Hotel Kresten Royal Villa's & Spa

Tonen op kaart

49 reviews over Hotel Kresten Royal Villa's & Spa

• 2019
    9A. de Jong28-10-2019

Heerlijk! Gaan we zeker herhalen!

Heerlijk! Wat een fijn hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten met voor een ieder keus. Fijne kamers, kortom echt vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Saskia10-11-2018

Het was een zeer mooi hotel met vriendelijk en aardig personeel! Wij verbleven 11 dagen in het hotel en hebben genoten. Aangezien het zwembad water wel koud was, zijn wij per scooter Rhodos gaan verkennen en hebben geweldige baaitjes gezien en genoten van het eiland met de mooie oude stad. Het hotel ligt wel wat afgelegen, dus indien je op zoek bent naar veel te doen in de buurt is een scooter of auto aan te raden. Wij hebben genoten van de rust, ondanks dat het hotel helemaal volgeboekt was. Extra credits voor de jongens achter de bar in de lobby, zij maken jou cocktail elke dag weer met een glimlach en evenveel liefde. In het restaurant wordt je netjes naar je tafel begeleidt, wat wij erg prettig vonden. Eten is er voor ieder wat wils. Ook zijn er nog 2 a la carte restaurant, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Twee stellen 60+27-01-2018

Goede service, vriendelijk en gastvrij personeel!

Ondanks dat we aan het eind van het seizoen daar waren, was dat niet te merken aan de medewerkers van dit complex. Ze waren gastvrij, verleenden goede service en waren nooit 'te moe' om nog wat te regelen. Naast dat het zeer hardwerkende mensen zijn, die weinig vrije tijd hebben, waren ze altijd bereid tot een praatje, het geven van tips, of wat voor je na te vragen of te regelen. Het is een prachtig complex aan zee met diverse mooie zwembaden, een zeer goede en uitgebreide keuken. Perfect gelegen met mooie plaatsen in de buurt die je kunt bezoeken. Een absolute aanrader als je van het Griekse sfeertje houdt, en veel in de buurt wilt hebben, niet in de laatste plaats is het een vertrekpunt van mooie trips naar andere plaatsen en eilanden. We hebben de oude stad (Rhodos) meermalen bezocht (overdag en 's avonds), boottochten gemaakt naar Lindos en Symi, de Kalithea Thermen bezocht, etc. Met de taxi is alles goedkoop en snel te regelen. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

8Barry Lok23-10-2017

Was een lekkere vakantie!

Goed: - schitterend hotel (marmer) - eten - strand

Niet goed: - receptie (geen compensatie voor niet werkende whirlpool/communicatie) - temperatuur zwemwater - schoonmaak kan beter

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 612332112332101-09-2017

Prijs/kwaliteit niet ok en te commercieel

Algemeen mooi complex, gedienstig personeel en proper. Kamer voorzien van bad met hydrojets maar minibar slecht 1 fles water en wat fruit, niets wordt aangevuld. Kamer wordt dagelijks gepoetst maar niet opgeruimd waardoor oa aanrecht badkamer nooit is gepoetst geweest (alles bleef gewoon liggen zoals toen we kamer verlieten). Harde matrassen die niet goed op mekaar aansloten waardoor samen slapen absoluut niet mogelijk was (ook niet dwarsliggend). Buitenzwembaden onverwarmd (ook kinderbad) met maximumtemperatuur van een 26°C. Wij hebben gewoon zoals vele andere klanten niet gezwommen, te koud!! De kinderen vond je dan ook terug in het verwarmde binnenzwembad... Restaurant heeft een normaal aanbod aan gerechten maar zeker niet warm en weinig variatie. Vleesaanbod pover en vooral de goedkopere vleessoorten worden aangeboden. Een goede biefstuk of dergelijke nooit tegengekomen. Ook geen showcooking. Wij zijn dan ook vaker buiten het hotel gaan eten. 1x/week kan je in het Italiaans of Grieks restaurant gaan eten maar pas op, ze proberen je te laten betalen. Kreeftenavond verplicht 46 euro pp bijbetalen in Italiaans restaurant (wij hebben dan maar een andere avond uitgekozen), Griekse animatie 12 euro pp betalen. Ze trachten eveneens in deze 2 restaurants een wijn aan te bieden van minimum 20 euro per fles. Wij betaalden voor deze 5-sterren tesamen 2400 euro voor ons 2 wat prijzig is tov vele andere 5-sterren die we voorheen al in Middelandse zee bezocht hebben en dan nog proberen ze je extra geld te doen betalen voor een keuken die al niet optimaal is! Een schande en zeker geen 5-sterren waard. Tuinen ook slecht onderhouden zeker rond de swimup-kamers waar mensen toch veel geld voor moeten neertellen. Cocktailkaart is inderdaad niet volledig all-inclusive maar gelukkig is het aanbod dat in prijs is inbegrepen vrij ruim en cocktails overal algemeen wel lekker. Loungebar in inkomhal heeft luxe-uitstraling en vertoefden wij graag. Spa/wellness voorziet uitgebreid aanbod aan behandelingen. Oa pedicure werd goed uitgevoerd en meisjes zijn er professioneel vriendelijk. Ook hier proberen ze je achteraf andere behandelingen te verkopen maar als je laat blijken hier echt geen interesse voor te hebben dan laten ze je ook met rust. Alles bij elkaar een 4-sterrenhotel dat met zijn mooie complex in schril contrast staat tegenover de service die het biedt. Naar dit hotel zouden wij enkel terugkeren als de prijs pp niet hoger is dan 800 euro. Ligging rustig, geen winkeltjes in de buurt maar daar kwamen we ook niet voor. Rust en kalmte staat er zeker voorop.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Linda22-05-2017

Mooi hotel

Mooi hotel mooie ligging vriendelijk pesooneel

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 4Dirk23-07-2016

Dit is absoluut geen 5 sterren hotel.

Een aantal zaken in dit hotel zijn echt niet inorde ! WiFi heel slechte ontvangst , soms ontvangst in de lobby als je geluk had ! Aan het ronde zwembad veel last gehad van Britten die zich als ze gedronken hebben onbeschoft gedragen . Eten altijd hetzelfde soms iets andere saus erover maar weinig afwisseling . In onze kamer was het bubbelbad stuk en het water lekte uit het bad , aan de receptie waren ze wel zeer vriendelijk en probeerde ze de problemen op te lossen . Voor ons zeker geen tweede keer !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Geweldig!09-05-2016

Super!

We hebben echt een geweldige vakantie gehad! De all inclusieve was heel uitgebreid, zelfs de cocktails zaten erbij! Verder zijn het mooie, ruime hotelkamers met in de badkamer een bubbelbad. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Er is elke avond genoeg keuze bij het buffet. En daarnaast kan er nog een avond gegeten worden bij het luxe Italiaanse restaurant en bij het gezellige Griekse restaurant. Er zijn veel zwembaden en bij elk zwembad is een bar. Bij het grote zwembad is ook de hele dag door eten te krijgen. Het was echt een top vakantie! Alleen de ligging van het hotel is wat minder, maar met een huurauto is het eiland goed te verkennen.

Gereisd met partner in april 2016

• 6A.V.C.19-10-2015

Teleurstelling!

Same story .... Hotel overboekt! Kan gebeuren .... maar de manier waarop dit werd gecommuniceerd en de stuurse reactie van het management om hier iets tegenover te stellen waren ondermaats! Hotel voor de rest goed. Gemeenschappelijke delen (zwembaden, restaurants, ....) zeker 5* waard. Kamers waren een teleurstelling.Wel groot maar inrichting minimaal en niet netjes (overal lange zwarte haren,vuile tapijten, handdoeken werden niet voldoende gewisseld, ....). De " A la carte restaurants" waren blijkbaar steeds volzet alhoewel er bitter weinig vok zat ... vreemd. Maw:niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7yvonne04-10-2015

viel tegen

Was niet volledig all in, voor bron water moet je betalen, voor ice thee moet je betalen, zelf de koffers naar de kamers brengen. geen bediening, alles is zelf service. krijgt alle drank in plastic bekers geschonken, en er zijn drie gelegenheden om buiten je kamer naar de wc te gaan op het enorme complex. en er staat een groot hotel bij met kamers, dus niet alle kamers zijn in een villa. eet eenzijdig. Op een plek is er wifi verbinding die zeer slecht is. Niet 5 sterren waardig, en regelmatig overboekt.

Gereisd met partner in september 2015

9 tips over Hotel Kresten Royal Villa's & Spa

• Noël, 14-07-2013

Neem je eigen strandlaken mee, want de handdoeken die je krijgt zijn nogal aan de kleine kant.

• marjo van der woude, 10-05-2013

Auto huren om meer van het eiland te bekijken. Kalithea zelf stelt niet veel voor, naar Rhodos met de taxi € 12,00, bus € 2,20 p.p.

• pascal, 15-04-2013

huur scooters, is de max en je kan overal naar toe, geen parkeerproblemen.

8 vragen over Hotel Kresten Royal Villa's & Spa

• Denise van Dalen, 14-11-2017

Zwembaden

Welk van het zwembad heeft zoet water? Wordt er muziek gedraaid bij het zwembad? Alvast bedankt!

• Anita, 30-03-2014

Kan ik op zonvakantie in oktober naar Griekenland

Wij willen midden oktober naar Griekenland op vakantie. Wij willen dan wel graag een zonnige vakantie. Welk eiland is dan het meest zonnig en droog in die periode? Klopt het dat het dan einde seizoen is en dat dan veel winkeltjes en restaurantjes al gesloten zijn.

• Bas van Rijt, 27-03-2014

tafeltennis

Is er een tafeltennis bij dit hotel??????

Grt.

HaLiVen, 08-08-2014

Ja, in de kelder zijn een aantal ruimten, waaronder de fitnessruimte. Daar vlakbij - in een weinig uitnodigende omgeving - staat ook een tafeltennistafel (en als ik me goed herinner een poolbiljart).

Hotel Kresten Royal Villa's & Spa info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats