Hotel Boutique 5

Wellness hotel, Luxe hotel, Zorghotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°23°
Hotel Boutique 5

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique 5 voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl

1 review over Hotel Boutique 5 in het Nederlands

Tophotel

swa
21-9-2013

Na het lezen van de informatie en de recensies van dit hotel, gingen wij ervan uit een goede keuze te hebben gemaakt. Bij onze aankomst ter plaatse konden wij dat alleen maar beamen, prachtige accommodatie, waar je als koppel in een rustige en serene omgeving je laat verwennen door een professioneel team die je zowel tijdens uw verblijf, als tijdens de gastronomische top momenten, ontegensprekelijk ' in de watten ' legt ! Ik zie het niet als een ' minpuntje ', maar ligkussens op de strandzetels zouden dit mooie hotel nog meer 'cachet ' geven !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique 5 in Kiotari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique 5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.