Hotel Ekaterini

Hotel Info

• Aan zee

8 reviews over Hotel Ekaterini in het Nederlands

• 8Maria07-01-2019

Mooi, prima eten, wel wat harde matrassen.

Het is een kleinschalig verblijf, rustig, niet masaal dus. Ondanks dat het aan de hoofdweg ligt, heb je geen last van het verkeer. Het complex ziet er verzorgd en mooi uit. Mooi terras en zwembad, bar, er is een pingpongtafel. Het eten, half pension, was prima. 's avonds elke dag variatie in het buffet, altijd griekse salade aanwezig. De kamers zijn heel basic. Badkamer is prima. We vonden het allemaal prima, zeker voor de prijs waar je deze locatie voor kunt boeken met half pension. We vonden alleen de bedden erg hard. Daar konden we niet aan wennen, dus zullen we niet hier meer terug gaan, helaas. Schuin tegenover het hotel is een supermarkt, pizzeria en ijswinkel. Een huurauto is een aanrader omdat de mooie stranden wat verder weg liggen. Zeker de moeite waard zijn de stranden bij Lindos, Tsambika.

8Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    8Zwembad
    7Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

• 2017
    10Lisette08-09-2017

Een kleinschalig familiehotel onder leiding van Stella en Janis. Het personeel is zeer gastvrij. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes en ruim. Het eten is goed en gevarieerd. Veelal vers bereid. Ik zal gezien de ligging van het hotel wel een huurauto aanraden. Vanuit Kiotari kan men makkelijk uitstapjes maken over het gehele eiland. Ligt mooi centraal. De rijtijd naar Rhodos stad is ca 1 uur. Lindos ca 15 minuten.

10Kindvriendelijk
    10Hygiëne
    10Zwembad
    10Kamers
    9Ligging

• Oude reviews

10Carla23-10-2016

Heerlijke vakantie gehad

We hadden voor een week een apartement bij Ekaterini. Absoluut een aanrader voor een ontspannen vakantie. Lindos is goed bereikbaar per bus en het zwembad van het hotel was heerlijk om bij te liggen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij.

8Zwembad

• 10marlou20-08-2015

geweldig

Zeer gastvrije mensen, prima eten (lekker grieks), om de twee dagen schone handdoeken, elke dag gratis café frappee drinken bij de vrouw des huizes (hoe lekker), rustige locatie wat wij juist wel prima vonden voor 10 dagen, super mooie zee...heerlijk! lekker snorkelen en water schoentjes meenemen. 2 jongens (11 en 12 jaar) hebben zich hier prima vermaakt! Min puntje is inderdaad de matrassen...

10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Ligging

• 5N. Jacobs06-06-2015

Jammer, niet voor herhaling vatbaar

Helaas viel het hotel tegen. Het personeel wil zijn best doen, maar dat weegt niet op tegen de nadelen. Zéér slechte matrassen, de springveren drukken in je lijf, het eten viel tegen en het hotel ligt wel erg afgelegen. Ook was de ruimte tussen het zwembad en de ligbedden erg krap, waardoor je steeds bang bent dat je kind, die niet zwemmen kan, in het water valt. Ook de voorkamer in het appartement is erg donker. Het hotel ligt aan een drukke weg en ik vond het, met het oog op kleine kinderen, vervelend dat het hek steeds open stond.

7Kindvriendelijk
    5Service
    2Ligging

• 8a.thoen11-08-2013

Fantastische plek, vriendelijk familiehotel

Het personeel van dit middelgrote familiehotel is betrokken en (klant)vriendelijk, het is er schoon. Het eten is goed en gezond. Elke dag verse groenten en fruit, variatie. het personeel is trots op wat ze met elkaar presteren. Het team straalt plezier en trots uit en de sfeer is erg goed. De tuin met zwembad wordt prachtig onderhouden. Het uitzicht is mooi, groen met in de verte de zee (200 meter loopafstand)

8Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    9Service

• 9Rob B12-05-2013

Heerlijke meivakantie in intiem familiehotel

We hebben met de hele familie een heerlijke vakantie gehad in dit gemoedelijke familiehotel. Het hotel is gebouwd rondom het zwembad waar de kinderen zich prima hebben vermaakt en de ouders heerlijk hebben kunnen relaxen. Jannis en Stella was niets te gek om het ons naar de zin te maken zonder je teveel op de lip te zitten. Het regelen van een huurauto, tennisbaan bij ander hotel, lunchpakket voor terugreis, etc, ze regelen het graag voor je. Het ontbijt- en dinerbuffet waren ook prima, incl. lokale lekkernijen zoals zelfgemaakte jams van allerlei lokale vruchten en de klassiekers zoals tzaziki, griekse salade, souvlaki en gyros. Voor de kinderen (4-14 jr) was er een speeltuintje, tafeltennistafel, pooltafels en zwembad met peuterbadje. Voor de volwassenen wifi (tot in de hotelkamer) en een prima bar met cocktails. Over een paadje van ca. 100 meter kom je bij de kiezelstranden waar je ook aan het terrasje lekker kan lunchen of van een drankje genieten. Dit hotel is echt een aanrader!

9Eten
    9Service

• 9fam Lavoo10-05-2013

mooi kleinschalig complex

Het hotel heeft een prachtige tuin en mooi groot zwembad. Het is hier vredig en gezellig en de service is uitstekend. Het eten is lekker en gevarieerd, echt Grieks en zelfgemaakt. 's Avonds is het hier echt paradijselijk met kikkers, krekels en uilen in de mooi verlichte tuin. De kamers zijn ruim en schoon, de badkamer voor Griekse begrippen goed ingericht. Het plaatsje zelf stelt niet zo veel voor. Bij het strand zijn enkele leuke taverna's en er zijn winkels voor de dagelijkse behoeftes. Voor weinig geld kun je een auto huren, wat zeker aan te raden is, want het is een prachtig eiland, dat nooit verveelt en veel te bieden heeft. Wie van kleinschaligheid, gezelligheid en rust houdt - met veel persoonlijke aandacht - is hier helemaal op zijn plek.

9Prijs/kwaliteit
    7Ligging

1 tip over Hotel Ekaterini

• Rob B, 12-05-2013

Authentiek grieks dorpje Lindos (ca. 25 km) . Lokaal treintje langs de stranden. Surfers paradise in westelijke punt van Rhodos en Rhodos stad zelf.

0 vragen over Hotel Ekaterini

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door boulevard
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentKaraoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats