Goed 3 sterren hotel gerund door een familie

Review geschreven door Margareth

Goed 3 sterren hotel gerund door een familie

Margareth,
23-5-2016

Leuke studio's voor een fijn verblijf op Rhodos. Van hieruit kun je het eiland makkelijk ontdekken als je een auto huurt. Studio's zijn niet groot maar voldoende ruim en worden heel goed onderhouden. Vriendelijke eigenaren, behulpzaam (extra handdoeken geen enkel probleem zonder extra kosten) en niet opdringerig. Fijn en schoon zwembad voor een frisse duik na een lange dag rondgereden te hebben. Ook kun je hier wat eten (wat wij niet gedaan hebben/hebben onderweg gegeten en zelf gekookt) zag er wel goed uit en niet duur. Minder is het geblaf van de waakhond(en) van de buren (niet continue) en ook de grote weg die nabij ligt. Met oordopjes in valt er goed te slapen. Verder ligt het appartement niet te ver (alles goed te belopen) van het centrum (850 meter) en de zee (400 meter) en eigenlijk toch wel erg rustig gelegen op de honden (alleen in de nacht) en de drukke weg dan.

Gereisd met partner in mei 2016