. Rustig strand: veel kiezels. Service is echt een dikke 10 ! We zijn super opgevangen tijdens, na de bosbrand. Echt een aanrader voor wie van rustige goed verzorgde vakantie houdt.

Gereisd Familie in Thu Aug 14 2008 20:59:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijk!

Stéphanie
27-7-2008

Voor ons was het de eerste keer dat we in een Magic Life hotel terecht kwamen.. en dit is een echte aanrader!! Watersporten, super animatieteam, sporten a volonté mooi hotel, personeel zeer vriendelijk, eten zeer lekker: elke avond ander thema (italiaanse, griekse, asiatische,... avond) A la carte eten was ook zeer lekker.... Kortom enkel en alleen maar lof over dit hotel... We had a magic time!!!

Gereisd Met partner in juli 2008

Uitstekend familiehotel

Nicolas
29-6-2008

Uitstekend familiehotel, maar minder geschikt voor jonge vrijgezellen! Goeie animatie, lekker eten, vriendelijke mensen, zwembaden genoeg, leuke watersporten! Relax vakantie! In omgeving is niets te doen, dus zoek je een all-in relaxvakantie is ML Kiotari zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Écht een prachtig luxueus hotel

Roland
30-1-2008

Écht een prachtig luxueus hotel. De vroege kritieken zijn niets waard! Zeer ruime keuze eten, perfecte à la cartes (wel niet zo gezellig), grote zwembaden, goede watersporten, TOP!

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Luxe indruk,gelegen op bergflank, hogergelegen die slecht

Annick Hansen
14-10-2007

Luxe indruk,gelegen op bergflank, hogergelegen amphitheater,kinderclub kamers(moeilijk-mensen die slecht te been zijn).Omgeving=niets.Kamers mooi.Lokale alcoholische dranken(groot aanbod).Frisdrank slecht(geen echte Cola,Fanta)barmanager aangesproken,loopt contract tot eind 2007(=voordeeltarief).Restaurant buffetvorm veel keus spagetti,rijst,friet,aardappel,pizza, chinese stand,vis,vlees,saladebar fruitbuffet,dessertbuffet.Kinderkwaaltjes vb.avond electriciteitspanne. A la carte geen 5*,alle 3 naast elkaar ongezellig.Middernachtsnack=soep+brood's middags snackbar(=beperkter buffet).Binnenzwembad,sauna,zonnenkanon,fitness,massagesalonkapper.Geen strandbar(=onderweg).Neem watersloefen mee(=stenen).Laatste blok kamers gaat af zijn=restaurant te klein Management is op de hoogte=momenteel oplossing aan het zoeken(nieuw themarestaurant?).Leuke vakantie gehad,genoten prachtige klimaat.

Gereisd Familie in oktober 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic Life Kiotari Imperial in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic Life Kiotari Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.