Hotel Sunday

7,7

4 reviews over Hotel Sunday in het Nederlands

Prachtig hotel met vriendelijke mensen.

Maaike
27-1-2018

Prima verzorgd ontbijt die je erbij kan boeken. Regelmatig worden de handdoeken verschoond. Staat er nog afwas in de keuken dan wordt dat ook opgeruimd.Rustige ligging en op loopafstand een supermarkt.

Nee dank je...

Selene
26-9-2017

Aan de buitenkant ziet alles er prima uit. Mooi verzorgd, mooi zwembad en je kunt er heerlijk eten.

Maar volgens mij hadden wel se oudste kamerdaar.onze eigenlijke kamer daar was iets mee en na twee nachten elders te hebben doorgebracht kwamen wel hier terecht.

Erg ongezellig en de badkamer oei oei(zie de foto's ). Ons balkon lag precies in de afzuiging van de keuken dus constant een etenslucht..

Kasten en laden vol haren en zelfs een uitgekauwde kauwgom en een versteend broodje.

Inderdaad veel overlast van de blaffende honden in de buurt.

Personeel wel erg vriendelijk!

Wij komen al jaren in Ixia en Ialysos, maar hier zullen wel echt geen tweede keer komen.Erg jammer...

Foto's op internet van de kamers lijken totaal niet op de werkelijkheid.

Er werd redelijk goed gepoetst maar de badkamer op zich was al onhygiënisch.Bovendien vergaten ze deze regelmatig te poetsen

Leuke studio's voor een fijn verblijf op Rhodos. Van hieruit kun je het eiland makkelijk ontdekken als je een auto huurt. Studio's zijn niet groot maar voldoende ruim en worden heel goed onderhouden. Vriendelijke eigenaren, behulpzaam (extra handdoeken geen enkel probleem zonder extra kosten) en niet opdringerig. Fijn en schoon zwembad voor een frisse duik na een lange dag rondgereden te hebben. Ook kun je hier wat eten (wat wij niet gedaan hebben/hebben onderweg gegeten en zelf gekookt) zag er wel goed uit en niet duur. Minder is het geblaf van de waakhond(en) van de buren (niet continue) en ook de grote weg die nabij ligt. Met oordopjes in valt er goed te slapen. Verder ligt het appartement niet te ver (alles goed te belopen) van het centrum (850 meter) en de zee (400 meter) en eigenlijk toch wel erg rustig gelegen op de honden (alleen in de nacht) en de drukke weg dan.

gezellig, gastvrij hotel

patrick
24-4-2016

Een leuk, gezellig, gastvrij hotel.

Zeer gastvrij personeel.

Voor een korte relax uitrust vakantie zéér zeker de moeite waard.

Gratis WiFi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunday in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunday scoort een 7.73 uit 10 op basis van 4 reviews.