Aparthotel Rodos Palace

• Onvoldoende: 1 - 5

Mooi hotel

Tjitske
29-9-2017

Het hotel is qua uitstraling erg luxe. Het ziet er top uit. Echter vonden wij de kamers daarin tegen echt niet zo luxe. Oude badkamer en een oude inrichting. Dit verwacht je natuurlijk niet als je dit hotel in stapt, het oogt zo luxe!!

Dit viel wel een beetje tegen ook de schoonmaak was niet geweldig, onze kamer werd nooit heel schoon en het balkon is in de 10 dagen dat wij verbleven nooit schoongemaakt. Het eten was prima en echt goed vooral het ontbijt. Hotel ligt aan het strand ( tunnel onder de weg door) dat is ideaal. Heerlijk strand met altijd wind. Bij het hotel zijn een paar winkels maar niet echt een stad dan moet je echt een auto of Quad huren. Quad huren bij de verhuur naast het hotel is erg goed en leuk zo kan je het eiland rond! Ook de supermarkt naast het hotel is prima en daar zijn ze erg aardig. Al met al hebben we een goede vakantie gehad.

Geweldig en mooi Hotel

Max Hehanussa
26-9-2017

Goede service en leuke en aardige personeel.

fantastis heel goed.

dierckx carolus.
5-5-2017

een goed humeur mee brengen de rest is pik fijn.

teleurstellend

cisca van berge
22-9-2016

omgeving, uitzicht bed,, ontbijt was prima De vriendelijkheid en de schoonmaak liet erg te wensen over. Zeer gedateerde kamers met losliggende plafondplaten die klapperen als de balkondeur open gaat.Daarbij werd er een conferentie gehouden waardoor het hotel in een gevangenis veranderde. Detectiepoort bij de ingang, veel machtsvertoon door zichtbare wapens. Begrip voor de beveiliging maar dit horen ze te vermelden bij het boeken.

Niet voor herhaling vatbaar

Fam Stapel
7-9-2016

Hotel was erg groot en zag er luxe uit. De drankjes in hotel waren absurd duur. Biertje €3,60 frisdrank €3,00 water 1,60

In de buurt was vrijwel niets. Rhodos stad op zo'n 5 km was heel gezellig en mooi dus kan je beter daar iets boeken.

Het strand was heel slecht en armoedig. Grindstrand. Ligbedjes €5,00 per stuk. Ook als je maar een uurtje blijft..nergens een drink of eetgelegenheid op het strand. Veel te weinig ligbedden bij zwembad voor zo'n groot hotel. Zwembad ligt uit de wind en veel in de schaduw.

fantastisch

Willeke
6-9-2016

heerlijk voor mijn 2 kleindochters super genoten, zouden zo weer willen gaan.

Rhodos palace hotel

sassyskunk
6-8-2016

we vinden het geweldig in rhodos palace.De beste service en geweldig personeel,prachtige kamers en heerlijk eten.

Schitterend Hotel

Gunter
        20-7-2016

De kamer was een beetje gedateerd maar had alles wat men nodig heeft, de schoonmaak is altijd goed in orde en iedereen is steeds enorm vriendelijk, het eten was heerlijk en er was ruim voldoende, een mooi zwembad waar steeds plaats was om te liggen dus zeker niet druk dit komt ook mede door dat er een mooi kiezelstrand voor de deur ligt met een heerlijk windje landinwaards en de bus naar Rodos stad stopt voor de deur kostprijs 1.90€ en 5 minuutjes rijden, de kids kunnen zich uitleven in de grote game room in de kelderverdieping, er is ook een mooi binnenzwembad onder de koepel, het enige spijtige vond ik dat er enkel Wifi op openbare plaatsen was, niet op de kamer hierdoor zit iedereen rechtover de receptie of in de bar op zijn mobieltje te tokkelen dit vind ik niet meer van deze tijd

Hele fijne vakantie gehad op Rhodos en daar droeg het hotel zeker aan bij. Wij zaten er 8 dagen en hadden halfpension. Goed hotel met tikkeltje luxe en een top kwaliteit/prijs verhouding. Wij vonden het een van der Valk maar dan op zn Grieks (iets gedetailleerd her en der) maar echt super schoon! Ook héél fijn zwembad en veel (gratis) ligbedden en lighanddoeken. Goed geregeld allemaal. Uitgebreid ontbijt buffet zoals croissants, cupcakes, koekjes, eitjes maar ook andere hartige dingen en muesli met verschillende soorten yoghurt en vers fruit. Diner ook uitgebreid, wisselen gerechten af. We hadden ook een keer bijv. Zalm gebakken in ketjapsaus en knoflook. Heb zelf een gevoelige darm, maar heb nergens last van gehad.

Tips:

- Bestel eerst drinken bij diner en ga dan eten halen

- Kamer op zeezicht is aan te raden, zo mooi uitzicht heb je dan!

Goed hotel direct aan het strand

de Bruijn
        8-2-2016

Hotel direct aan het strand, met de bus ongeveer 10min. van het centrum.

Kamers zijn gedateerd maar schoon, Het eten is fantastisch, ruime keuze, het eten is goed en is warm. groot zwembad binnen en buiten, vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Rodos Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Rodos Palace in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Rodos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Rodos Palace scoort een 8.05 uit 10 op basis van 164 reviews.