Appartement
7,5

39 reviews over Appartement Vicky in het Nederlands

2008

Erg simpel, maar goedkoop...

Daisy
13-11-2008

Appartement, zwembad en ligging waren prima. De service was beneden peil. Het was een beetje viezig en het personeel was niet echt behulpzaam. Er werd geirriteerd gereageerd als je om een nieuwe handdoek vroeg, wanneer ze al twee dagen niet waren vervangen.

In Ixia zelf is niet zo veel te beleven, daarvoor moet je naar Rhodos stad. Bus en taxi verbindingen naar Rhodos stad waren prima, maar volgende keer zou ik toch liever in de stad zelf zitten.

Het eiland Rhodos is echt prachtig! Ik raad iedereen aan om zelf een auto'tje te huren en het eiland zelf te verkennen. Drie dagen een auto was voor ons genoeg.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Heel leuk en ruim appartement

Gunther & Mieke
4-9-2008

Heerlijke vakantie gehad op Rhodos. De appartementen zijn ruim en proper met een goed werkende airco. We hadden ook een erg groot terras (K11). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ixia is wat minder. Het is geen dorpje maar een supperdrukke baan met enkele zijstraatjes, vooral gericht op massatoerisme. De gootste troef vonden wij eethuis Napoli op de grote baan (beste pizza's ooit, maar ook hun griekse specialiteiten zijn goedà. Gelukkig ligt Vicky niet direct aan de drukke baan en met een huurautootje kom je heel het het eiland rond.

Gereisd Met partner in september 2008

Eenvoudig maar goed.

Eva
27-8-2008

We hebben erg genoten van dit verblijf. Klein maar schoon app. mét airco (heel erg fijn!) en het werd bijna dagelijks verschoond. Het is erg goed om er alleen te slapen, maar veel meer bied het niet. Zwembad is niet zo bijzonder, wel goed voor een frisse duik na een hete dag. Wij lagen liever op het strand dat heel dichtbij was. Voor uitgaansgelegenheden zou ik Rhodos-Stad aanraden, Ixia bied daar niet zoveel van. De taxi naar deze stad was zeer goedkoop! Wij vlogen terug midden in de nacht maar mochten ons app. nog de hele dag houden, ideaal voor zo'n laatste dag. Wel heel erg veel muggen gehad (vooral voor ons huis, begane grond) maar een muggenstekker bleek effectief. Al met al ben ik er echt heel tevreden over!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

leuk als je voor je rust komt

Robert .M
15-8-2008

8 aug tot 14 aug het appartement is een 2 ster en dus niet al te luxe maar je kan je daar prima redden als je niet te veel eisen stelt. warm water is er vaker niet dan wel. zwembad en appartementen hebben wat onderhoud nodig,losse balkon leuningen,gebladerde plafons.zwembad heeft veel scherpe uitstekende tegeltjes,balkons op de eerste verdieping zijn laag bij het zwembad waar kinderen hun hoofd stoten op het balkon(klein jongetje rende met zijn hoofd tegen het balkon en bloede hefig) Ixia zelf bestaat als het ware uit 1 lange straat met een paar winkeltjes en barren en wat eetgelegenheden.500 meter naar rechts en links en thats it. voor gezelligheid en vertier moet je naar rodosstad gaan kost je maar 6 euro met taxi.huurauto is bijna een must als je meer wil zien.om een auto te huren heb je geen creditcard nodig en ook geen borg.

Gereisd Familie in Fri Aug 15 2008 16:52:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

hofland
4-8-2008

Dit verblijf was zeker super! Echter klemde de deuren behoorlijk en was het glasplankje bij de wastafel gammel (gesneufeld) het was qua inrichting ruim en cool. Voldoende ruimte om met twee te vertoefel dan wel met meerdere. De ligging was goed en de service was geweldig, de koffers mochten nog in de kamer blijven staan en we konden ook nog gebruik maken van een douch en toilet in een ander appartement tot we zouden vertrekken.

Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2007

Appartement Vicky in Ixia is echt een aanrader

Niels van Lier
4-7-2008

Appartement Vicky in Ixia is echt een aanrader. De kamers zijn eenvoudig maar prima ruimte. Schoonmaak is echt super, gebeurt iedere dag en elke dag schone handdoeken en om de dag een schoon bed. Irene en Petrula zijn super vriendelijk. Aan de overkant heb je een Griekse Taverne "La Luna" waar echt lekker kunt eten. Toni en Diana zijn echt super gastheer en -vrouw. Rhodos is een heerlijk eiland met veel mogelijkheden. Huur een auto en je komt op de mooiste plekken. Stand is vlakbij en prefect gelegen. Dit is echt een AANRADER!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

2007

Perfecte service en super klantvriendelijk! (Enigste is de

P. Meesters
16-10-2007

Perfecte service en super klantvriendelijk! (Enigste minpunt is het bad waar oudere bezoekers nooit zelfstandig uit zouden kunnen klimmen) Lekker eten bij de buren(Le Gourmet), maar ook bij Napoli(aan de hoofdweg links) Mooie zandstranden(Anthony Quin Bay) aan de andere kant v/h eiland. Geen last gehad van Bar/Rest. La Luna a/d overzijde: kwam gewoon geen publiek meer? Is een aanrader !!

Gereisd Met partner in oktober 2007

Eenvoudig appartement, alles binnen handbereik

Ronald en Hanneke Brugman
12-10-2007

Eenvoudig appartement, alles binnen handbereik. Klein zwembad, zon in zwembad van 10.00 tot 14.00 uur. Ongeveer 100 meter van de hoofdweg, 200 van het straand. Voor het personeel Irene en Petroula niets anders dan lof.

Gereisd Met partner in Fri Oct 12 2007 11:18:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima app

Ton en Mary
29-9-2007

Prima app. Goede schoonmaak, perfecte service. Enkel glas daardoor heel veel geluidshinder van de bar aan de overkant 12x in 2 weken tot minimaal 3 uur is niet zo leuk, wij konden daardoor helaas erg weinig slapen. Jammer, waren we niet zo blij mee.

Gereisd Met partner in september 2007

Prima appartement! Rustige ligging en toch overal vlakbij

Harry en Leni
29-9-2007

Prima appartement! Rustige ligging en toch overal vlakbij. Kamers groot genoeg, de schoonmaak was erg goed. Het personeel was erg aardig en de service was uitstekend. Lekker zwembadje erbij. Het ontbreken van een eigen bar werd prima gecompenseerd door de gezellige taverna "La Luna" aan de overkant van het appartement. Daar was het ook lekker eten. Echt een locatie om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in september 2007

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vicky in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vicky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.