Hotel Labranda Miraluna Village

Hotel Labranda Miraluna Village
6,3

4 tips over Hotel Labranda Miraluna Village

Remi, 14-7-2013
Huur een auto of scooter als je iets van het eiland wil zien.
Claire, 13-7-2013
Boek zo min mogelijk excursies bij de touroperator; durven 26 euro te vragen voor een trip naar Lindos (9 km verder), waarbij je de ezelrit en toegang nog zelf moet betalen; voor 2,50 euro ben je er met de bus. De bussen rijden er vaak, op tijd, hebben airco en zijn redelijk comfortabel (lijken op een touringcar). Hetzelfde geldt voor excursies naar Rhodos stad en de vlindervallei. Een boottocht van 1,5 uur vanaf het strand is wel aan te raden; 25 euro voor volwassen en 15 voor kinderen <12
Claire, 13-7-2013

Het 'toeristentreintje'; een rondritje van een uur rond Kiotari voor 5 euro; Griekse muziek, een lollige chauffeur, erg leuk om de omgeving te zien. De Akropolis van Lindos vond ik zelf erg spectaculair, maar ik raad volwassenen niet aan om per ezel de berg op te gaan; de diertjes hebben het zichtbaar erg zwaar...

In het resort is de cocktailbar aan te bevelen; tussen 19 en 20 voor 3,50 euro de mooiste cocktails (Mario de barman kan echt alles maken, ook prachtige alcoholvrije voor de kinderen!)

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Miraluna Village voor je op een rij gezet:

gertjan, 23-5-2012
Openbaar vervoer stopt voor de deur. Supermarkt 500meter lopen vanaf het hotel.