Hotel Eden Roc

47 reviews over Hotel Eden Roc in het Nederlands

Relaxed

Nick
28-7-2019

Een erg ontspannen verblijf ervaren op een resort wat zeker een ‘ultra’ all inclusive is.

Ligging: Het resort is gelegen aan de oostkust van Rodos-stad. Ons is verteld dat het oostelijke gedeelte veel door Engelsen en Scandinaviërs word bezocht. Dit klopt! Wij waren op een uitzondering na de enige Nederlanders op het resort. (Wat wij overigens erg relaxed vonden) Verder ligt het resort direct aan zee. De zee is uitstekend bereikbaar en hiervoor hoef je het terrein niet af. Een kamer met zeezicht is zeker de moeite waard.

Eten/drinken: Van een ultra all inclusive verwacht je een professioneel aanbod in eten en drinken. Dit heeft ons zeker niet teleurgesteld. Iedere dag was er een ruim aanbod in het buffet restaurant, maar ook via de ‘app’ van het resort kon je eenvoudig een reservering plaatsen voor één van de a la Carte restaurants. (Aanrader!) Verder is er een ruim aanbod in de bekende dranken. Whiskey, wodka etc.

Gereisd Met partner in juli 2019

prima hotal. hele goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geert de Leest
10-5-2019

Goed hotel. enigzines gedateerd en kamers ( we zaten in een villa) zijn sober, maar netjes ingericht. Echter, de fascaliteiten zijn goed. goed divers eten in het buffetrestaurant, en de 6 "a la carte" restaurants (kunnen via de app worden gereserveerd en vallen binnn het all inclusive pakket)zijn echt goed. lekker eten en de inderen die de hele dag eijsen kunnne scheppen. Kortom een heerlijk lokatie (aan het strand) met 3 zwembaden (waarvan een met 3 glijbanen) en super vriendelijk personeel. Een minountje is dat het iets afgelegen ligt (wat vaker is met resorts). Maar 10 minuutjes lopen en je staat bij de bushalte waar de bus je voor 2,- in 15 minuten in het centrum van rodoa brengt. Kortom, top!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
PAPADIMAKOPOULOS STAVROS, Owner/Partner, 31-5-2019

Dear valuable Guest ,

We would like to thank you for taking the time to review our hotel. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. We look forward to welcoming you back at Eden Roc Hotel t with your next visit in Rhodes island.

With kind regards,

Stavros Papadimakopoulos

Hotel Manager

Geweldige ontspannen vakantie, rustige ligging.

Brigitte van geel
2-11-2018

Eden roc is een groot hotel met meerdere mogelijkheden van hotelkamer tot suite tot huisjes. Diversen zwembaden, vriendelijk hardwerkend personeel,meerdere restaurants, meerdere bars,privestrand, kindervermaak en voor de sportieve activiteiten is er ook genoeg. De kamers zijn netjes en schoon. Hoe laat je ook arriveert in t hotel je kunt er nog wat te eten krijgen. Het strand heerlijk met een mogelijkheid om te ontbijten en te lunchen met t uitzicht op je stranbedje en de mooie baai, savonds veranderd de plek waar je smiddags kunt lunchen in de Italiaans restaurant waar je a la carte Italiaans kunt eten ,aan de andere kant kun je asian live looking dineren,allebei heerlijk. Ook kun je savonds nog in t meze restaurant dineren deze bevind zich ook op t strand. In het grote buffetrestaurant kun je 3 X per dag kiezen uit een groot assortiment. Ook de snorkelliefhebbers kunnen in t hotel blijven, vanaf t strand kun je perfect snorkelen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Het was fantastisch.

Martine
14-10-2017

We waren met 3 koppels en vonden het allemaal een zeer goed hotel. We begrijpen niet dat sommige mensen zo kunnen klagen want het eten was nooit koud, we hebben zelfs in liefst 4 á la carte restaurants gegeten inbegrepen in de all in. Dat kan je zelfs niet in een 5 sterren hotel. Voor ons is Eden Roc een absolute aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel

Jolanda
19-9-2017

Goed hotel in een baai aan de zee. Kamers zijn netjes, douchen in het bad, niet ideaal, maar wel te doen. Eten in buffetrestaurant prima, in a-la-carte restaurants beter (5 stuks). Wel even reserveren, maar zeker doen! Eén van de restaurants mag één keer per week gegeten worden, overige onbeperkt. Zwembad heeft zout water, even wennen. Aan zee moesten wij wel (september) op tijd handoekje leggen (uur of 8). 2x per dag stopt de bus naar Rhodos voor de deur. Busreis is 2 euro p/p, taxi kost 10 euro. Kamers worden netjes schoon gehouden, dagelijks schone handdoeken, 2x per week schoon beddegoed. Animatie is aanwezig, maar zeker niet overheersend aanwezig. Avondprogramma van animitie redelijk, maar ook hier niet overheersend. Slechts beperkt winkeltjes in de nabije omgeving, wel een supermakt (loop tussen twee hotels door van de kust af). Prima vakantie gehad!!!

Gereisd Met partner in september 2017

Dit hotel is absoluut geen 4sterren waard

Jan Plat
30-5-2017

Personeel is prima mooi zwembad maar hotel ziet er uit als een grauwe blokkendoos kamer valt op zich mee alleen de douche is waardeloos moet in bad staan om te douchen veel te klein douchescherm . Dan het eten is slecht s'middags weinig variatie en avondeten buffet is gewoon koud .Er zijn 3 liften in het hoofdgebouw veel te klein er was een vrouw met invalidenwagentje maar paste er niet in moest haar wagentje beneden laten staan en had grootste moeite om boven te komen.Toiletten bij zwembad zijn gewoon oud (wordt overigens wel goed schoongemaakt)

Gereisd Met partner in mei 2017

Zeer goed!

