Hotel Kalithea Mare Palace

Hotel Kalithea Mare Palace

24 tips over Hotel Kalithea Mare Palace

Laura, 13-4-2017
Lindos is wel heeeeel massaal maar ook prachtig. Het mooiste strand vonden wij agios pavlos beach. Prachtig!! Net als de Anthony Quinn bay! Let wel op dat je geen fijne ligplek hebt bij beide stranden of je moet er op tijd zijn omdat het ontzettend druk is. En bezoek vooral het eilandje chalki met een excursie. Dit kleine schilderseilandje is echt bizar mooi! Mega blauwe zee en mooie vissersbootjes, schilderhuisjes en een mooi strand. Heel rustig dorpje maar echt de moeite waard om te bezoeken!
Fam. Pagels, 25-5-2015

Auto huren en op eigen gelegenheid het eiland verkennen.

Taverna Porto Antico tegenover de oprit naar de opgraving in Kamiros.

jorgvanberkel, 28-8-2014

1. Nikos jungle tour

2. Waterpark in Faliraki

3. Het witte stadje Lindos

4. Rhodos-stad

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Mare Palace voor je op een rij gezet:

Zeeuws Meisje, 8-6-2014

Het eiland Symi is erg mooi om te bezoeken!

Wil je geen auto huren, dan is de hele zuidkust (Lindos) tot aan het meest westelijke puntje (Surfers' Paradise Prasonissi) ook per OV-bus te bereiken (kaartje ~10€ pp). Een hele zit en je bent gebonden aan de bustijden, maar je hebt handen en ogen vrij om alles in je op te nemen, incl. de kleinere bergdorpjes wat meer bergop- en landinwaarts, een erg mooie rit.

Annemie schillebeeckx, 3-5-2014

In rhodosstad altijd de prijskaart vragen voor je iets bestelt want er zitten hier en

daar albanezen oa in mike s cafe snack bar op een pleintje met roze kussens op de stoelen.

Wij betaalden voor een cafe glace en een groot biertje ongeveer 17 euro! Echt schandalig maar de

grieken zelf zijn superlief en eerlijk.

Zeker bezoeken,rhodosstad, lindos en boottocht naar symi

Paulus55, 22-8-2013

Auto huren om het eiland te verkennen is aan te raden.

Neem waterschoenen mee, want het strand is een (pijnlijk) kiezelstrand.

Geen geldpin-automaat in de buurt.

nancy vervaeke, 14-8-2013
Als je met 4 bent, neem een taxi ipv de bus. Bussen zitten overvol (rechtstaan) en voor 1€ meer kan je per taxi naar Rhodos stad. Ga iets eten in de oude stad, lekker, helemaal niet duur (wij hebben 40€ betaald voor eten en drinken met 4) en gratis Wi-Fi wat je in het hotel niet hebt.
Raul Lsecci, 11-7-2013
Auto huren in het hotel (prima auto's en in vergelijking met ander auto verhuurders goedkoop) en rij rond op het eiland en bezoek de mooie stranden en de bezienswaardigheden (Lindos, Prassonissi, de oude stad, etc.).
janet pels, 8-6-2013

Als je half pension boekt, neem dan een waterkoker mee.

Boek all inclusieve thuis en niet ter plaatse, dat kost meer.

Huur een auto in het hotel, niet duur, alleen hebben ze niet de nieuwste modellen.

Alle gasten moeten aan zee de bedjes huren, en er is ongeveer 20 meter strand, waar kinderen kunnen spelen.

Anne en Ronny, 13-5-2013
Neem een taxi vanaf hotel Kresten. De bussen zijn overvol en rijden voorbij. De prijs is identiek.