Hotel Eden Roc

44 reviews over Hotel Eden Roc in het Nederlands

Het was fantastisch.

Martine
14-10-2017

We waren met 3 koppels en vonden het allemaal een zeer goed hotel.

We begrijpen niet dat sommige mensen zo kunnen klagen want het eten was nooit koud, we hebben zelfs in liefst 4 á la carte restaurants gegeten inbegrepen in de all in. Dat kan je zelfs niet in een 5 sterren hotel.

Voor ons is Eden Roc een absolute aanrader.

Heerlijk hotel

Jolanda
19-9-2017

Goed hotel in een baai aan de zee. Kamers zijn netjes, douchen in het bad, niet ideaal, maar wel te doen. Eten in buffetrestaurant prima, in a-la-carte restaurants beter (5 stuks). Wel even reserveren, maar zeker doen! Eén van de restaurants mag één keer per week gegeten worden, overige onbeperkt. Zwembad heeft zout water, even wennen. Aan zee moesten wij wel (september) op tijd handoekje leggen (uur of 8). 2x per dag stopt de bus naar Rhodos voor de deur. Busreis is 2 euro p/p, taxi kost 10 euro. Kamers worden netjes schoon gehouden, dagelijks schone handdoeken, 2x per week schoon beddegoed. Animatie is aanwezig, maar zeker niet overheersend aanwezig. Avondprogramma van animitie redelijk, maar ook hier niet overheersend. Slechts beperkt winkeltjes in de nabije omgeving, wel een supermakt (loop tussen twee hotels door van de kust af). Prima vakantie gehad!!!

Dit hotel is absoluut geen 4sterren waard

Jan Plat
30-5-2017

Personeel is prima mooi zwembad maar hotel ziet er uit als een grauwe blokkendoos kamer valt op zich mee alleen de douche is waardeloos moet in bad staan om te douchen veel te klein douchescherm . Dan het eten is slecht s'middags weinig variatie en avondeten buffet is gewoon koud .Er zijn 3 liften in het hoofdgebouw veel te klein er was een vrouw met invalidenwagentje maar paste er niet in moest haar wagentje beneden laten staan en had grootste moeite om boven te komen.Toiletten bij zwembad zijn gewoon oud (wordt overigens wel goed schoongemaakt)

Zeer goed!

Hilbrand de Jong
4-5-2017

Echt een hotel om van te genieten. Het hotel heeft onlangs een renovatie ondergaan en ziet er modern, ruim en fris uit. Ondanks de grootte van het hotel, waarin meer dan 600 gasten kunnen logeren, waan je je in een oase van rust. De ligging is direct aan zee en aan een baai met prachtige uitzicht. De kamers zijn zeer verzorgd en hebben allemaal een balkon met een glazen muurtje waardoor je extra van de omgeving geniet. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het eten is gevarieerd en goed. De medewerkers zorgen ervoor dat je het aan niets ontbreekt. Bovendien spreken ze goed hun talen. Het wifi is heel erg sterk met overal een goed bereik. Bij het hotel zijn diverse zwembaden, die zeer schoon zijn. De tuinen en de grasvelden nodigen je uit tot een mooie wandeling of fijn liggen op het gras. Het bijbehorende strand is super verzorgd. Overal staan ligstoelen met kussens en parasols met gratis handdoekenservice. Helemaal top! Een animatieteam is bescheiden op de achtergrond aanwezig om, wie dat wil, op een aangename wijze op een sportieve manier te vermaken. Opvallend is dat in dit hotel een zeer aangename ontspannen rust heerst. Niets hoeft, alles mag.Ook een prachtig hotel voor kinderen. Naast de diverse zwembaden, waterglijbanen, sportterreinen zijn er ook een aantal zeer veilige speeltuinen.En ook niet onbelangrijk, de bus naar Rhodos-stad stopt vrijwel voor de deur. Voor ons was dit hotel een feest! Alle complimenten aan algemeen manager George en zijn team, zeer gemotiveerde, medewerkers!

Fantastisch!

Dodejo
3-5-2017

De ligging van het hotel is super je kijkt zon op de zee en je bent niet ver verwijdert van de stad Rhodos. Hele vriendelijke mensen van het personeel. All inclusief is hier ook echt all inclusief. Alles zit er bij in begrepen ( ook de Italiaan de gril en het a la car te restaurant) enkele cocktails zaten wel in begrepen bij ultra all inclusief maar niet bij normaal all inclusief. Het eten van het buffet was meestal koud en met een beetje geluk lauw. Er was alleen niet duidelijk aangegeven dat alle andere restaurants ook bij all inclusief hoorde. Het eten in die restaurants was heerlijk. De kamers zijn super mooi let op bungalows zijn eigenlijk meer appartementen want er zijn er telkens 2 of 3 op elkaar. Er is een kinderen animatie team en mini disco maar dat is niet echt een aanrader het personeel is meer bezig met zichzelf dan met de kinderen. Overdag zijn er ook nog diverse activiteiten te doen. Er zijn een stuk of 5 schone (zoute) zwembaden die goed onderhouden worden.

