Hotel SENTIDO Ixian All Suites

Hotel SENTIDO Ixian All Suites

8.4Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Ixia

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Ixian All Suites voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna

31 reviews over Hotel SENTIDO Ixian All Suites

• 2018
    6Roland postelmans02-08-2018

Voor de enkele vrienden wel teruggaan,

Het moest een perfecte vakantie worden want was onze huwelijksreis! Helaas zijn er veel dingen mis gegaan,niet de goede kamer bij aankomst,moeilijke communicatie met Neckermann om het op te lossen! Reisleiding wilde ook niet echt meewerken aan de oplossing die wij voor ogen hadden! Het ontbijt was goed maar er was maar weinig keus voor een 5sterren hotel.De a la Carte restaurants waren redelijk maar om 7 gangen in 5 kwartier er doorheen te halen is in mijn ogen niet erg netjes voor zo,n restaurant,dit gebeurde ook bij de andere 2! Meestal lag de drankrekening al klaar voordat wij ons dessert op hadden! Het meest positieve waren de mensen die overal voor moesten zorgen,in weinig andere hotels zo vriendelijke en behulpzame mensen ontmoet!!! Verder ligt het redelijk afgelegen en naast een groot braakliggend terrein! Jammer maar zeker geen 5sterren waardig op het personeel na!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8L.06-06-2018

Heel goed

Mooi resort, goed en gevarieerd eten, heel vriendelijk personeel, mooi verzorgde spa met gevarieerd aanbod. Dorpje op loop afstand. Mannen bij diner in lange broek, wordt niet op gelet. Handdoek leggen wordt ook gewoon gedaan, terwijl er in de hotel regels staat dat ze worden weggehaald. (Dit wordt dus ook niet gedaan) Kiezelstenen strand, dus vergeet de waterschoenen niet. Alles buiten en binnen wordt keurig onderhouden. Badkamer mag binnen nu en een jaar wel een upgrade krijgen.

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

9Geert en José13-10-2017

excellent hotel met subliem personeel

Na een zeer vriendelijke ontvangst in het hotel werd ons medegedeeld dat wij een upgrade kregen naar een premiumkamer met privé zwembad. Na aankomst in de kamer werd er meteen een flinke schaal met heerlijk vers fruit en een schaal met zoetigheden gebracht. Wat een ontvangst! De all inclusive formule van het all suites gedeelte is heel erg uitgebreid. Voor alle maaltijden kun je gebruikmaken van roomservice of een showcooking ontbijt en 5 gangen a la carte diner in het mooie Alazonia restaurant, waar altijd een heel relaxte sfeer hangt. 's Middags mag je gebruik maken van de a la carte Milonges taverne. Wij mochten 's avonds 1x in het DeGu 7 restaurant en 1x in de Milonges taverne dineren. Het DeGu 7 restaurant serveert een vastgesteld 7 gangen diner met wijnarrangement, allemaal van zeer hoog niveau. 's Avonds kregen we diverse malen bezoek van de housekeeping die een fruitschaal of chocolade bracht. Het personeel is heel erg vriendelijk en probeert er alles aan te doen om het je naar de zin te maken. Kortom: wij zijn helemaal in de watten gelegd!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 5Ikke28-05-2017

Veel te duur en zeker geen 5* waard!

All suites: privé zwembad dat maar voor halve dag zon heeft. Geen ligbedden voorzien op stukje terras dat zon heeft tot 18u (daardoor kan je maar tot 14u in de zon liggen). Terras van hout: aan herstelling/opfrissing toe. Badkamer aftands en in slechte staat. Kamer ruim. Hotel oogt op 1e zicht sjiek maaris eerder "willen maar niet kunnen". De gasten van de Grandes afdeling zijn werkelijk marginaal, Engelse sletten en bodybuilders die ganse dag zuipen van hun all in. Gelukkig zit je in de suitesi in apart resto! Aan de bar kan je gratis drank krijgen, ook al heb je geen all in. De barmannen checken dit nl nooit, drank krijg je sowieso gratis mee