Hilbrand de Jong
4-5-2017

Echt een hotel om van te genieten. Het hotel heeft onlangs een renovatie ondergaan en ziet er modern, ruim en fris uit. Ondanks de grootte van het hotel, waarin meer dan 600 gasten kunnen logeren, waan je je in een oase van rust. De ligging is direct aan zee en aan een baai met prachtige uitzicht. De kamers zijn zeer verzorgd en hebben allemaal een balkon met een glazen muurtje waardoor je extra van de omgeving geniet. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het eten is gevarieerd en goed. De medewerkers zorgen ervoor dat je het aan niets ontbreekt. Bovendien spreken ze goed hun talen. Het wifi is heel erg sterk met overal een goed bereik. Bij het hotel zijn diverse zwembaden, die zeer schoon zijn. De tuinen en de grasvelden nodigen je uit tot een mooie wandeling of fijn liggen op het gras. Het bijbehorende strand is super verzorgd. Overal staan ligstoelen met kussens en parasols met gratis handdoekenservice. Helemaal top! Een animatieteam is bescheiden op de achtergrond aanwezig om, wie dat wil, op een aangename wijze op een sportieve manier te vermaken. Opvallend is dat in dit hotel een zeer aangename ontspannen rust heerst. Niets hoeft, alles mag.Ook een prachtig hotel voor kinderen. Naast de diverse zwembaden, waterglijbanen, sportterreinen zijn er ook een aantal zeer veilige speeltuinen.En ook niet onbelangrijk, de bus naar Rhodos-stad stopt vrijwel voor de deur. Voor ons was dit hotel een feest! Alle complimenten aan algemeen manager George en zijn team, zeer gemotiveerde, medewerkers!

Gereisd Met partner in april 2017

Fantastisch!

Dodejo
3-5-2017

De ligging van het hotel is super je kijkt zon op de zee en je bent niet ver verwijdert van de stad Rhodos. Hele vriendelijke mensen van het personeel. All inclusief is hier ook echt all inclusief. Alles zit er bij in begrepen ( ook de Italiaan de gril en het a la car te restaurant) enkele cocktails zaten wel in begrepen bij ultra all inclusief maar niet bij normaal all inclusief. Het eten van het buffet was meestal koud en met een beetje geluk lauw. Er was alleen niet duidelijk aangegeven dat alle andere restaurants ook bij all inclusief hoorde. Het eten in die restaurants was heerlijk. De kamers zijn super mooi let op bungalows zijn eigenlijk meer appartementen want er zijn er telkens 2 of 3 op elkaar. Er is een kinderen animatie team en mini disco maar dat is niet echt een aanrader het personeel is meer bezig met zichzelf dan met de kinderen. Overdag zijn er ook nog diverse activiteiten te doen. Er zijn een stuk of 5 schone (zoute) zwembaden die goed onderhouden worden.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verloren geld

Benny
3-7-2013

Dit hadden wij nog nooit gezien. In de refter ( restaurant) was het niet mogelijk om een propere en gedekte tafel te vinden, alle tafels bezet of vol vuile borden en etensresten. Wil je wat drinken bij je eten kan je op zoek gaan naar iemand om je te bedienen. Enkel 1 bar om drinken te halen als je het geduld hebt om aan te schuiven, andere bars, ook de beach bar, zijn niet al-inclusif en dus te betalen. Geen vrije stoelen aan het zwembad of aan het strand, enkel als je voor zes uur opstaat om je handdoek te gaan leggen. Je mag 1 maal per verblijf in het a-la-cart restaurant gaan eten maar blijkt dan reeds voor de komende 10 dagen volgeboekt te zijn. Kamer was wel mooi en proper maar toch heb ik 2 maal op zoek moeten gaan naar handdoeken om te kunnen douchen. Verder is het wel een mooi hotel met een mooie liging maar na de renovatie denk ik dat het tijd is om het management te vervangen.

Gereisd Met partner in Tue Jun 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische vakantie !!

Arlette Astaes
23-11-2012

Rodos: hotel Eden Roc.

Rodos is heel mooi.Vrienelijke mensen,lekker eten,zon en zee.
Dit jaar 2012 heb ik zoals vele jaren na elkaar mijn vakantie doorgebracht in het prachtige hotel Eden Roc.(Juli 3 weken en oktober 3 weken). Het hotel ligt vlak aan zee in een rustige omgeving met mooie tuin. De zeer mooie vernieuwde kamers met alle komfort..( worden iedere dag grondig schoongemaakt ) hebben een subliem zicht op zee.De zonopgang bekijken van op het balkon is adembenemend) .Ook super matras. Het personeel is uiterst vrienelijk en hulpzaam.Je voelt je er onmiddelijk thuis en moest er zich klein probleempje voordoen wordt dit met de glimlach opgelost. Het eten is er prima met enorme keuze uit koude en warme gerechten .Iedere woensdag Griekse avond.Eenmaal in de week visavond met oa mosselen,kalameres enz..Soms sushi en andere thema avonden .Lekker en zeer uitgebreid ontbijt.Een streling voor het oog en de maag .. Aan de bar drink je de lekkerste cocktails en maak je vrienden.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Roc in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.