Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°13°
Hotel Kresten Royal Villa's & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Kresten Royal Villa's & Spa voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Kresten Royal Villa's & Spa in het Nederlands

Saskia,
10-11-2018

Het was een zeer mooi hotel met vriendelijk en aardig personeel! Wij verbleven 11 dagen in het hotel en hebben genoten. Aangezien het zwembad water wel koud was, zijn wij per scooter Rhodos gaan verkennen en hebben geweldige baaitjes gezien en genoten van het eiland met de mooie oude stad. Het hotel ligt wel wat afgelegen, dus indien je op zoek bent naar veel te doen in de buurt is een scooter of auto aan te raden. Wij hebben genoten van de rust, ondanks dat het hotel helemaal volgeboekt was. Extra credits voor de jongens achter de bar in de lobby, zij maken jou cocktail elke dag weer met een glimlach en evenveel liefde. In het restaurant wordt je netjes naar je tafel begeleidt, wat wij erg prettig vonden. Eten is er voor ieder wat wils. Ook zijn er nog 2 a la carte restaurant, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in oktober 2018

Goede service, vriendelijk en gastvrij personeel!

Twee stellen 60+,
27-1-2018

Ondanks dat we aan het eind van het seizoen daar waren, was dat niet te merken aan de medewerkers van dit complex. Ze waren gastvrij, verleenden goede service en waren nooit 'te moe' om nog wat te regelen. Naast dat het zeer hardwerkende mensen zijn, die weinig vrije tijd hebben, waren ze altijd bereid tot een praatje, het geven van tips, of wat voor je na te vragen of te regelen.

Het is een prachtig complex aan zee met diverse mooie zwembaden, een zeer goede en uitgebreide keuken. Perfect gelegen met mooie plaatsen in de buurt die je kunt bezoeken.

Een absolute aanrader als je van het Griekse sfeertje houdt, en veel in de buurt wilt hebben, niet in de laatste plaats is het een vertrekpunt van mooie trips naar andere plaatsen en eilanden.

We hebben de oude stad (Rhodos) meermalen bezocht (overdag en 's avonds), boottochten gemaakt naar Lindos en Symi, de Kalithea Thermen bezocht, etc. Met de taxi is alles goedkoop en snel te regelen. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Was een lekkere vakantie!

Barry Lok,
23-10-2017

Goed:

- schitterend hotel (marmer)

- eten

- strand

Niet goed:

- receptie (geen compensatie voor niet werkende whirlpool/communicatie)

- temperatuur zwemwater

- schoonmaak kan beter

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Vakanties.nl

Prijs/kwaliteit niet ok en te commercieel

123321123321,
1-9-2017

Algemeen mooi complex, gedienstig personeel en proper. Kamer voorzien van bad met hydrojets maar minibar slecht 1 fles water en wat fruit, niets wordt aangevuld. Kamer wordt dagelijks gepoetst maar niet opgeruimd waardoor oa aanrecht badkamer nooit is gepoetst geweest (alles bleef gewoon liggen zoals toen we kamer verlieten). Harde matrassen die niet goed op mekaar aansloten waardoor samen slapen absoluut niet mogelijk was (ook niet dwarsliggend). Buitenzwembaden onverwarmd (ook kinderbad) met maximumtemperatuur van een 26°C. Wij hebben gewoon zoals vele andere klanten niet gezwommen, te koud!! De kinderen vond je dan ook terug in het verwarmde binnenzwembad... Restaurant heeft een normaal aanbod aan gerechten maar zeker niet warm en weinig variatie. Vleesaanbod pover en vooral de goedkopere vleessoorten worden aangeboden. Een goede biefstuk of dergelijke nooit tegengekomen. Ook geen showcooking. Wij zijn dan ook vaker buiten het hotel gaan eten. 1x/week kan je in het Italiaans of Grieks restaurant gaan eten maar pas op, ze proberen je te laten betalen. Kreeftenavond verplicht 46 euro pp bijbetalen in Italiaans restaurant (wij hebben dan maar een andere avond uitgekozen), Griekse animatie 12 euro pp betalen. Ze trachten eveneens in deze 2 restaurants een wijn aan te bieden van minimum 20 euro per fles. Wij betaalden voor deze 5-sterren tesamen 2400 euro voor ons 2 wat prijzig is tov vele andere 5-sterren die we voorheen al in Middelandse zee bezocht hebben en dan nog proberen ze je extra geld te doen betalen voor een keuken die al niet optimaal is! Een schande en zeker geen 5-sterren waard. Tuinen ook slecht onderhouden zeker rond de swimup-kamers waar mensen toch veel geld voor moeten neertellen. Cocktailkaart is inderdaad niet volledig all-inclusive maar gelukkig is het aanbod dat in prijs is inbegrepen vrij ruim en cocktails overal algemeen wel lekker. Loungebar in inkomhal heeft luxe-uitstraling en vertoefden wij graag. Spa/wellness voorziet uitgebreid aanbod aan behandelingen. Oa pedicure werd goed uitgevoerd en meisjes zijn er professioneel vriendelijk. Ook hier proberen ze je achteraf andere behandelingen te verkopen maar als je laat blijken hier echt geen interesse voor te hebben dan laten ze je ook met rust. Alles bij elkaar een 4-sterrenhotel dat met zijn mooie complex in schril contrast staat tegenover de service die het biedt. Naar dit hotel zouden wij enkel terugkeren als de prijs pp niet hoger is dan 800 euro. Ligging rustig, geen winkeltjes in de buurt maar daar kwamen we ook niet voor. Rust en kalmte staat er zeker voorop.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi hotel

