Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag26°22°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ekaterini voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Appartement Ekaterini in het Nederlands

Een geweldige bestemming.

Frits
26-5-2014

De geweldige enthousiaste ontvangst bij het arriveren in hotel Ekaterini is er een die je tegenwoordig nog maar zelden mee maakt. Een hartelijk welkom, met een goede en prettige uitleg over het hotel geeft je meteen een goed gevoel. Niets is het de eigenaren teveel om je het perfect naar de zin te maken, probleempje in of met je kamer alles wordt terstond opgelost. Arriveer je laat op de avond, een geweldige warme hap staat voor je klaar en altijd gebracht door de sympathieke en enthousiaste eigenaresse Stella en haar broer Jannis. Het hotel heeft een uitstekende keuken, een geweldig gezellig terras, een mooi aangelegd zwembad met bijpassend gazon met voldoende ligstoelen. Via een mooi stuk natuur loop je in vijf minuten naar het strand, waar je aan de rustige weg diverse taverna's vind. Het hotel is geschikt als uitvalbasis voor mooie tochten. De kamers zijn ruim en de nieuwe studio 's hebben een geweldig uitzicht. Een toplocatie voor de echte Griekenland liefhebber.

Gereisd Met partner in mei 2014

Voor elk wat wils, hele fijne week gehad!

Hans
15-6-2013

Ekaterini biedt waarde voor je geld. Je kunt je verblijf prima aanpassen aan wat je wilt. Zo kun je voor Euro 7,00 p.p. deelnemen aan buffet-diner. Ons stond de keuze niet zo aan, maar dat is heel persoonlijk. Als je minder geld te besteden hebt, is dat een prima mogelijkheid. Het hotel is wel helemaal ingesteld op half-pension, maar daar hoef je niet aan mee te doen. Super behulpzaam en vriendelijk personeel. Minpuntjes waren voor ons het grote aantal Oost-Europeanen. Ook vele gezinnen met kleine kinderen (waar wij niet op tegen hebben), waar wij in het voorseizoen niet op hadden gerekend. Kiotari stelt als plaats niet veel voor, maar was voor ons een uitstekende uitvalsbasis voor onze wandelingen in het mooie zuidelijke deel van Rhodos. Tot slot; het hotel heeft een prima ruim zwembad, dat gelegen is in een mooie afgesloten tuin, waar vanuit een direct pad naar het (stenen)strand.

Gereisd Met partner in Thu Jun 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ekaterini in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ekaterini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.