Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
Hotel Labranda Miraluna Village

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Miraluna Village voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Labranda Miraluna Village in het Nederlands

geweldig

Suzanne
4-8-2018

Erg vriendelijke mensen, kamers zijn schoon, eten is goed(keuze genoeg),zwembad is prima,entertainment goed.Locatie is ook goed, 2-3 minuten lopen naar het strand.

Dit hotel nooit weer!

Gerald
11-8-2016

Hotel mooi opgezet , dichtbij het strand en mooie zwembaden. Het eten was erg eentonig en slecht van smaak en kwaliteit, onze kat krijgt beter eten! Voor veel dingen moest je bijbetalen, handdoeken een borg van 10 euro en 2 euro per dag voor de huur. Drankjes aan het strand gewoon 3 euro betalen ! Alle drankjes in goedkope vieze bekers die ze telkens weer afwassen, ranzig!!! Zeer slechte wifie en voor iets betere 40 euro per week bijbetalen! Frisdrank en bier van zeer slechte kwaliteit. Veel Duitsers en russen daar te gast. De ligging is echt in de middel of helemaal niks, klein supermarktje op 4 km afstand. De rest moest je maar met de bus doen. Het personeel was totaal niet vriendelijk! Kamers waren prima maar de airco kon de warmte niet aan , dus de matras op het balkon en buiten geslapen! Rhodos is verder prachtig om te bezoeken , maar dit hotel nooit meer!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie kamers, eten belachelijk voor 5 sterren !

Patrick
5-8-2015

De kamers waren erg ruim, maar worden niet best schoongemaakt. Het zwembad die wij in de tuin hadden was groot, prachtig. Het personeel is erg onvriendelijk maar bovenal erg ondeskundig, met name de receptionisten. De ligging van onze kamer was prachtig, al hebben wij nu zeer getrainde kuiten ! En dan het eten......schandalig. Iedere dag hetzelfde, weinig keus. Op het strand moet je je eigen blauw betalen voor een drankje, dus all-inclusief gaat hier zeker niet op. De lokatie van het resort is erg afgelegen, een wandelingetje brengt je nergens, daar heb je echt minimaal een bus voor nodig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Gewoon weggelopen !!!

Dirk Vermeiren
10-10-2014

Na 2 dagen ander hotel gezocht, verschrikkelijk. Onvriendelijk, dranken zoals wijn en bier niet te drinken in de all inclusive formule, eten niks bijzonder,opstaan met rugpijn, enz. GEEN 5 STERREN WAARD

Gereisd Met partner in oktober 2014

Niet helemaal all inclusive

Britt
15-7-2014

Allereerst, heb ik geen enkele Nederlander gezien, vooral Russen. Het eten vond ik erg eentonig en vooral gericht op het russische volk. Zwembaden waren prima, alleen moest je voor het zwembad vlak voor ons €5 per persoon per dag betalen, beetje onzin aangezien het een all inclusive hotel is. Ook op het strand kon je niet gratis liggen, voor een bedje moest je al gauw €3 betalen en ook voor het drinken daar moest je betalen. In de lobby was het drinken overigens ook niet all inclusive, daar zat dus niemand (ook niet buiten bij de lobby waar je heel lekker kon zitten), zonde.. Voorderest hele leuke vakantie gehad, Lindos is erg aan te raden, leuk zo die smalle straatjes. Kamer zag er ook goed uit, erg ruim! En zwembaden waren prima! Personeel was niet heel klantvriendelijk, tijdens ons inchecken nam mevrouw gerust nog even de telefoon op en als je aan de beurt wilde komen moest je wel zelf initiatief nemen, ze komen niet naar je toe.

Gereisd Met partner in januari 2014

Ongunstige ligging, kamers met privezwembad ideaal

o0joycejuh0o
25-12-2013

Bij aankomst bleek het kinderbedje niet klaar te staan, na meerdere malen bellen en na de receptie lopen uiteindelijk toch gekregen. we zonder matras dus met kussen en dekens moeten improviseren.

Wij hadden een appartement met prive zwembad, hier dan ook de meeste tijd doorgebracht. (zonde van de All inclusieve formule)

Heel leuk kinderbad voor de kleinste

Groot minpunt is de ligging van het hotel... je moet min 30 minuten lopen voor een winkeltje tegen te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Is 5 sterren niet waard

Remi
14-7-2013

Zonder vervoer ben je er niks 1km van eerste winkel . Het eten iedere dag zowat het zelfde en van mindere kwaliteit . Het eerst hotel in mijn leven waar geen frietjes op het menu staan. na vragen toch frietjes gekregen maar enkel tijdens de middag. Met dank aan een vriendelijke nederlander. Als je een kakkerlak door het restaurant ziet lopen stel ik mij toch vragen bij de algemene hygiene. borden en glazen in het restaurant leken ook niet echt proper Keuken zag er ook al niet te proper uit . Kamer was ruim maar niet echt proper poetsvrouw maakt enkel de bedden op. Veel russen in het hotel die voor niets of niemand aan de kant gaan. Alles is ook volledig gericht naar de russen . animatie enkel voor russische kinderen . 1 bar aan het zwembad waar enkel bier en frisdrank was te krijgen tot er een bus russen aankwam en opeens alles kon. Ik heb al beter 3 sterren hotels gehad dan deze waar het eten beter is en vooral veel properder.

Gereisd Anders in Tue Jun 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!

Claire
13-7-2013

Enigzins sceptisch geweest bij boeken, omdat er weinig recensies waren op Zoover. Achteraf logisch; 70% is Rus! Wel het type 'rustig', dus niet echt last van gehad. Wel is er naast de internationale animatie nog speciale animatie voor hen...pff. Het personeel is erg vriendelijk, juist tegen de West-Europeanen, maar werken veel te lange uren en dat merk je soms. Het complex zelf is qua faciliteiten zeker 5 sterren waard (fantastische zwembaden; geen handdoekje leggen in het hoogseizoen!), de afwerking echter 3 sterren (veel achterstallig onderhoud en in de openbare ruimtes soms een kakkerlak...iew ;) Het eten is 4 sterren; veel keus en redelijk wat variatie, maar soms het vlees niet goed gaar. Ik heb heel erg genoten van de pita gyros in de Taverne! De familiekamers in het village gedeelte zijn leuk, maar klein. Wederom veel achterstallig onderhoud, maar worden wel heel goed schoon gehouden. De animatie bestaat uit Duitsers, Russen, Italianen en een Tsjech, maar presenteren (...)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Dit nooit meer

willi en sim
14-6-2012

Niet voor oudere mensen veel trappen. En voor middernacht moet je niet aan slapen denken. Buiten lucht disco kei hard tot er je zot van word. Mijn slechste vakantie na 30 Jaar. Blijf daar weg als je rust wilt.

Gereisd Met partner in Wed May 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer verrassend aangenaam verblijf

Wim
11-5-2010

Bungalow voor 5 personen met eigen zwembad aan de achterzijde en groot zwembad aan de voorzijde. Mooi schoon en luxe ingericht. Auto verhuur direct bij het hotel, is wel aan te raden om het eiland te verkennen. In de directe omgeving van Lindos, maar wat verder weg van de overige interssante plaatsen, ligt wel redelijk centraal. Eten was goed met voldoende variatie en voor elk wat wils, elke dag kunnen kiezen uit andere gerechten, vis en vlees die zowel aan de voorzijde van het park als bij het hoofdgebouw geserveerd werden. Ook wanneer men niet op de geplande tijden aanwezig is bij het all-inclusve arrangement was boven in het park altijd nog iets te krijgen. We hebben practig weer gehad in Mei met 28 tot 30 graden. Annimatie deed ook in Mei al haar best om de gasten uit te nodgen tot sport en spel. Wat ons opviel waren de grote groepen met Franse gasten, overig Duits, Engels en enkelen uit oost Europa, noit buitensporig gedrag waargenomen. Aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Miraluna Village in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Miraluna Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.