Linda,
22-5-2017

Mooi hotel mooie ligging vriendelijk pesooneel

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een aantal zaken in dit hotel zijn echt niet inorde ! WiFi heel slechte ontvangst , soms ontvangst in de lobby als je geluk had ! Aan het ronde zwembad veel last gehad van Britten die zich als ze gedronken hebben onbeschoft gedragen . Eten altijd hetzelfde soms iets andere saus erover maar weinig afwisseling . In onze kamer was het bubbelbad stuk en het water lekte uit het bad , aan de receptie waren ze wel zeer vriendelijk en probeerde ze de problemen op te lossen . Voor ons zeker geen tweede keer !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super!

Geweldig!
9-5-2016

We hebben echt een geweldige vakantie gehad! De all inclusieve was heel uitgebreid, zelfs de cocktails zaten erbij! Verder zijn het mooie, ruime hotelkamers met in de badkamer een bubbelbad. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Er is elke avond genoeg keuze bij het buffet. En daarnaast kan er nog een avond gegeten worden bij het luxe Italiaanse restaurant en bij het gezellige Griekse restaurant. Er zijn veel zwembaden en bij elk zwembad is een bar. Bij het grote zwembad is ook de hele dag door eten te krijgen. Het was echt een top vakantie! Alleen de ligging van het hotel is wat minder, maar met een huurauto is het eiland goed te verkennen.

Gereisd met partner in april 2016

Teleurstelling!

A.V.C.
19-10-2015

Same story .... Hotel overboekt! Kan gebeuren .... maar de manier waarop dit werd gecommuniceerd en de stuurse reactie van het management om hier iets tegenover te stellen waren ondermaats! Hotel voor de rest goed. Gemeenschappelijke delen (zwembaden, restaurants, ....) zeker 5* waard. Kamers waren een teleurstelling.Wel groot maar inrichting minimaal en niet netjes (overal lange zwarte haren,vuile tapijten, handdoeken werden niet voldoende gewisseld, ....). De " A la carte restaurants" waren blijkbaar steeds volzet alhoewel er bitter weinig vok zat ... vreemd. Maw:niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

viel tegen

yvonne
4-10-2015

Was niet volledig all in, voor bron water moet je betalen, voor ice thee moet je betalen, zelf de koffers naar de kamers brengen. geen bediening, alles is zelf service. krijgt alle drank in plastic bekers geschonken, en er zijn drie gelegenheden om buiten je kamer naar de wc te gaan op het enorme complex. en er staat een groot hotel bij met kamers, dus niet alle kamers zijn in een villa.

eet eenzijdig. Op een plek is er wifi verbinding die zeer slecht is. Niet 5 sterren waardig, en regelmatig overboekt.

Gereisd met partner in september 2015

wifi grr

jan
10-9-2015

5* hotel voor mensen die echt willen uitrusten,mooie kamer,lekker eten,lang wachten aan bar voor drankje

Gereisd met vrienden in september 2014

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kresten Royal Villa's & Spa in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kresten Royal Villa's & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.