Hotel SENTIDO Ixian Grand

Hotel SENTIDO Ixian Grand

5.9Voldoende

Griekenland, Rhodos, Ixia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 708p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

267 reviews over Hotel SENTIDO Ixian Grand

• 2019
    7S. Roos22-05-2019

Prima hotel

Hotel ligt wat afgelegen, maar de taxihalte is 1 minuut lopen en de bus 5 minuten. Wij waren met 5 personen en hadden 3 kamers beneden en bij elkaar gevraagd. Dit was ook goed geregeld. Kamer mag wat opgeknapt worden, zeker de badkamer. Bedden waren zeer goed. Bij het eten werd er altijd naar onze voorkeur voor plaats geluisterd. Eten mag soms wat warmer en het had leuk geweest als er iets Grieks bij zou zitten, zoals souflaki en gyros. Toch was er wel variatie. Sap is waterig, vers zou meer 5 sterren waardig zijn. Door de reviews op deze site had ik er een hard hoofd in. Dit was niet terecht. Genoeg plek bij de zwembad en strand, alles wordt heel schoon gehouden, kamers mogen moderner maar zijn schoon en de bedden prima, WiFi is goed. Voor de avonden zijn er wel weinig zitplekken. Maar boven alles is iedereen even gastvrij. Bij de receptie werkt de Griekse Sofia die heel goed Nederlands spreekt. 4 sterren is meer realistisch.

Kiki Peridi - Holiday Concierge, Sales Executive, 16-07-2019

Geachte Mevr. Roos,

Dank u voor het kiezen van het SENTIDO Ixian Grand hotel voor uvu verblijf. Hartelijk bedankt voor het delen van um review oo Zoover. Het is altijd Rijn om reviews ols deze te ontvangen en we zijn blij te horen dat mede door ons team uw vakantie succesvol was. Uw positive reactive inspireerd ons on door te gaan en te voldoen aan de verwachtingen van onze gasten. Verder hechten wij oprechte waarde aan uw reacties over het eten en zitplaatsen s’ avonds. Wij willen uw laten weten dat uw reacties hier ver in overweging genanen zijn voor verbetering en corrective om zo beter te volden aan de wensen van onze gasten. Het was ons genoegen dat uw in ons hotel verbleef en we hopen uw gauw wee rte zien.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    6gretel07-10-2018

Ga ik niet meer naartoe

Wij boekten hier voor 2 weken in september. Een mooie ruime kamer met genoeg opbergruimte. het eten is zeker GEEN 5 sterren waardig,het ontbijt was ok maar s'middags en diner was een dikke flop. Steeds kip,lever en steeds dezelfde engelse smurrie met veel te weinig warme groenten,de laatste 4 dagen waren er zelfs geen tomaten meer en een paar keer sla die je niet kon eten(was zeker niet vers). Denkt men nu steeds aan de engelsen,wat die lusten,die kennen dus ook niks wat goede keuken betreft.Dikwijls moest je wachten dat er geen plaats was in restaurant(wij gingen rond 20 uur eten).daarna NOOIT plaats om een koffietje of iets anders te drinken,je moest verplicht naar je kamer daar je nergens kon zitten. Personeel bar aan zwembad ok,wat zeker niet van toepassing is voor personeel aan bar in hotel,trekken altijd een lang gezicht en vlug zijn ze zeker niet behalve als ze drinkgeld krijgen dan krijg je met je drankje ook chips aangeboden. Rond het zwembad veel ligzetels maar geen enkele parosol te bespeuren. Lagen op de zetels(die aan grondige verandering toe zijn)op de graszoden,maar daar viel wel dagelijks iemand door zijn ligbed.Dit is zeker GEEN 5 sterren hotel. Tweede maal naar Sentido keten,waarvan de prijs toch niet zo goedkoop is maar daar ga ik toch niet meer terug.Spijtig dat je zoveel geld moet uitgeven voor zo'n slechte diensten.