Gereisd met partner in mei 2017

• 9carla20-09-2016

Heerlijk rustig adults only hotel, super service

Het hotel bestaat uit 2 gedeeltes: Ixian grand en Ixian all suites. wanneer je all suites boekt heb je een eigen zwembad(je) op je terras met eigen ligbedden. Niet alle suites liggen de hele dag pal in de zon, maar dit is met de warmte niet eens slecht. Je kunt ook gebruik maken van het grote zwembad, met genoeg bedjes (en volgens mij ook voldoende schaduw). Wanneer je in de suites verblijft mag je in een het Alazonia restaurant ontbijten en dineren. Dit vond ik echt verwennerij. Geen druk buffetrestaurant. Het diner is een 5 gangen keuzemenu. Heerlijk gegegeten, fantastische service! Bij minimaal 5 nachten verblijf kun je ook een avond in 1 van de 2 andere specialiteitenrestaurants gaan eten. Wij kozen voor degu7. 7 gangen met wijnarrangement, hmm. Bij de griekse taverne bij het zwembad kun je al a la carte lunchen (inclusief bij de suites). De maisonnettes hebben een klein zwembad en hebben niet altijd zon. De suites hebben een groter zwembad. Neem een luchtbedje mee,dan kan je bijna altijd zonnen. De suites zeezicht hebben een mooi gedeeld zwembad, iedere kamer heeft een eigen vlonder met ligbedden. Of deze zitten op de verdieping met zwembad op het dak met uitzicht op zee. Hotel is erg geschikt voor rustzoekers. Geen harde muziek bij het zwembad of animatie. Omgeving is niet heel bijzonder qua winkels of restaurants, maar Rhodos stad is niet ver weg. Ben je echt een strandganger, het is een niet heel breed kiezelstrand. Enige nadeel, de bedden zijn niet echt zacht...

Gereisd met partner in september 2016

• 9An17-09-2016

Fantastische kamer met eigen zwembad

Heel mooi adults only hotel met ieder zijn eigen zwembad. Leuk concept. Het eten was superlekker en zeer verzorgd met elke dag een andere keuze uit verschillende gerechten.
    Heel vriendelijk personeel. De badkamers in de maisonnettes waren wel dringend aan vernieuwing toe. Voor de rest niets op aan te merken. Heel mooie ruime kamer en geen geluidslast van eventuele buren.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Francke20-07-2016

Gemiddeld

• ligging: matig, klein strand, omgeving rond hotel niet zeer aangenaam
    • service: vriendelijk personeel, zeker in het allemaal suite restaurant, PR verantwoordelijke (mikele) zeer behulpzaam
    • prijs/kwaliteit: all inclusief formule vrij beperkt (bv. Minibar betalend, drank tot 23u30, ...)
    • eten: zeer weinig variatie in restaurants, vlees altijd droog, weinig snacks, sommige dranken toch nog te betalen (internationaal)
    • kamers: suite met zwembad zeer aangenaam, maar hygiëne kan beter, goed airco systeem, slecht bed
    • zwembad: slechts 1 zwembad en zeer ondiep, geen parasols rondom

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Danny18-05-2015

zeer zeer goed verzorgd hotel

wij verbleven in een all suite kamer en deze mensen van het hotel kristos, evi,katerina,maria en we denken eveline ze werkt aan de receptie en spreekt goed nederlands die mensen verdienen meer dan een pluim ze hebben het ons zeer naar onze zin gemaakt niks was te veel voor hun zeer mooie kamer en zeer verzorgd elke dag werd er gepoetst mooie omgeving

Gereisd met partner in mei 2015

• 9sjors30-09-2014

Heerlijke Suites!

Erg ruim en nette suites gelegen net naast het hoofdgebouw. Het eten is erg gevarieerd en erg goed te doen in een ruim opgezet restaurant met een prima temperatuur. De strand bedjes bij het algemene zwembad en strand zijn er genoeg. Heerlijke locatie om lekker uit te rusten en te genieten.

Sales Executive, Sales Executive, 07-11-2014

Dear friends,

Thank you for taking the time to review our property online on Zoover. Thank you for your kind words. We primarily aim to provide the best for our guests, and we really enjoy when listening to satisfied guests. We look forward to welcoming you back in SENTIDO Ixian All Suites.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Guido05-10-2008

geweldig genoten

Veel verhalen gelezen, maar je moet het zelf gezien hebben om er een oordeel over te hebben. Voor kinderen is het inderdaad niet het meest geweldige hotel, maar ja daar heb je toch ouders voor. Voor de rest een upgrade gedaan van tuin view (wat al een geweldige kamer was) naar de suites, gewoonweg fantastisch om op je eigen lounge bedje te liggen. Voor de rest moet je echt naar Rhodos toe voor beleving want wij kwamen voor de rust en die hebben we ook gekregen, heerlijk geen animatie team, heerlijk geen all inclusive mensen. Restaurant was netjes en het eten heerlijk, als je van buffet eten houdt na 3 dagen waren wij daar wel klaar mee en de ambiance vonden wij niet zo top. Maar de service van de obers was goed en in principe hoef je nergen om te vragen. zwembad is koud als je er met een lichaams temperatuur van boven de 40 graden in duikt. Top een gedeelte zout andere gedeelte zoet. Zwembad bar moet je rustig beleven ze rennen daar niet dus alles in vrede met de omgeving. top hotel

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel SENTIDO Ixian All Suites info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Steaks, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk