Vakantie Ixia
header

Vakantie Ixia

Geniet van de zon in Ixia

Rhodos is niet alleen één van de grotere, maar misschien wel één van de mooiste Griekse eilanden. En dat wil wat zeggen, want er zijn talloze heerlijke eilanden te vinden. Wat er zo speciaal is aan Rhodos? Je vindt er prachtige witte dorpjes en zonovergoten stranden. Op zoek naar een rustige uitvalsbasis? Ga dan zeker logeren in het prachtige Ixia.

Bekijk accommodaties

Inspiratie voor Ixia

3x de mooiste hotels

decoration
Hotel Oceanis

Hotel Oceanis

Bij Hotel Oceanis geniet je van een luxe vakantie in Ixia. Op je kamer vind je een fijne inloopdouche, goede bedden en mooie decoraties. Het personeel van Hotel Oceanis doet er alles aan om jouw verblijf tot een succes te maken. Eten doe je in het goede restaurant, waar elke avond een ander land centraal staat.

Hotel Dionysos

Hotel Dionysos

Hotel Dionysos is een goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Geniet elke ochtend van het gevarieerde ontbijtbuffet, de vele restaurants op het hotelterrein en het prachtige zwembad. Ben je met de (huur)auto? Rondom Hotel Dionysos is er genoeg gratis parkeergelegenheid.

Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center

Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center

Vanaf de eerst minuut zul je genieten bij Hotel Olympic Palace Resort & Convention Center. Je kamer is voorzien van een groot privéterras, een ruime badkamer en een uitzicht over de zee of de natuur van Rhodos. Je bent in no time met de bus of taxi in Rhodos-Stad. Voor de kinderen is er een leuk animatieteam aanwezig.