Gereisd met partner in september 2018

• 2fam janssens04-08-2018

nooit meer

in 1 woord een miserabel. De sfeer die in het hotel hangt is deprimerend, het personeel is niet vriendelijk en fezelt contant onder elkaar. Kamer serieus aan vernieuwing toe, douche stroomt over, zeker niet geluidsdicht. Poetsvrouwen kwamen tot 2x toe 's avonds om 21:30 op onze deur kloppen, zonder dat we toestemming gaven gebruikte ze hun kaart om binnen te komen en vroegen ons of alles ok was en of we chocolade wilden? Dit is absoluut vreemd, zeker als je weet dat de kamers sochtends gepoetst worden. 'S ochtends komt personeel gewoon binnen, ik had geen kleren aan en riep dat ze niet mocht binnen komen maar toch kwam ze binnen om een pak zakdoeken te geven en stond ik daar, geen schaamte te bespeuren in het personeel.... En dit voor een 5 sterren schandalig! Allemaal een air van hier tot in china. All in eten is absoluut ondermaats voor een 5 sterren hotel, enkel pizza, friet is eetbaar. all in in het hoofd gebouw krijgt aangelengd fruitsap met water, wannneer je in de suits zit krijg je vers fruitsap ?! dit kan absoluut niet. Je kunt ook niet kiezen waar je wilt zitten in het hoofd gebouw, ze dringen een kant op, als je de andere kant kiest kijken ze kwaad. All in drankjes zijn eentonig, passoa of safari is bij te betalen, wijn is ondermaats, schuimwijn verschrikkelijk, limonade ook van zeer lage kwaliteit als je een reis van 3000 euro betaald moet alles in orde zijn, dit was zeker NIET het geval. Geen animatie, altijd stil, op zaterdag en zondag is er een dj met zeer klassieke muziek en om 12h stopt dit abrupt. Er is vanaf 23:30 geen drank meer te krijgen geen water of niets. Zwembad wordt helemaal niet gepoetst in die 10 dagen dat we daar geweest zijn bleef het zand gewoon liggen. Als je om 11h aan het zwembad wilt liggen moet je zoeken voor een ligstoel. Om 11:30 is er aqua fitness met een box die kraakt en een instructrice die er helemaal geen zin in heeft. Zeer raar sfeertje, geen muziek of animatie. Ixian zelf is compleet verlaten, in het hotel krijg je zeer slechte info ivm wat wel en niet te doen in Rhodos. Wij hebben de laatste dagen nog met 4 andere koppels gesproken die precies dezelfde bevindingen hadden, zeer vreemd als we recensies opzoeken dat er bijna geen enkele van 2018 bestaat. Hotel werd gepromoot door touroperators en nu weet ik waarom. Dit is zeker geen 5 sterren waard, ze zien ons daar nooit meer terug. Slechtste hotel ooit

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Albertine18-05-2018

Mooi hotel dat uit zijn jasje is gegroeid

Prachtig hotel, maar te weinig capaciteit in restaurant en op terrassen om alle mensen te bedienen. Hierdoor elke avond wachten op een plekje in het restaurant en na het eten een drankje op het terras was er niet bij. Het zat gewoonweg vol, en dat al in mei! Eten eentonig en koud. Weinig tot geen lokaal eten, maar pasta, pizza en friet. Kamers schoon. M.i. niet 5 sterren waardig, met name door de beperkte ruimte en matige eten. Het personeel is fantastisch en doet er alles aan het je naar je zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Van Gelder06-01-2018

Super, zeker een aanrader!

