We hebben een aantal aanbieders voor Ixia voor je op een rij gezet:

Reviews over Ixia

Geweldig!!👌👌👌

Ferenc Morvai
    13-10-2019

Wij hebben een super vakantie gehad! Super gaaf kamer, top uitzicht. Zeer vriendelijke personeel. Eten was erg goed en elke dag een andere thema! Animatieteam was werkelijk top! Was een top vakantie met een super hotel! Hartelijk dank En wij raden deze hotel graag aan! Van ond heb jullie een dikke vette 10!!!👌👌👌 Klappie , klappie , klappie 👏👏👏

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuk dorp maar erg druk verkeer

Claudette
    12-8-2019

Ixia is een plaats aan zee ongeveer 15 minuten vanaf het vliegveld. Wij zaten in Avra Beach Resort in Ixia direct aan de zee. Het stadje Ixia is erg druk met erg veel verkeer. Wij hoefden gelukkig niet over te steken naar de zee omdat wij aan zee zaten, maar het oversteken is wel gevaarlijk. Verder wat winkeltjes en restaurantjes. Ook verschillende supermarkten. Beetje een armoedig stadje maar dat vond ik ook van andere steden op Rhodos.

Heerlijk! En prachtige zonsondergangen gezien hier

Ina
    30-7-2019

Prachtig strand, maar waterschoentjes zijn wel aan te raden i.v.m. de kiezels. Ligbedden zijn overal te huur voor 10 euro(twee bedden+parasol) er zijn veel restaurantjes, sportcafe's en supermarktjes) wij zaten in Rodos palace hotel, hier vlakbij is een heel gezellig barretje, la republica, mét een openbaar zwembad. Ixia is wel langgerekt en alle restaurants e.d. liggen aan één kant van de drukke weg die van het vliegveld naar Rhodos stad loopt. Het is niet een gezellige boulevard met veel winkeltjes en alles ligt vér uit elkaar. Voor vertier moet je echt wel on Rhodos stad zijn (ongeveer 7 km vanaf Ixia ) en met de bus (2 euro) of taxi(10 euro) goed en snel te bereiken. Dus als je van niet al te veel drukte houdt dan is Ixia een goede keus om vakantie te vieren op Rhodos.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastische vakantie

Fijne vakantie
    12-5-2019

Rhodos is een mooi eiland met veel oude bezienswaardigheden. Rhodosstad is een mooie stad met veel winkeltjes en Horeca. Je kunt er winkelen en eten voor ieder budget. Het eiland is mooi groen en zeer schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad.

Miesje
    5-6-2018

Ixia is klein, stelt niet zoveel voor. We hebben het ook niet echt kunnen ontdekken omdat mijn man slecht ter been is en we alleen naar Rhodos stad zijn geweest met de taxi. De oude stad vonden wij erg leuk en mooi.

Ixia scoort een 7,4 uit 10, op basis van 661 reviews