Appartement
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°23°
8,6

28 reviews over Appartement Sunny Days in het Nederlands

Geweldig eiland, super vakantie!

A.
4-7-2019

Heel mooi appartementen complex! Alles mooi schoon en goede service. Pool bar gaat om 00:00 dicht, vonden wij een beetje vroeg. Gelukkig zijn er in de straat nog leuke sportcafés die langer open blijven. Sebasiaans en F.B.I., aanraders! In de straat zitten ook genoeg lekkere restaurantjes, ook het restaurant bij het complex zelf is erg goed. Het enige af te raden restaurant is El Greco, er werd rauwe kip geserveerd en de beste man die ons naar binnen 'lokte' zei: "foutje, kan gebeuren...." Rhodos stad is erg leuk, zowel het oude als het nieuwe gedeelte. Ook de haven is gezellig om 's avonds te wandelen. De barstreet is ook de moeite waard om even doorheen te lopen. Qua uitstapjes is een auto huren een echte aanrader. Leuke strandjes en plekjes zijn; Oasis beach, Stegna beach, Antony quinn bay, Kritinia castle, Mojito beach bar, Haraki beach, restaurant To Rodi in Rhodos stad, Yachting cub cafe in Rhodos stad.

Gereisd Met partner in juni 2019

prima hotel

reinout
11-6-2019

prima hotel, mooie ruime en schone kamers. Vriendelijk personeel en goede faciliteiten. Enige minpunt is de muziek bij het zwembad die constant op standje discotheek staat. Echt relaxed zwemmen en in de zon liggen doe je nu niet, je kan elkaar soms amper verstaan.

Gereisd Met partner in juni 2019

Onvergetelijk

Ellen Francissen- van Bergeijk
12-5-2019

Geweldig hotel. Service is perfect. Gastvrijheid en netheid staan voorop. Eten bij casual restaurant is beter dan vele andere restaurants. Kamer was schoon en bedden goed Zwembad was mooi en schoon Dikke complimenten

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk genoten

Nina
16-11-2018

Ontzettend leuke vakantie gehad, mooi en schoon appartement, ruim zwembad, vriendelijk en ook Nederlands sprekend personeel. Supermarkt naast het hotel net zoals een aantal restaurantjes. Rhodos stad is 5 a 10 minuutjes met de taxi €10. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Leuke accemodatie

Petra
8-11-2018

Mooie appartementen en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat je moet betalen voor het douchen de laatste dag voor een slechte doucheruimte. Ligt aan zeer drukke weg!

Gereisd Met partner in september 2018

Goed, maar drukke weg is groot minpunt voor mij.

Marjolein Verhoef
30-9-2018

Mooi nieuw en schoon apartement met goede bedden. Vriendelijk personeel. Minpuntje is dat het restaurant aan een erg drukke weg ligt. ontbijt is niet echt relaxed op deze manier. Ontbijt redelijk, niet bijzonder.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk en fijn

Mandy
2-8-2018

Wij vonden appartementen Sunny days erg mooi en ruim! Je kan echt duidelijk zien dat het pas gerenoveerd is. Zowel het complex, (bestaande uit meerdere gebouwen) als ons appartement zelf was groot, het was schoon, het personeel maakte heel vaak de kamer netjes schoon en we kregen heel vaak schone handdoeken. Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk, iedereen! Een dame sprak zelfs Nederlands. Het enige minpuntje vonden wij het balkon. Het is wel lang, maar heel smal. Dat was niet heel handig. Wij hebben echt een geweldig verblijf gehad in Appartementen Sunny days en ik zou het iedereen aanraden hier te slapen als je naar Ixia op vakantie gaat!

Gereisd Met partner in mei 2018

De moeite waard: Vernieuwd hotel, niet massaal!

Anja
12-4-2018

Super hotel, niet duur, en alles gerenoveerd. Ze waren nog bezig met uitbreiding, maar als gast had je absoluut geen hinder van de bouwwerkzaamheden. Alles wordt netjes afgeschermd, geen geluidsoverlast.

Personeel in overvloed, en zeer vriendelijk. Zo behulpzaam, dat ik er zelf zelfs wat ongemakkelijk door kan worden. Het plaatsje Ixi vind ik zelf wat te toeristisch. Zodra je het hotel uit loopt wordt je bij elk restaurantje naar binnen getrokken, zelfs af en toe op het agressieve af. Ik raad je aan om niet aan de aangrenzende straat te gaan eten. Prijs/kwaliteit is beduidend slechter als elders op Rhodos.

Rhodos stad (zeker het oude gedeelte) is zeer zeker de moeite waard. Makkelijk te bereiken met bus of via een mooie route langs de kust te wandelen (ong. 7km) Een scouter huren is zeer zeker een aanrader. Als u van het hotel uit links af slaat treft u een Nederlandse verhuurder. Een vriendelijk stel, betrouwbaar, en niet duur.

Gereisd Met partner in mei 2017

Goede vakantie gehad.

Harry
6-10-2017

Wij zaten in blok 3 en er werd 6 per week gepoetst, behalve de zondag. Eind augustus tot en met 10 september waren wij er en het was super. Als je om 12 uur kwam was er nog plek genoeg bij het zwembad. Eten en drinken bij het bad was prima. Wat wij wel een nadeel vonden, het balkon was mega klein, kon je amper zitten maar dit was per kamer verschillend. Alle personeel was heel aardig, van poetsvrouw tot mensen van de receptie. Het complex ligt heel centraal in de hoofdstraat, ideaal.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Onder de verwachtingen

Patrick uit Belgie
4-10-2017

Appartement was heel mooi ingericht, mooie badkamer en goede matras. We moeten de dames uit Nederland wel gelijk geven.(waren daar in die week) management laat te wensen over. Heel onbeleefd aan de receptie en onverschillig. Verhuur auto goede service en voldoende uitleg. Pover ontbijt, iedere dag hetzelfde en beperkte keuze ,wel vriendelijke bediening .Handdoeken om de twee dagen vers, zoals vermeld op de site, poetsen van kamers enkel 2 keer van de 7 dagen...is nochtans anders vermeld (elke dag) s' Avonds veel keuze van restaurants, onze voorkeur gaat naar 'Coconut' heel lekker gegeten. Zeker een aanrader is 'Double Deuce' met de fantastische live band 'Izzy Dizzy' Komen in december naar Belgie en gaan zeker kijken, beetje herinneringen ophalen van Rhodos want is een mooi eiland.

Gereisd Met partner in september 2017

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Days in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.