verloren geld

Benny
3-7-2013

Dit hadden wij nog nooit gezien. In de refter ( restaurant) was het niet mogelijk om een propere en gedekte tafel te vinden, alle tafels bezet of vol vuile borden en etensresten. Wil je wat drinken bij je eten kan je op zoek gaan naar iemand om je te bedienen. Enkel 1 bar om drinken te halen als je het geduld hebt om aan te schuiven, andere bars, ook de beach bar, zijn niet al-inclusif en dus te betalen. Geen vrije stoelen aan het zwembad of aan het strand, enkel als je voor zes uur opstaat om je handdoek te gaan leggen. Je mag 1 maal per verblijf in het a-la-cart restaurant gaan eten maar blijkt dan reeds voor de komende 10 dagen volgeboekt te zijn. Kamer was wel mooi en proper maar toch heb ik 2 maal op zoek moeten gaan naar handdoeken om te kunnen douchen. Verder is het wel een mooi hotel met een mooie liging maar na de renovatie denk ik dat het tijd is om het management te vervangen.

Fantastische vakantie !!

Arlette Astaes
23-11-2012

Rodos: hotel Eden Roc.

Rodos is heel mooi.Vrienelijke mensen,lekker eten,zon en zee.

Dit jaar 2012 heb ik zoals vele jaren na elkaar mijn vakantie doorgebracht in het prachtige hotel Eden Roc.(Juli 3 weken en oktober 3 weken).

Het hotel ligt vlak aan zee in een rustige omgeving met mooie tuin.

De zeer mooie vernieuwde kamers met alle komfort..( worden iedere dag grondig schoongemaakt ) hebben een subliem zicht op zee.De zonopgang bekijken van op het balkon is adembenemend) .Ook super matras.

Het personeel is uiterst vrienelijk en hulpzaam.Je voelt je er onmiddelijk thuis en moest er zich klein probleempje voordoen wordt dit met de glimlach opgelost.

Het eten is er prima met enorme keuze uit koude en warme gerechten

.Iedere woensdag Griekse avond.Eenmaal in de week visavond met oa mosselen,kalameres enz..Soms sushi en andere thema avonden .Lekker en zeer uitgebreid ontbijt.Een streling voor het oog en de maag ..

Aan de bar drink je de lekkerste cocktails en maak je vrienden.

Nooit meer!!

Peter
4-9-2011

Beste mensen, ik zou dit hotel in geen geval meer boeken of aanraden.. Wij hadden onze twijfels ook toen wij de verschillende meningen voor ons vertrek hadden gehoord/gelezen, wij dachten kom zo erg zal het allemaal wel niet zijn..

Zal eens beginnen.. Hotel, zeker geen all in! Je krijgt pas drinken om 11u.. zelfs water was een krijgen was voor dat uur een grote ramp.. eten was altijd hetzelfde, maar ook echt altijd..En de voorlaatste dag heeft bij ons de emmer doen overlopen, doordat er een slak en een Grote rode mier eruit kwam gekropen! Service valt mee, onze kamers werden grondig gekuist, wij hadden echter de gewone kamers, maar gaven redelijk wat fooi (zal er wel iets mee te maken hebben). maar service in de keuken of aan de bar was tevens schandalig!! Ligging zou van mij een 10/10 krijgen moest het echter kloppen dat het centrum dichtbij was maar is duidelijk meer dan 4km??Maar ligging van het hotel Qua uitzicht, beste wat we ooit hebben gehad! Kamers, 10/10 Maar zvl zijt ge R Ni

Nikolas, Owner/Partner, 20-2-2013

Dear Sir/Madam,

Thank you for your stay at the Eden Roc and your valuable comments, which we have taken into consideration.

I am happy to inform all zoover visitors that the Eden Roc has been Completely Renovated during the past 4 years!

The phase of renovation between 2011-2013 included completion of all accommodation and restaurant areas, hotel interior&exterior.

We are very excited about the recent changes at the Eden Roc and although we are sorry to hear that your experience on your previous visit was not satisfactory, we hope we get another chance in the future to provide a more enjoyable holiday!

Concerning your remarks from your visit in 2011, please be advised that the Eden Roc is situated 3.5km from Old Town and 4km from new Town. In the main restaurant there is a 2 week cycle of 3 large buffet counters (minimum 8 hot+8cold),daily action cooking stations, as well as fresh fruit and desserts stations and a new separate GR breakfast corner!

Verblijf eind juli

Bdn
15-8-2011

Eten was niet slecht en zeker wel warm . Prachtig zicht dicht bij de zee. Vroeg opstaan voor ligbedjes aan het zwembad wel altijd plaats op strand maar betalend (3euro) zwembadje voor de kinder was wel leuk . Frisdranken niet lekker . All in maar tot 23uur. Airo in bungalo maar kindjes slapen in dezelfde kamer . Taxi 's waren in staking dus verplicht overvolle bus te nemen of auto te huren . Leuk waterpark in de buurt.

mooie kamers!

Sarah
14-7-2011

mooie kamers! eten: veel variatie, kwaliteit kan beter. animatie: tijdens de dag oké, s avonds: laag niveau. zwembad: prachtig! omgeving: Rhodos stad goed te doen met lijnbus, wij deden excursie met reisagentschap naar Filerimos en omstreken. Op eigen houtje met lijnbus naar Lindos: zeker doen!

wandeling van hotel naar Koskinou: steile klim maar echt de moeite om te doen. prachtig oud stadje.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Roc in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.