Hotel Amilia Mare

GriekenlandRhodosKalithea

6.3VoldoendeScore uit 127 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

136 Reviews over Amilia Mare

• 6Luc12-08-2021

Geen 5*

De eerste indruk was goed. Grote inkom poort met grote oprijlaan en dito inkom hall. De kamers zijn ouwbollig en aan vernieuwing toe, ook de tapijten dienen dringend vervangen te worden. Die zijn ronduit vies en oud. Het meubilair is gedateerd en aan vervanging toe. Het onderhoud van de kamers was goed en proper. Dagelijks verse lakens en handdoeken en badkamer spullen. Ook dagelijks 2 flessen water. Jammer dat de mini bar niet gevuld was. Kluisje gratis. Strand lakens dagelijks om te ruilen zonder extra kost. De receptie en guest relations waren super vriendelijk en behulpzaam. De a la carte restaurants waren enkel in buffet. Bier uit blikjes en niet te drinken (azijn) wijn. Italiaans buffet was ok, Grieks buffet was idem aan gewoon buffet, Chinees buffet was echt niet te eten. Misschien kan men een vis restaurant maken gezien de talrijke vis in de aanpalende zee. Er word een verplichte dress code aangekondigd doch niet gehanteerd. 3/

• 7Mariska01-10-2017

Mooie locatie strand/zee en dichtbij Rhodos stad

Personeel over het algemeen niet vriendelijk. Er kan geen lach af, geen service bij het ontbijt en diner. Dit wel gevraagd aan de receptie waarom ze zo doen maar antwoord moe na seizoen werken. Kamers niet goed schoongemaakt alleen bed recht trekken en handdoeken wissel. Ook niet na achterlaten fooi. De openbare toiletten zijn ontzettend vuil achtergelaten door hotelgasten maar dat heb je op iedere openbare toilet maar voor het hotelpersoneel vind ik dit wel erg wat zij moeten opruimen. Alleen je ziet ook geen schoonmaak personeel in het hotel.

Het eten is goed en elke dag wat anders, maar cappuccino, koffie en overige dranken waren vaak op. Het strand en de bedjes zijn top maar wel elke ochtend je handdoek erop doen anders geen bedje na het ontbijt. Verder goede verbinding naar Rhodos stad met bus en taxi. Het is een goed hotel voor rust en strand en s avonds de drukte opzoeken in oude centrum van Rhodos.

Bij het reisbureau zagen wij een foto van een buitenterras van restaurant met uitzicht over zee. Dan denk je wauw zit je s morgens te ontbijten of s avonds te dineren met dit prachtige uitzicht.
    Echter toen wij onze bestemming in het hotel hadden en daar wilde gaan zitten bleek deze restaurant niet voor de hotelgasten is bedoelt maar voor VIP gasten. Wij zagen dat dit restaurant de gehele dag en avond gedurende de week leeg was . Vervolgens hebben wij gevraagd wat voor VIP gasten dit bedoeld was gezien wij nooit daar iemand zagen behalve de gastvrouw van het hotel. De gastvrouw gaf aan als je vaker in dit hotel geweest bent dat je dan hier mag eten en als wij wilde ontbijten mocht dit voor 5 euro pp. Wij hadden all inclusive geboekt en het ontbijt was hetzelfde en dus niet gedaan. Advies voor reisbureau en vakantie sites om dit wel aan te geven want uiteindelijk is het ontbijt, lunch en diner elders in het hotel en niet met dit uitzicht.

• 7Dominique17-07-2017

Totaal geen 5 sterren waard!!

Wij hebben dit hotel voor 15 dagen all in clusive geboekt na lang zoeken en zoeken en twijfelen tussen hotels toch voor deze gekozen wij vlogen zondags na onze bruiloft naar Rhodos, we waren erg enthousiast een 5 sterren hotel , 15 dagen!!!

Maar het eten is slecht echt slecht er word geen moeite gedaan om het mooi te doen laten lijken, het word gewoon in de warmhoud bakken gehooid en weer terug geplaatst in het buffet ( het gaat mij niet om de versieringen maar als je voor 5 sterren betaald verwacht je dit wel, het oog doet namelijk veel met de smaak!)

Het personeel is erg onvriendelijk en loopt continu te schreeuwen tegen elkaar en ook tegen de gasten

De wc"s rondom het zwembad omzettend goor & overal liggen etensresten na de lunch.. kijk uit dus waar je loopt! Het hotel zit altijd vol met asociale russen!! Ontzettend jammer Kortom de foto's doen het mooier linker dan het in werkelijkheid is....

• 9Michael03-07-2017

Prachtig groot resort met vriendelijk personeel

Super groot resort, altijd een bedje bij zwembad. Het eten vond ik ook zeer goed voor all inclusive,de mensen waren er constant mee bezig en je kon bijna heel de dag wel ergens terecht om te eten op meerdere plekken. A la carte restaurants waren leuk voor afwisseling maar was ook gewoon lopend buffet. Had eigenlijk verwacht bediend te worden en iets van een kaart te kunnen kiezen bij a la carte. Bar was ook open tot 1 uur ( all in tot 12) dat was ook wel fijn. Het hotel was wel ietsjes ouder dus kamers en hal zouden wel een opknapbeurt mogen op z n tijd want ik zelf ben niet zo n fan van tapijten vloeren. (Eigen mening) verder helemaal geweldig en goed gelegen dus zou het zeker aanraden ! Enigste minpuntje vond ik de douches bii het binnenzwembad die je kon gebruiken als je uitgecheckt was,dit was echt een rommeltje en vies dus mag wel iets vaker schoongemaakt worden.

• 7zwolle17-06-2017

het is hier geen 5 sterren zoals wij gewend zijn

Ligging geweldig maar dat was het wel zo'n beetje. Personeel in de lobby is ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Na een klacht blijkt het toch allemaal anders te kunnen en dat moet niet nodig zijn.

• 9Irma03-05-2017

Heerlijk

We hebben enorm genoten. De kamer was prima en het bed heerlijk. De ligging van het hotel is super: meteen aan het strand met een prachtig uitzicht. Het eten was erg lekker. We konden iedere dag wel wat anders eten. We hebben vooral genoten van de toetjes en taarten. Het was duidelijk nog het begin van het seizoen. Het was erg rustig en veel fascilliteiten waren nog gesloten. Dat was wel jammer, maar we zijn absoluut niks tekort gekomen. De mensen van de animatie waren erg gezellig. Ze hadden voor iedereen een praatje. Er waren vakantiegangers van diverse nationaliteiten: veel Fransen, verder Zweden, Noren, Duitsers, Italianen, Polen, Russen en natuurlijk Nederlanders. Weer eens wat anders! Uitstapjes naar Rhodos-stad zijn heel makkelijk via een busje voor het hotel. Zeker doen. We kunnen iedereen aanraden naar dit hotel te gaan.

• 4staf10-10-2016

goede raad niet heen gaan

teleurstellende vakantie slechte ontvangst bij aankomst zelf kamer moeten zoeken,restaurant sympossio verschrikkelijk vies vuil en luidruchtig eten niet te vreten brood hard en droog en voor te roosteren nog bevroren slappe frietjes gebraad droog, kip en vis in te veel saus alle fruit in stukken gesneden altijd glazen te kort ook in de bars dan maar cocktails drinken uit kartonnen bekers, veel zand en kiezel in het zwembad glazen rondom, strandzetels versleten vettig en smerig, strand lakens hebben ook hun tijd gekend, personeel in het hele complex onvriendelijk onsympathiek soms tegen het onbeschofte aan hotel is toe aan een grondige renovatie Met een Nieuw management die hun job wel uitvoeren zoals het hoort?? zijn wel goed geholpen door onze hostess Tabira ter plaatsen en heeft kunnen bekomen dat we de laatste 7 dagen gratis van vip ontbijt mochten gebruiken als er niets mis is bied men dat niet aan voor ons 3* maar betaald voor 5*waren dan ook blij dat we 22/09 huiswaard konden!!

• 7Brekelmans02-10-2016

Leuk voor 1x

Voordelen: All in ook op strand. En ligging aan het strand! Veel sport entertainment Voldoende zwembaden en ligbedden Eten redelijk gevarieerd. Italiaans restaurant was goed! Shuttle service naar rhodos stad voor €6 pp retour Met stada bus ben je zo in faliraki Wifi deed t bijna overal goed. Gratis tot 200 mb per dag

Nadelen Tafels, glazen en bestek niet echt schoon. Bediening gebruikt steeds zelfde vieze doek. Gehorige kamers Badkamer was verouderd en hadden lekkage

• 9R. Monster11-07-2016

Super verblijf gehad. Hotel schoon, eten heerlijk!

Wij zijn na een tegenvallend hotel om geboekt naar het Amilia Mare hotel. Wat een verademing!!! Service perfect, eten heerlijk en gevarieerd, nette kamers en mooie zwembaden.

Eigenlijk was alles helemaal goed en hebben we toch nog kunnen genieten van een heerlijke vakantie.

Zwembaden zijn wel bijna allemaal zoutwater zwembaden, maar dat mocht de pret niet drukken.

Amilia Mare zou ik zeker aanbevelen aan vrienden.

• 10Wilbranda19-09-2015

Waauw fantastische

Wat hebben wij een fantastische vakantie gehad. Rijden nu net terug van Schiphol, ( dacht eerst reactie plaatsen voordat de drukte weer begint) Wij zijn een week hier geweest met 6 volwassen en een kind van 1.5. 14 zwembaden. 6 restaurants super mooi zand strand. Alles beloopbaar. Goede bedden, super school en allemaal aardig personeel. Het eten is er top. Alacarte restaurant Frans, Griekse restaurant echte aanraders. Smidags pizza restaurant die was ook heerlijke. 4 km van Rhodos stad. 7 euro met taxi. Huur daar een auto aan de straat. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of in rolstoel zitten. Rhodos stad bestaat uit keien. Nogmaals wauw

Hotel Amilia Mare info

• VerzorgingAll inclusive