Heerlijke vakantie hier gehad. Veel variatie in eten wat echt top was, waaronder ook een thema avond. Prachtige kamer met onder andere een bad dat je ook kon gebruiken als jacuzzi alleen wel nog een stuk lopen terug naar de lobby en het (privé) strand. We werden netjes naar onze kamer begeleidt waarbij onze koffers ook door het personeel werden meegenomen. Ook werden er uitjes vanuit het hotel geregeld, waar wij een boottocht hebben gedaan. Zeker een aanrader! Enige minpunt, af en toe liepen er (zwerf)katten binnen wat wij minder fijn vonden.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

9Karine Jackson09-08-2017

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel, prima kamer, met jacuzzi in de badkamer! Het eten was goed. Veel afwisseling. Altijd keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Alleen heren vergeet voor diner de lange broek niet. ;-) Erg smaakvol allemaal en ook het ontbijt veel keuze. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Niets is ze e gek. Zwembad is geweldig aan het strand en geen kinderen, dus heerlijk rustig. We komen hier graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

• 5mandy04-08-2017

Prijs kwaliteit verhouding

Wij sliepen in kamer met privezwembad dat was grootste voordeel en beviel goed. Badkamer alleen verouderd en is aan vernieuwing toe. Wij vonden eten zeer slecht in hotel. Service niet top, werden niet gegleid naar kamers moesten we zelf zoeken met koffers. Personeel niet vriendelijk.. zullen niet terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Ingrid14-06-2017

Middelmatig-geen 5* waard

• : locatie, zwembad, tuin, adults only....
    • : rest.Vis à Vis : showcooking gedeelte vies
    • : maaltijden heel éénzijdig, geen variatie, soms niet gaar
    • : glas wijn 5.50€. In de buurt Alexander Beach barretje : wijn 2.5€....super sympathieke man !
    • : HP mag enkel betalend eten in Milonges bar, all-in gratis ???
    • : Degu7 rest. : enkel 5-gangen diner te verkrijgen à 42 € pp.
    • Beperkte animatie : als je kamer in de buurt ligt van de MIlonges bar, heb je toch elke avond animatie van de uitgenodigde muzikanten...dus geen beperkte animatie.
    • Kamers in de buurt van de ventilator op het dak : je kan niet met open raam slapen, veel lawaai. Voor ons Sentido ervaring : overbluft door reisorganisatie....er zijn veel klassevollere 5* hotels voor ong.dezelfde prijs.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9George D. Almere26-08-2016

Uitstekende adults-only keuze! Parel van Ixia!

Net terug van een geweldige vakantie op dit prachtige hotel op het weer prachtige eiland Rhodos. Een echte luxe complex, zeer verzorgd, alles stralend, Olympisch zwembad, geweldige spacentrum, grote kamers, maar het geheel is toch kleinschalig en intiem. De kamer was super en zeker 5* waard! We hadden zelfs een jacuzzi op het balkon en een zeer ruime kamer, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Wat wij echt op prijs stelden was het professionele personeel dat alles in het werk stelde om ons naar de zin te maken. Het minste geringste probleempje is meteen opgelost. Het eten was voortreffelijk en zeer redelijk geprijsd bij het Milonges taverna, maar ook het buffet was prima. We kregen altijd een traktatie aangeboden, de Grieken zijn erg royale en echt vriendelijk. Locatie is goed, 20 minuten van de stad met de bus. De Galaxy autofirma op het hotel zeer aan te bevelen. Ook nodig want het eiland is groot en de meeste bezienswaardigheden zijn toch buiten de toeristische zones in het ongerepte zuiden en de standen op de oostelijke kant. Het hotel heeft een kiezelstrand voor de ligweide met een geweldige turkooizen kleur. Dit hotel is zeer aan te bevelen!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Kornelis19-08-2016

Fantastisch hotel, rustig gelegen, super service!

Ideaal hotel voor een relaxte vakantie. Hotel is niet ver van Rhodos stad gelegen. Zeer vriendelijke service en heerlijk eten met genoeg variatie. Verschillende thema avonden gedurende verblijf. Ook entertainment is profesioneel. Kamer met jacuzzi is een heerlijke luxe! De ligging is direct aan strand en s avonds geeft dat een fantastische zonsondergang. Top hotel voor een top vakantie!! Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel SENTIDO Ixian Grand info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk